generalka 3.0tdi motor BKN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak si zajeď koupit díly do Mototechny a vyměň si sám ( to ty asi nezvládneš,když máš takovéhle dotazy ale ušetříš peníze za práci ) a nebo to dej do servisu,tam ti to udělají.
Nemůžeš se ale divit,že třeba rozvody nebudou za hubičky !
To jsou ty opice a banány !
Nemůžeš se ale divit,že třeba rozvody nebudou za hubičky !
To jsou ty opice a banány !
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
ty ani netusis co ja vsetko zvladnem, ale to je jedno.....koncim debatumartinsidlo píše:Tak si zajeď koupit díly do Mototechny a vyměň si sám ( to ty asi nezvládneš,když máš takovéhle dotazy ale ušetříš peníze za práci ) a nebo to dej do servisu,tam ti to udělají.
Nemůžeš se ale divit,že třeba rozvody nebudou za hubičky !
To jsou ty opice a banány !
dik vsetkym, co mi rozumne pomohli

Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Treba to brat ako osvetu, lebo prakticke skusenosti su bohuzial take, ze podobny zazrak(vrak) si kupi cavo z hornej dolnej za posledne usporene peniaze a potom obsmrda po servisoch kto by mu to za hubicku urobil.Jelito píše:Čéčé borec se tady zeptá co obnáší generálka motoru a někteří ho tady div neukamenují za dotaz. Že to nebude zadarmo asi ví ne, vždyť po vás nechce aby jste na něj založili sbírku. Chce poradit nic víc …
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
stale nedokazem pochopit odkial beriete, ze na to nemam peniaze ???dibarbora píše:Treba to brat ako osvetu, lebo prakticke skusenosti su bohuzial take, ze podobny zazrak(vrak) si kupi cavo z hornej dolnej za posledne usporene peniaze a potom obsmrda po servisoch kto by mu to za hubicku urobil.Jelito píše:Čéčé borec se tady zeptá co obnáší generálka motoru a někteří ho tady div neukamenují za dotaz. Že to nebude zadarmo asi ví ne, vždyť po vás nechce aby jste na něj založili sbírku. Chce poradit nic víc …
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
ono to bude tim že cenu komplet GO bude asi znát SATAS z audi klubu a jinak se většinou tento motor (pokud je tedy ve stavu že potřebuje GO řeší výměnou motoru jelikož pokud to má někdo bohatý a v servisu mu toto řeknou tak to prodá jako nepojízdné nebo s vadou motoru (to pak končí v danem servisu na výměnu motoru a poté prodej na inzerát ) a pán kupuje jiné nové auto pokud někdo kdo ví co si koupil a peníze na to má a stane se mu problém tak myslím většinou řeší též výměnou motoru protože je to prostě levnější a rychlejší cesta já sám měnil dva motory se "zárukou" na "vyzkoušení" se prodávají kolem 70000kč (komplet se vším) jiný jsem tehdá nesehnal no a opravdu kompletní GO si troufám odhadnout na 130000-150000kč (jen typuji) myslím opravdu kompletní GO z nových dílů a to už je dnes pomalu cena toho vozu a to málo kdo by byl ochoten dát (což je myslím pochopitelné) a jsme zase u výměny agregátu. Tot přesně k tematu. Jinak sám mám staré "nepovedené" 2,5tdi(ne poprvé ale tehdá když jsem je vlastnil tak ty auta byli 1-3roky stare a měli málo najeto proto tu mám tema kde jsem se ptal když jsem si to chtěl pořídit jako 15 let starou ojetinu) mám rezervní motor který bych dal abych byl pojízdný a svůj bych začal repasovat auto hodlám držet. Jinak plánuji koupi 3,0tdi v touaregu nebo v Q7 (touareg ale spíše) no a taky vím že to není nejlepší volba nejsem milionář a budu kupovat cca 7-8 let ojetinu a počítám stím že tam bude servis a provoz tež stát dost (ale myslím že je to lepší volba než 2,5tdi R5 nebo V10) no ale to auto chceme tak ho koupíme.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ahoj,
pošli VINko a můžeme to nějak nacenit. Rozvody vidím od Febi s prodejkou cca 12000 komplet sadu.
škrtící klapku origo za cca 3700, apod..
remen rail pumpy sada INA - 1400
vodni pumpa airtex - cca 650,
termostat 800-900, apod...
Uz jsme na tomhle aute vsechny tyhle veci delali.. no, je to trochu kasička...
kdyžtak se ozvi a můžeme to nějak vymyslet...
pošli VINko a můžeme to nějak nacenit. Rozvody vidím od Febi s prodejkou cca 12000 komplet sadu.
škrtící klapku origo za cca 3700, apod..
remen rail pumpy sada INA - 1400
vodni pumpa airtex - cca 650,
termostat 800-900, apod...
Uz jsme na tomhle aute vsechny tyhle veci delali.. no, je to trochu kasička...
kdyžtak se ozvi a můžeme to nějak vymyslet...
Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322