Hlavu HTP 6v

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Hlavu HTP 6v

Příspěvek od roman1648 »

Nema nekdo na vymenu spatnou za dobrou?
Dik
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ja mam hotove na vymenu alebo ti ju zmaknem na počkanie ak by si mal cestu tadeto. (Komarno)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja mám skôr problém,že už tretí krat idem davat hlavu dole,lebo za 50 000km už treti krat pustili ventily,už som menil aj katalizator,rôzne ventily,nepozná niekto pričinu?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Je to dosť o kvalite paliva. Aj ja som to skušal bez katu aj tak sa chylili ventily asi po 25tis. km.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no auto stale tankuje na tej istej pumpe a s inymi autami nieje problem,len na tomto jednom kúsku už treti krat podpalilo ventily ,a to už je tam aj nový katík,teraz ich zapalilo po 10 000km.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Mal som hodne reklamacii po 10-20tis. Zaujimave dovezene z Francie (tri som pozeral) mali cez 150tis. a hlavy ešte nemalo dole a motor šlapal pravidelne.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

připadne mi že jeto hodně o stylu jízdy...dělali jsme to několika důchodcům co měli najeto 40,50, jedni dokonce 25...
chtěl jsem po dědkovi at mě sveze, že mu něco chci říct..dědek samozřejmě jel 50 a už tam měl pětku, motor ledva cukal, tak jsem mu "vysvětlil" že takto nelze..
naproti tomu, kámoš má ve firmě roomstera http,najeto 300tis. a vše původní, pořád se s ním totiž jezdí na plnej ceres (LOL)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nj,tiež som sa stretol s roznymi,jedna fabia 260 000tis, taxikárska,takže boh vie historiu ale tam len skočila retiazka,dva kusky po 50 000km som tiež robil,ale normalne tak okolo 100tis,táto má 160 000km,a ide štvrty krat palica dole,naštastie je to naše sukromne auto
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

roman1648 píše:připadne mi že jeto hodně o stylu jízdy...dělali jsme to několika důchodcům co měli najeto 40,50, jedni dokonce 25...
chtěl jsem po dědkovi at mě sveze, že mu něco chci říct..dědek samozřejmě jel 50 a už tam měl pětku, motor ledva cukal, tak jsem mu "vysvětlil" že takto nelze..
naproti tomu, kámoš má ve firmě roomstera http,najeto 300tis. a vše původní, pořád se s ním totiž jezdí na plnej ceres (LOL)
Ale roomster je 12V uplne ina konštrukcia hlavy tie vydržia aj 400tis.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo to je no....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Jojo to je no....
To máš pravdu, ale informace o stylu jízdy je také důležitá, nejhorší kombinace je spořivost - věk- technický antitalent...A další jsou profíci, kteří mají hodně najeto, kolikrát je jim jedno, jaký kvalt tam mají..Častokrát mám chuť kámošovi přerazit ruku, když mele a mele , leze do kopce ale nepřeřadí....vona si to holka veme...Jinak v těchto koncernových výtvorech se výrobce vymlouval, že motor byl konstruován do města a ne jej hnát po dálnici...Není tohle na ránu mezi oči? :)
nepropadat panice...
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Repasujem tieto htpečka a nedokažem urobiť tak hlavu aby bola navždy dobra max 50tis. a ventily veklaju ako hrom.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak borec na to horko těžko najezdil 6000km a je to na prostředním válci opět KO...už mě to nebaví
a to se tam dávaly nějaký lepší ventily prej na LPG/CNG i sedla a stejně to vydrželo hovno
čím to je ?
KAT prdeli ? Zkoušel jsem ho předtím prosvěcovat a je krásně průchozí..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mám to jako folklor, přijedu za kámošem do vesnice a on mi říká, tak už má soused Fábku zase v servisu..Jak to víš? Má náhradní auto a už říkal, že častěji jezdí s ním než s Fabií HTP, kterou koupil jako novou..Přijde do hospody a chlapi se ptají, tak co zase? Koncern by za tohle zasloužil trestní oznámení na známého pachatele, který porušuje práva a svobody občana EU.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, tos mi pomohl :roll:
já spíš potřebuju vyřešit příčinu, protože to taky dělám kámošov i a ten je z toho už asi trochu "v rozpacích"
poprvní jsem to dělal když to mělo cca. 100tisk.km, vydrželo to zhruba 50tisk.km,pak znova, kdy se šlo víc do hloubky jakože nový sedela, ventily atd. a vydrželo to necelých 6tis.km
podotýkám že to žralo fest olej, chycený kruhy na 100%, takže jestli se postupně přicpal kat a kvůli tomu se to zase podpálilo?
Ventilu tam chybí tak 20% , jakože fest..
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“