Octavia 1 alh väčšie turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Nako
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2015, 12:31
Odpovědi: 0

Octavia 1 alh väčšie turbo

Příspěvek od Nako »

Čau aké turbo by ste mi poradili na o1 81kw je to poladene zevraj na 103kw ale výkon to má tak 80kw dimi na čierno moje turbo mi dáva 0,9bar plniaci tlak keď mu prepne teda keď mu zoslapnem vyskočí na 1,1 A viac nie tak čo poradíte kúpil som do toho iz jedno turbo repasovane no stojí za hovno očividne
(LOL)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Vidiet ze sa do toho nerozumies. Odkial si?
Cupra TDI
Nako
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2015, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nako »

Rozumiem neboj sa niesom až taký........
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Ne, nerozumíš. Kdyby to bylo poladene na 103kw, má to 103kw. Bylo to odbržděný, že tvrdíš, že to má 103kw? Máš log?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Nako
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2015, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nako »

Log nemám zozaciatku to ťahalo krásne no zaclo pískať turbo vymenil som ho A odvtedy ak je viac ako 15stupnou Celzia auto nechce ťahať myslím tým vonkajšiu teplotu ak je do 15stupnou vonku tak ide pekne je svizna od spodu A má pekný ťah cidla všetky som pomenil A stále rovnaký výsledok
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Udělal bych log, než zas tahat turbo ven... Pokud to s původním jelo dobře, to repasovaný bude nejspíš jen špatně nastavený, ale kdo ví. Od koho je?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Tak podle mě na 1749V turbo 1,1 bar je docela přijatelný ;) A hlavně není to jenom o turbu....
Nako
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2015, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nako »

Novtak viem akuratvto že to hol repas no mám ho tam 3 mesiace asi zhruba no to starevod vyrobí čo tam bolo dávalo 1bar to je ešte slabšie ako mám teraz len stále to nechce ťahať už neviem čo by tomu mohlo bit turbo je garret
Nako
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2015, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nako »

Turbo je GT1749V GA303825019D
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

1bar podľa mňa nedá 103kw..podľa toho čo píšeš tlačí ešte viac ako staré t.j. malo by to ísť lepšie :D
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Nako
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2015, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nako »

Ale nejde....
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Sprav log.
Cupra TDI
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

gt1749v odladene u 81kw na 103kW ma plniaci tlak v špičke nastavený v RJ na cca 1,25b.
0,9b je seria.
Zakladom je LOG podla toho sa vieme pohnut dalej.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“