Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

ne
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

nehaj tak
lesnakj
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 bře 2011, 13:06

Příspěvek od lesnakj »

OK, ďakujem.
duzkoo
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 srp 2015, 16:23

Příspěvek od duzkoo »

Ahojte
VW Sharan 2.0 Tdi kod motoru BVH
po výmene tesnenia pod hlavou a rozvody spotreba na volnobeh 2,0l
a priemerná spotreba 9,5 litrov
yosúladenie vačky v kolonke 4 hodnota 0
auto ide bez problemov nedimí, už sme v koncoch čo stým?
Ďakujem

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) duzkoo dne 11 srp 2015, 17:41, celkem upraveno 1 x.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

na přípravky kurde
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1061
Registrován: 23 led 2006, 19:05

Příspěvek od ROMIK »

Co je to za blbost viz screen. Auto už tak koupil,slabší výkon,udajně po rozvodech.pří prudkém sešlápnutí na plyn hulí černě jak lokomotivá.Vstříky
davali nové.Díky za názory. Motor bez závad.

Obrázek
Patooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24 pro 2011, 20:05

Příspěvek od Patooo »

taku hodnotu som veru este nevidel :D ved skus skontorlovat tie rozvody a uvidis ...
Macek1488
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 zář 2015, 11:05

Příspěvek od Macek1488 »

Zdravím, můžete pls poradit ohledně hodnoty ve 4 poli ? Co tady tak čtu tak by měla být od -0,5 až +0,5. Řeším dlouhodobý problém s vysoukou spotřebou, kterou mi ukazuje palubní PC. Podle měření dle tankování mě vychází spotřeba cca 5,5l/100km ale s palubákem se nedostanu pod 7l, dlouhodobou mám 7,8l. Zřejmě to může být způsobenou tím, že jsou špatně nastavené rozvody dle pole 4. A navíc by to i odpovídalo, jelikož když je hodnota záporná což já ji mám, tak spotřeba je vyšší na palubním pc.
Motor mám 1.9 tdi, 96kw AWX ( Superb ).
Je má úvaha správná ? Jaká je tolerance pro tento motor ?
Nenašel by se někdo v okolí Brna, kdo by mě to upravil ? Ve škodovce mě řekli, že kdybych to chtěl zeštelovat, tak, že je zapotřebí rozebrat celý rozvody a dát to do přípravku i s klikovkou. Co jsem tady ale tak čet, tak se to dá seštelovat jen na vačce, že se povolí šrouby na ozubeném kole a pootočí.

Předem dík za každou radu.

Obrázek
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1061
Registrován: 23 led 2006, 19:05

Příspěvek od ROMIK »

ROMIK píše:Co je to za blbost viz screen. Auto už tak koupil,slabší výkon,udajně po rozvodech.pří prudkém sešlápnutí na plyn hulí černě jak lokomotivá.Vstříky
davali nové.Díky za názory. Motor bez závad.

Obrázek
Vyřešeno.
Macek1488
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 zář 2015, 11:05

Příspěvek od Macek1488 »

Macek1488 píše:Zdravím, můžete pls poradit ohledně hodnoty ve 4 poli ? Co tady tak čtu tak by měla být od -0,5 až +0,5. Řeším dlouhodobý problém s vysoukou spotřebou, kterou mi ukazuje palubní PC. Podle měření dle tankování mě vychází spotřeba cca 5,5l/100km ale s palubákem se nedostanu pod 7l, dlouhodobou mám 7,8l. Zřejmě to může být způsobenou tím, že jsou špatně nastavené rozvody dle pole 4. A navíc by to i odpovídalo, jelikož když je hodnota záporná což já ji mám, tak spotřeba je vyšší na palubním pc.
Motor mám 1.9 tdi, 96kw AWX ( Superb ).
Je má úvaha správná ? Jaká je tolerance pro tento motor ?
Nenašel by se někdo v okolí Brna, kdo by mě to upravil ? Ve škodovce mě řekli, že kdybych to chtěl zeštelovat, tak, že je zapotřebí rozebrat celý rozvody a dát to do přípravku i s klikovkou. Co jsem tady ale tak čet, tak se to dá seštelovat jen na vačce, že se povolí šrouby na ozubeném kole a pootočí.

Předem dík za každou radu.

Obrázek

Zdravím podruhé :-),

Prvně než začnu něco psat tak chci poděkovat servisu rfauto z Brna, za seřízení rozvodů ( vačky dle vagu ). Jmenovitě mechanikovi "Huml". Velmi kvalitní přístup, ochota a rychlé jednání. Můžu jen doporučit !!!

A teď zpět k mému problému, po seřízení vačky na 0 ( někdy skočí -0,5 ) po ujetí 500km palubák ukazuje na dvojku průměrnou spotřebu 7,1. Dle tankování a mého výpočtu vyšla spotřeba 5,6. Jezdil jsem 30% město, 60% okresky a 10% dálnice.
V čem může být problém ? Proč mi ten palubák tak lže ? Čidlo teploty OK a rozvody teď už také OK.
Níže přikládám pár hodnot z vagu, kde mě zarazila hodnota ve skupině 020 v poli 3 ( 70mg/R ). Je tato hodnota správná ? Neměla by tam být stejná hodnota jak ve skupině 15 v poli 2 ?

Za každou reakci předem díky.

Obrázek
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

skus zmazat adaptacne hodnoty a najazdit aspon 2000km ono sa to zrovna ;)
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 28 zář 2015, 18:03, celkem upraveno 1 x.
Macek1488
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 zář 2015, 11:05

Příspěvek od Macek1488 »

A adaptacni hodnoty mam smazat jak prosimte ? Nikdy jsem to nedelal ani o tom neslysel...
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

pripadne sa dá VAGom doladit to čo ukazuje palubak ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
petres84
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 28 zář 2015, 20:00

Velký rozdíl za studena a tepla

Příspěvek od petres84 »

Zdravím pánové.Když změřím nastavení rozvodu za studena tak hodnota 4/4 je 0.0 a za tepla je -6.4. Rozvody jsem dával nové.Pak jsem to špatně nastavil na vačce na 0.0 protože jsem to dělal za studena no zítra to přenastavím za tepla a po přečtení vlákna ta zkusím hodnotu -2.Spotřeba na volnoběh je 0,5l.Motor startuje výborně za tepla i studena.Jen spotřeba je kolem 6,5l a zdá jse mi ,že moc nejede.Jen mě zaráží ty rozdíly za studena a za tepla.Je to normální?VW Touran 1.9/77kw BLS s DPF.Díky za každou radu.
Macek1488
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 zář 2015, 11:05

Příspěvek od Macek1488 »

sparco gti píše:skus zmazat adaptacne hodnoty a najazdit aspon 2000km ono sa to zrovna ;)
A adaptacni hodnoty mam smazat jak prosimte ?
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“