Daewoo matiz 0.8 hodnoty k vymezení ventilových vůlí ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Daewoo matiz 0.8 hodnoty k vymezení ventilových vůlí ?
Ahoj, potřeboval bych poradit jaký jsou hodnoty pro nastavení ventilových vůlí. Jde o matize 0.8 37,5 kW je to ta první verze takže cca rok 98
Dělal jsem těsnění pdo hlavou a při rozebírání jsem neřešil, spolíhal jsem na ESI tronic a ten mě pěkně vypek . V tom jsem našel jen hodnoty pro motor s 38 kW a když jsem to nastavil podlě něj (sání 0,15 výfuk 0,30) tak se mi zdá že po zahřátí trochu ventily cvakaj.
Nemáte někdo novou databázi ESi (mam 2003) nebo jinej program kde by to mohlo bejt?
Předem všem děkuju za příspěvky.
Dělal jsem těsnění pdo hlavou a při rozebírání jsem neřešil, spolíhal jsem na ESI tronic a ten mě pěkně vypek . V tom jsem našel jen hodnoty pro motor s 38 kW a když jsem to nastavil podlě něj (sání 0,15 výfuk 0,30) tak se mi zdá že po zahřátí trochu ventily cvakaj.
Nemáte někdo novou databázi ESi (mam 2003) nebo jinej program kde by to mohlo bejt?
Předem všem děkuju za příspěvky.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
tak jsem nakonec našel v angličtině servisní příručku na 37,5 kW http://www.mymatiz.com/pdf2/daewoomatiz1engine.pdf
On není až takový problém, jak velké vůle, ale jak mít nastavený motor v okamžiku, kdy je měřím a ladím .
Mám Matiza doma, takže o tom něco vím.
Pokud se to udělá správně, motor přede jako kočka (což se třeba o dvacet let novějším HTP rozhodně říct nedá ani s hydrákama) a vydrží to 30.000 km bez problému.
Mám Matiza doma, takže o tom něco vím.
Pokud se to udělá správně, motor přede jako kočka (což se třeba o dvacet let novějším HTP rozhodně říct nedá ani s hydrákama) a vydrží to 30.000 km bez problému.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 říj 2011, 10:16
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Ano ventily byly venku nechával jsem přebrousit hlavu, měnili gufera ventilů a zabrušovali ventily a hlavu tlakovali . . .
Já jsem to nastavil na předepsaný hodnoty auto projel cca 120 km a znovu překontroloval a když še motor ohřeje tak ventily cvakaj.
Rozvody jsou tak jak byly udělal jsem si značky na řemenicích proti řemenu a řemenicích proti bloku a když jsem koukal tak to i sedí na rysky origo, takže je vše jak má být pani jsem pozval ještě na kontrolu po ujetí 2 000 km
Já jsem to nastavil na předepsaný hodnoty auto projel cca 120 km a znovu překontroloval a když še motor ohřeje tak ventily cvakaj.
Rozvody jsou tak jak byly udělal jsem si značky na řemenicích proti řemenu a řemenicích proti bloku a když jsem koukal tak to i sedí na rysky origo, takže je vše jak má být pani jsem pozval ještě na kontrolu po ujetí 2 000 km