Seřízení táhla a dorazu na turbu GT1749V

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj aj mne po vypodlozeni 0,1mm to horsie nabieha od spodu skusim cervika o pol otacky polit lebo sa stym dost blbo rozbieha (wallbash)
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

mám stejný problem mám 1749va a nabíha mi až kolem 2400-2600ot..tlači mi kolem 1,5 až 1.6baru v 3000ot ale do do 2200ot je to uplně mrtvé,jak to mám nastavit ?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Na jakým autě je to VA? Jestli na tom AGR , SW je upraven?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

Jo na agr, a ano sw upraven je..
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

A tohle turbo po uprave toho SW jezdilo normalne? Udelej log 3 ,10 , 11 jestli mas moznost a hod to sem ...

Jestli s tim turbem nikdo nekroutil, regulace chodi volne a neni omlety, tak musi fungovat normalne, spis to videm na nejaky problem nekde jinde. ;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

Ne nekroutil a regulace chodí krásně, a jo turbo predtim makalo dobře
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

Ahoj pani, mam stejnou potiz jak naladit VAcko na AVFku.turbo je vycistene vypodlozene 0,1 a neg. tlak mi po zakladnim nastaveni (cervik 0,1bar volnobeh a tahlo 1mm predpeti) lital az ke 3barum pri plnem plynu. Vzdy vylitnul a rychle spadl na cca 0,5bar a pak pomalu narustal az k 1,6bar cca ve 4000ot (plnici tlak 1,5-1,6) tak jsem trosku upravil N75 ale porad ty spicky jsou kolen 2,5bar hlavne na nizssi rychlosti 1-2-3. Tak by me zajimalo jaky je idealni neg. tlak pri mem plnicim tlaku a jak potlacit ty spicky. Pac se asi regulerne dusi z tech nizkych. Diky za kazde info
OOOO AVF ?kW :))) EGR OFF, Webasto, Xenon licht :) Echt leder sitze :)) wagengestell S-line
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“