delší 5 u oct1

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

delší 5 u oct1

Příspěvek od matesfox »

Ahoj,budou sedět tyto převodové kola převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW:
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
u klasické převodovky u octavii 1 agr,a jaký to bude rozdíl?
P.S výkon nato mám...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Takhle dlouhou pětku bych do okty nedával, bude tam obrovský skok mezi 4. a 5. stupněm, navíc úplně zabiješ dynamiku auta. Tenhle kvalt by byl použitelný jen na dálnici tak od 150km/h výše.

Pro představu:
v 90km/h bys měl cca 1580ot.
ve 130km/h cca 2300ot.
ve 170km/h cca 3000ot.
teoretická maximálka asi 280km/h (5000ot.)

lepší bude pětka z fábie 74kw 0,700:
v 90km/h cca 1800ot.
ve 130km/h cca 2580ot.
Vmax cca 250km/h

kdyžtak tady je kalkulátor, kde si to jednoduše spočítáš:
http://niceone.mysteria.cz/calculator.html
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

a kde se dají sehnat ty převodové kola? jinak jsem si myslel že to bude moc...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

buď nový ve škodovce za nějakých 5000kč, nebo kuchnout nějakou starou převodovku. Případně můžeš použít do okty rovnou celou převodovku z nějakýho auta, co má menší kola, takže bude rychlejší: fabia, Ibiza, golf 3, polo...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

je jedno která fabka to bude? ovšem tdi...
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

F1 1.9 TDi s prevodovkou EWT ma dlouhy 5-ty kvalt. Montovaly se priblizne do MR 2004-2005 ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Taky jsem laboroval a nakonec jsem dal převod 0,7 z fábie a je to akorád.
při těžším převodu už začíná být velká díra mezi 4-5
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

a jak by se tvařila s t4 převod 0,68 ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

moc to nepřidá ale alespoň něco ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

jaktože to moc nepřida ?
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Protože nejdelší možná varianta pro T4 malou skříň jsou skříně EWB a DUJ (téměř nesehnatelné) které mají 0,700 na pětce a 72/17 diferák, což ti udělá cca 128 kmh/3000 ot. Jsou použitelné na 1,9 D/TD, 2,4D a 2,5TDI 65kW. Tak nevím jak moc by 0,68 pětka pomohla.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: delší 5 u oct1

Příspěvek od prka »

matesfox píše:Ahoj,budou sedět tyto převodové kola převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW:
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů
u klasické převodovky u octavii 1 agr,a jaký to bude rozdíl?
P.S výkon nato mám...
Svět motorů tuhle změnu 5. stupně zkoušel. Nahradil původní soukolí /0,756/ soukolím z Octávie 1.6 TDI /0,625/. Spotřeba byla asi o 0,4 l/100 km nižší při ustálené rychlosti. Jelikož však neměli dostatečný výkon jak píšeš Ty, nedosahovala O1 ani udávanou max. rychlost a byla podstatně línější. Doporučovali to těm, co stále jezdí po dálnici a dlouhé štreky. Pokud chceš můžu se pokusit ofotit celý článek a dát ho sem.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Ak chceš zabiť dynamiku vozidla tak si to vymeň za tú 0,621
Či ti klesne spotreba o 0,3 či 0,4 l - zmenu ti nikdy nezaplatí - že zvýšiš maximálnu rýchlosť - o par km/h koľko % času tráviš 200km/h +
A neviem ako ostatný ale ja zase až tak na ani jednom aute nepočujem rozdiel v hlučnosti medzi 2800 až 3100 ot/min.
Ak by som jazdil výhradne diaľnice - možno áno ale inak určite nie.
6 kval to je úplne niečo iné ale ťahať nezmyselne iba 5 ty stupeň. :D
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“