Auto nema vykon

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jede ti to jak zdechlina až někde 3OOO otáček se motor budí jakože snaha,

podle mě musíš koupit velké štuple na demižon,

zacpat hadici za váhou a před sáním u motoru do štuplů si dej ventilek z traktoru a tlakuj kompresorem na 2,2 atm,
kompresor musí být mimo kvůli tichu


za chvilku ti ucho prozradí kde je problém ;)
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:Egr si zaslepil alebo len odpojil?
Odpoj na skusku vahu vzduchu a bez sa previezt ako sa bude chovať
Egr zaslepený pri saní a skúšal som to aj stou váhou ale výsledok je rovnak.
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

slovacek.milos píše:jede ti to jak zdechlina až někde 3OOO otáček se motor budí jakože snaha,

podle mě musíš koupit velké štuple na demižon,

zacpat hadici za váhou a před sáním u motoru do štuplů si dej ventilek z traktoru a tlakuj kompresorem na 2,2 atm,
kompresor musí být mimo kvůli tichu


za chvilku ti ucho prozradí kde je problém ;)
Hadice som kontroloval. Ale neskúšal tlakovat
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="dm22"]
Hadice som kontroloval. Ale neskúšal tlakovat[/quote

musíš tlakovat očima kontrolovat to je oničem

štuple potřebného průměru a tam kde dělajínákladáky vysomrej ventilek z duše
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Vie mi niekto povedat ako ma chodit variabilita na turbe? Ked nastartujem tak mu to celkom trva pokedy sa cela zasunie... variabilita chodi lahucko..
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

podlakove hadicky, podtlakova banka moze byt KO. ked nastartujes tak cca 2-3sec trva nez sa tiahlo vytiahne uplne
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:podlakove hadicky, podtlakova banka moze byt KO. ked nastartujes tak cca 2-3sec trva nez sa tiahlo vytiahne uplne
tak to by som mal mat OK :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

takto cez net je to tazko pokial je to nieco nezvycajne
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:takto cez net je to tazko pokial je to nieco nezvycajne
mas pravdu a moze to robit aj vaha vzduchu? Lebo pise o hodne dost mensie hodnoty ako su pozadovane.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Vaha vzduchu je jedna z mozností. keby sa ti chcelo ku mne previezt mozme to pozriet spolu a mam aj nahradnu vahu ako som pisal.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:Vaha vzduchu je jedna z mozností. keby sa ti chcelo ku mne previezt mozme to pozriet spolu a mam aj nahradnu vahu ako som pisal.
Dnes som vyskusal novu vahu vzduchu a stale to iste... Ale skus pozriet toto video ci je to v poriadku... https://www.youtube.com/watch?v=RPeGTXWRGJg
a dik ze mi chces pomoct :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Podla toho sa neda urcit ci je alebo nieje v poriadku, ale je vidiet ze nejde plynule a ze sa trochu zadrhava
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Problem vyrieseny!!! pohral som sa s nastavenim variability a cuduj sa zabera uz krasne od spodku :) (crazy)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

V to som dúfal. Uz aj tlači koľko má?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:V to som dúfal. Uz aj tlači koľko má?
Hodim log s FES ale treba sa stym ešte pohrať trošku ;) ale tlači už krásne poriadne začne cca od 1500rpm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“