Ucinky prem. nafty na VW group auta s DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 črc 2015, 18:23
Odpovědi: 0

Ucinky prem. nafty na VW group auta s DPF

Příspěvek od Nero666 »

Zdravim, mal som nejake problemy s dpf na passate, kupoval som ho od cloveka ktory ho doviezol z nemecka a podla servisnej knizky bolo od servisu v nemecku 4tisic najazdene. A za mojich 3tisic som mal asi 6krat nudzovy az sa to uz tak zablokovalo ze muselo sa to manualne vykuchat, tak teraz v piatok som sa konecne dostal na radu v autorizovanom servise v nemecku a vytiahli mi filter, povedali ze bol prednedavnom meneni a ze mi ho s nejakou pistolou vykuchali na nulu a ze je uplne v poriadku, a uz som tam daval aj uplne novy snimac difer. tlakov lebo aj ten bol v haji.

Aito je vraj v uplnom poriadku, len sa chcem spytat, ci je mozne ze niekto daval nekvalitnu naftu a mohol zaniest vstreky alebo nieco ine? Bola mi v tomto servise odporucena premiova nafta a vraj nejako cisti vyfukovu sustavu a aj nejake usadeniny na vstrekoch, palivove cerpadlo a aj vsetky filtre mam nove ktore som menil po kupe.. len obcas blbne dpf ale ani v servise nevedia preco, moze to byt tou naftou? podelte sa prosim o skusenosti s premiovymi palivami...

zacal som tankovat na SHELL premiovu naftu a cem vediet ci pomoze
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

samozřejmě že kvalita nafty na to má vliv. Vidím to u kluků na bagrech, říkají že někdy se vypaluje filtr třikrát za dopoledne a někdy jen jednou. Celý den dělají stejnou práci,stejné pracovní otáčky a nakládají kamen v lomu. A je to závislý na tom, odkud zrovna přijel závoz nafty
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 14 lis 2011, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fordak »

Kvalitni nafta ma priznivy vliv na vsechny dieslove motory,bohuzel je temer nemozne v cechach na kvalitni naftu narazit :(
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 črc 2015, 18:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nero666 »

cize pokial je v poriadku dpf filter teda postupom casu po tankovani premiovych paliv by sa mala zvysit vzdialenost medzi regeneraciami? ze by to sposobovalo caste regeneracie ze vyfukovy system je tak zaj*bany od obycajnej? mali ste nejaku skusenost aj s vplyvom obycajnej nafty na dpf?

ako mam moznost tankovat kvalitnu nemecku naftu lebo zijem v nemecku ale dpf filter mi tu nik nechce vymontovat a v autorizovanom mi povedali ze novy stoji 1660e bez roboty, tak ak mam tankovat premiove palivo tak stale lepsie jak za novy davat...
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Tvorba sadzi, respektive popola je zavisla predovsetkym od stylu jazdy. Cim nizsie otacky a prudsia poziadavka na akceleraciu, tym viac sadzi. A moze byt tankova sebelepsia nafta....
Takze ideal je diesel s DPF prevadzkovany v mestkom rezime s najazdom do 40 km denne (ironicky).
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

záleží na stylu a režimu jízdy ale s vyšším nájezdem ti to bude postupně regenerovat čím dál častěji. Zanesení popílkem lepší naftou nesnížíš. Jen ze začátku prodloužíš interval mezi regenerací a oddálíš výměnu nebo vyčištění filtru
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 črc 2015, 18:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nero666 »

praveze ide o to, ze niekedy nemam sancu jazdit dlhe trasy ale s naliatym aditivom bol interval okolo 1000km na dialnici a teraz v piatok mi to cistili v autorizovanom rucne na nulu s nejakym supercleanom a viem ze bude treba vymena za novy, a ma to najazdene 194 a vraj tam uz je filter meneny byvalym nemeckym majizelom tak teda verit-neverit nemcom? ale ide o to ze nez aditiva a kratke trasy vydrzal filter cca max 200km.a. ajma potrebujem any to co najdlhsie vydrzalo kym sa dostanem. na dialnicu co neni kazdodenna sanca, cize potrebujem zvysit co najviac ten interval medzi regeneraciami
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Neni potom lepsi benzin?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je, to bez debat...
neřešíš vstřiky,čerpadlo,regulátory,turba,DPFka a podobný chujoviny
abys ale dostal nějakej uspokojivej výkon potřebuješ tak od dvoulitra nahoru, a samozřejmě seš na dvojnásobné spotřebě...
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Potom to uz chce nejaky velkoobjemovy viacvalec 6 a viac z doby davno minulej bez slovicka downsizing, hodit do toho lpg a je aj vlk syty aj ovca cela.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

5,7 HEMI

http://auto.bazos.cz/?hledat=48851092&r ... t&kitx=ano

škoda že už nemá černý interier :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“