generalka 3.0tdi motor BKN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5005
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,opice-banány. Řeší vysokou spotřebu !!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

martinsidlo píše:No,opice-banány. Řeší vysokou spotřebu !!!
preco sa *chytatas picovin namiesto rozumnej pomoci, som povedal ze mi ide hlavne o kvalitu oleja, spotreba bola az na druhom mieste...
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Tady je to fakt někdy hrozné, člověk se na něco zeptá, dostane odpovědi na něco úplně jiného, číst asi umí opravdu jen pár lidí. Ten zbytek, to jsou snad kecy ze závisti nebo nevím... (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5005
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak si zajeď koupit díly do Mototechny a vyměň si sám ( to ty asi nezvládneš,když máš takovéhle dotazy ale ušetříš peníze za práci ) a nebo to dej do servisu,tam ti to udělají.
Nemůžeš se ale divit,že třeba rozvody nebudou za hubičky !
To jsou ty opice a banány !
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

klapky a dpf ti viem vypnut,aj upravit sw
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

kdo by ti záviděl takovej verk??? Místní co dělají auta určitě ne, věř mi :)
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

martinsidlo píše:Tak si zajeď koupit díly do Mototechny a vyměň si sám ( to ty asi nezvládneš,když máš takovéhle dotazy ale ušetříš peníze za práci ) a nebo to dej do servisu,tam ti to udělají.
Nemůžeš se ale divit,že třeba rozvody nebudou za hubičky !
To jsou ty opice a banány !
ty ani netusis co ja vsetko zvladnem, ale to je jedno.....koncim debatu

dik vsetkym, co mi rozumne pomohli ;)
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Peugeot 405 se jen ptal, nic víc.. Mám zato, že to není zas takový prohřešek. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

Čéčé borec se tady zeptá co obnáší generálka motoru a někteří ho tady div neukamenují za dotaz. Že to nebude zadarmo asi ví ne, vždyť po vás nechce aby jste na něj založili sbírku. Chce poradit nic víc …
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Jelito píše:Čéčé borec se tady zeptá co obnáší generálka motoru a někteří ho tady div neukamenují za dotaz. Že to nebude zadarmo asi ví ne, vždyť po vás nechce aby jste na něj založili sbírku. Chce poradit nic víc …
Treba to brat ako osvetu, lebo prakticke skusenosti su bohuzial take, ze podobny zazrak(vrak) si kupi cavo z hornej dolnej za posledne usporene peniaze a potom obsmrda po servisoch kto by mu to za hubicku urobil.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

dibarbora píše:
Jelito píše:Čéčé borec se tady zeptá co obnáší generálka motoru a někteří ho tady div neukamenují za dotaz. Že to nebude zadarmo asi ví ne, vždyť po vás nechce aby jste na něj založili sbírku. Chce poradit nic víc …
Treba to brat ako osvetu, lebo prakticke skusenosti su bohuzial take, ze podobny zazrak(vrak) si kupi cavo z hornej dolnej za posledne usporene peniaze a potom obsmrda po servisoch kto by mu to za hubicku urobil.
stale nedokazem pochopit odkial beriete, ze na to nemam peniaze ???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Řídí se heslem "podle sebe soudím tebe" :D
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ono to bude tim že cenu komplet GO bude asi znát SATAS z audi klubu a jinak se většinou tento motor (pokud je tedy ve stavu že potřebuje GO řeší výměnou motoru jelikož pokud to má někdo bohatý a v servisu mu toto řeknou tak to prodá jako nepojízdné nebo s vadou motoru (to pak končí v danem servisu na výměnu motoru a poté prodej na inzerát ) a pán kupuje jiné nové auto pokud někdo kdo ví co si koupil a peníze na to má a stane se mu problém tak myslím většinou řeší též výměnou motoru protože je to prostě levnější a rychlejší cesta já sám měnil dva motory se "zárukou" na "vyzkoušení" se prodávají kolem 70000kč (komplet se vším) jiný jsem tehdá nesehnal no a opravdu kompletní GO si troufám odhadnout na 130000-150000kč (jen typuji) myslím opravdu kompletní GO z nových dílů a to už je dnes pomalu cena toho vozu a to málo kdo by byl ochoten dát (což je myslím pochopitelné) a jsme zase u výměny agregátu. Tot přesně k tematu. Jinak sám mám staré "nepovedené" 2,5tdi(ne poprvé ale tehdá když jsem je vlastnil tak ty auta byli 1-3roky stare a měli málo najeto proto tu mám tema kde jsem se ptal když jsem si to chtěl pořídit jako 15 let starou ojetinu) mám rezervní motor který bych dal abych byl pojízdný a svůj bych začal repasovat auto hodlám držet. Jinak plánuji koupi 3,0tdi v touaregu nebo v Q7 (touareg ale spíše) no a taky vím že to není nejlepší volba nejsem milionář a budu kupovat cca 7-8 let ojetinu a počítám stím že tam bude servis a provoz tež stát dost (ale myslím že je to lepší volba než 2,5tdi R5 nebo V10) no ale to auto chceme tak ho koupíme.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

Ahoj,

pošli VINko a můžeme to nějak nacenit. Rozvody vidím od Febi s prodejkou cca 12000 komplet sadu.
škrtící klapku origo za cca 3700, apod..
remen rail pumpy sada INA - 1400
vodni pumpa airtex - cca 650,
termostat 800-900, apod...

Uz jsme na tomhle aute vsechny tyhle veci delali.. no, je to trochu kasička...

kdyžtak se ozvi a můžeme to nějak vymyslet...
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“