Mam octavii 2 1,9tdi 77kw. Mam na ní zajímavý problém, po delší jizde cca min100km nejde auto nastartovat. taří e to jako by byla vybitá baterie. už jsem opravil starter, alternátor měl 13.6. voltu.po opravě má 14.4v. zajímavé je že pokud to nechám jen tak stat tak např po 3 hodinách v klidu nastaruji. baterka se tváří nosrmálně. při příjezdu změřím 12.8V. chci nastartovat a napští na ní klesne na 9V. je mrtvá nebo se tak má chovat.
kontakty očistěné jenom zbyva kostra k motoru. ale když to nešlo nastartovat tak jsem pripojil přes kabely druhou baterku a chatilo to na drc. nejspis mi to ukazjue na baterku.
zkusil bych "jenom tu zbývající kostru na motoru". nestojí to nic. když připojíš kabelama jinou baterku, tak tím právě obejdeš ukostření motoru. pokud tedy dáš minus kleště někam na motor. nebo dáváš obě svorky na baterku?
tych 9V je merane priamo na baterke? aj pri tomto napeti by sa to malo snazit otacat motorom, pri startovani uplne zhasnu kontrolky?
po dlhsej jazde vyber baterku, hod ju do lavora so studenou vodou na par minut a skus - ak po vychladnuti chyti tak je to jasne
Pokiaľ má baterka 6 rokov a napätie pri štarte 9V tak nie je čo riešiť novú...
Ináč niečo podobné nám raz robila Varta, občas po dojazde sa tvárila ako úplne vybitá, stačilo chvíľu počkať a zase to štartovalo normálne aj pár týždňov.