Texa nebo Bosch kts...?

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BedaLPG
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 15 srp 2015, 12:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Texa nebo Bosch kts...?

Příspěvek od BedaLPG »

Mám zkušenosti s diagnostikou Bosch kts 540 a dival jsem se na recenze diagnostiky TEXA navigator (axone) a vypadá fakt dobře!!!

https://www.youtube.com/watch?v=zN2tgPhqh2I

Má tady někdo tu Texu? jestli by mi mohl napsat nějaké dojmy z této diagnostiky, kolik za ní dal, jak je s ní spokojený, popřípadě nějaké srovnání s KTSkou atd...?

Bo shánim nějakou dobrou diagnostiku pro svoje kšeftíky mimo práci ale nechce se mi za ní dávat 60 litrů u bosche nebo 35 - 161 litrů u axone texa. Jestli mi tu někdo napíše kup si autocomm nebo deplhi tak ho kopnu do ři*i bo čtení chyb je u ní někdy v poho, někdy nenapíše to co bosch, někdy si vymýšlí jiné chyby a live data jsou někdy fakt extrémně mimo. Ale co by člověk chtěl, když stojí v číně 2500, za málo peněz málo muziky, že?
Dík za názory Beda
BMW E60 2,5l 177PS... můj mazlík!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Napiš uživateli joe prodává bosch kts nějak se domluvíte.
kohucik16
Přispěvovatel
Příspěvky: 341
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od kohucik16 »

Aj ja mam KTS 540 na predaj + mam aj sw esi tronic 2.0 este je dobra Launch x431 len je v ang jazyku ta sa da zaobstarat za dobru cenu ;)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Diagun je dobrej mohu jen doporučit ale bez znalosti jazyka určité ne jako jedinou diag.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pisal som to uz niekolko krat a napisem to znova. Texa je pre amaterov. Vela toho nevie ale je vycackana a ma priblble ovladanie, takze amaterom sa to paci. Je obzvlast vhodna pre tutkov ktory sa na diagnostikov iba hraju a vycitanie a zmazanie pamati zavad je jedine naco sa zmohnu. Vyzaduje HW kluc, aktualizacie a prenos SW na iny PC su hotove tortury. Ked chces robit diag na profesionalnej urovni tak samozrejme ze je OEM nastroj nevyhnutny, ale to si kazdy dovolit nemoze co sa fimamcii tyka. Cize z multibrand je KTS jednoznacne asi naj volba. Samozrejme ze ani KTS nieje vsemocna a ani ona nedokaze spravit vsetko, ale pokial elektronike naozaj rozumies a vies ze co chces robit a ako to mas robit, tak ponuka naozaj siroke moznosti pouzita. Obsluzny SW ma sprtansky dizajn, ale lahko a rychlo sa ovlada co mi max. vyhovuje. Zabudovany dvojkanalovy multimeter a osciloskop zvysuje univerzalnost pouzitia. Databaza v ESI je super pomocnik, kedze takmer vzdy v nom najdem pozadovane hodnoty velicin a priebehy oscilogramov a to cloveku riadne zjednodusi zivot, ked uz dopredu vie ze co ma namerat. Da sa preflashovat aj do modu passthru ktory sa da pouzit aj na rozbehnutie OEM diag SW kedy KTS emuluje VCI. Nieco funguje viac , nieco menej, nieco vobec.
erikfrog
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 23 dub 2008, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikfrog »

100% suhlas s predchadzajucim prispevkom...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

texu mame už dlho a presne ako sa tu už píše,je len vyčačkaná kopu toho nevie a aj ked píše,že vie tak nevie.radšej použivam hocičo ine ako texu ;) ;)
prednedavnom vyšiel hrozne velky 12gb update na texu..za už ani neviem kolko penazi (600e) asi ..a nič ine som nepostrehol len nakomplet prekopane uživatelské rozhranie v ktorom sa asi ani sam vyvojar nevyzná a zmizla kopa "užitočných" funkcii ktore neviem nikde najsť (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

KTS je 1. - dlho dlho nič a potom ..... a potom TEXA
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1427
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Texa je mozna dobra, ale KTS je number one.
Kdysi jsem resil BMW, kde se neustale objevovala chyba crc eeprom
v motorovce.Po 3 mesicich jsem prisel na to, ze majitel ladil dynamicky
prevstrik Texou, a ta do eeprom zapisovala udaje bez crc.
Takze Texu nechci videt.
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Podle mych zkusenosti je TEXA shit a nez tohle, radeji Autocom. Kts neni spatna ale taky ma mouchy
kohucik16
Přispěvovatel
Příspěvky: 341
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od kohucik16 »

Ja mam kts 540 a pokial som mal esi 1.0 tak stala ani som ju nepouzival to radsej upravenu verziu autocom/delphi ale odkedy mam esi 2.0 tak uz je to diagnostika cislo 1 (noteeth)
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Aky je rozdiel medzi esi 1.0 a 2.0 ? Pouzivam kts 530 soft 2013-3 a max spokojnost.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Este som ESI 2.0 nemal moznost vyskusat kedze zatial pre tuto verziu nieje verejne dostupny korektny KG a ani lekvar na buchty. Ale co som kuknul zopar videjka na youtube tak 2.0 uz nema taky spartanky dizajn a co je hlavne konecne sa da sledovat viacej meranych hodnot naraz. Totiz u ESI 1.0 sa dali sledovat max. 4 hodnoty co mi hrozne vadi.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1427
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

ESI 2.0 ma shell podobny jako Wurth, jina verze Autocomu.
Chodi to dobre, ale kdo je zvykly na stary
KTS tak se zblije
Nevim proc to meni, napada me pouze verze 2, tak ji
zmenime prostredi, bude to vypadat lepsi.
To naco byly uzivatele zvyknuti, tak udelali jinak.
Asi maj inspiraci u Microsoft.
kohucik16
Přispěvovatel
Příspěvky: 341
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od kohucik16 »

TDI tech píše:Este som ESI 2.0 nemal moznost vyskusat kedze zatial pre tuto verziu nieje verejne dostupny korektny KG a ani lekvar na buchty. Ale co som kuknul zopar videjka na youtube tak 2.0 uz nema taky spartanky dizajn a co je hlavne konecne sa da sledovat viacej meranych hodnot naraz. Totiz u ESI 1.0 sa dali sledovat max. 4 hodnoty co mi hrozne vadi.
Nemas pravdu uz davno bola moznost aktivovat orginalne za priatelnu cenu teraz to uz zasa nieje mozne ;) :D
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“