delší 5 u oct1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
delší 5 u oct1
Ahoj,budou sedět tyto převodové kola převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW:
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
u klasické převodovky u octavii 1 agr,a jaký to bude rozdíl?
P.S výkon nato mám...
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
u klasické převodovky u octavii 1 agr,a jaký to bude rozdíl?
P.S výkon nato mám...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Takhle dlouhou pětku bych do okty nedával, bude tam obrovský skok mezi 4. a 5. stupněm, navíc úplně zabiješ dynamiku auta. Tenhle kvalt by byl použitelný jen na dálnici tak od 150km/h výše.
Pro představu:
v 90km/h bys měl cca 1580ot.
ve 130km/h cca 2300ot.
ve 170km/h cca 3000ot.
teoretická maximálka asi 280km/h (5000ot.)
lepší bude pětka z fábie 74kw 0,700:
v 90km/h cca 1800ot.
ve 130km/h cca 2580ot.
Vmax cca 250km/h
kdyžtak tady je kalkulátor, kde si to jednoduše spočítáš:
http://niceone.mysteria.cz/calculator.html
Pro představu:
v 90km/h bys měl cca 1580ot.
ve 130km/h cca 2300ot.
ve 170km/h cca 3000ot.
teoretická maximálka asi 280km/h (5000ot.)
lepší bude pětka z fábie 74kw 0,700:
v 90km/h cca 1800ot.
ve 130km/h cca 2580ot.
Vmax cca 250km/h
kdyžtak tady je kalkulátor, kde si to jednoduše spočítáš:
http://niceone.mysteria.cz/calculator.html
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
buď nový ve škodovce za nějakých 5000kč, nebo kuchnout nějakou starou převodovku. Případně můžeš použít do okty rovnou celou převodovku z nějakýho auta, co má menší kola, takže bude rychlejší: fabia, Ibiza, golf 3, polo...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Protože nejdelší možná varianta pro T4 malou skříň jsou skříně EWB a DUJ (téměř nesehnatelné) které mají 0,700 na pětce a 72/17 diferák, což ti udělá cca 128 kmh/3000 ot. Jsou použitelné na 1,9 D/TD, 2,4D a 2,5TDI 65kW. Tak nevím jak moc by 0,68 pětka pomohla.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

Re: delší 5 u oct1
Svět motorů tuhle změnu 5. stupně zkoušel. Nahradil původní soukolí /0,756/ soukolím z Octávie 1.6 TDI /0,625/. Spotřeba byla asi o 0,4 l/100 km nižší při ustálené rychlosti. Jelikož však neměli dostatečný výkon jak píšeš Ty, nedosahovala O1 ani udávanou max. rychlost a byla podstatně línější. Doporučovali to těm, co stále jezdí po dálnici a dlouhé štreky. Pokud chceš můžu se pokusit ofotit celý článek a dát ho sem.matesfox píše:Ahoj,budou sedět tyto převodové kola převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW:
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
u klasické převodovky u octavii 1 agr,a jaký to bude rozdíl?
P.S výkon nato mám...
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ak chceš zabiť dynamiku vozidla tak si to vymeň za tú 0,621
Či ti klesne spotreba o 0,3 či 0,4 l - zmenu ti nikdy nezaplatí - že zvýšiš maximálnu rýchlosť - o par km/h koľko % času tráviš 200km/h +
A neviem ako ostatný ale ja zase až tak na ani jednom aute nepočujem rozdiel v hlučnosti medzi 2800 až 3100 ot/min.
Ak by som jazdil výhradne diaľnice - možno áno ale inak určite nie.
6 kval to je úplne niečo iné ale ťahať nezmyselne iba 5 ty stupeň.
Či ti klesne spotreba o 0,3 či 0,4 l - zmenu ti nikdy nezaplatí - že zvýšiš maximálnu rýchlosť - o par km/h koľko % času tráviš 200km/h +
A neviem ako ostatný ale ja zase až tak na ani jednom aute nepočujem rozdiel v hlučnosti medzi 2800 až 3100 ot/min.
Ak by som jazdil výhradne diaľnice - možno áno ale inak určite nie.
6 kval to je úplne niečo iné ale ťahať nezmyselne iba 5 ty stupeň.

Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF