má smysl dávat asz vyměník?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

má smysl dávat asz vyměník?

Příspěvek od matesfox »

četl jsem všechny možné příspěvky,ale všichni píšou že dát asz chladič oleje,ničemu nepomůže,je to tak? upravuju agr budu k VAčku dávat pp764 a pak hurá k funovy,a chci udělat takové drobné úpravy,ale ať to má význam...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zalezi aky mas rozmer teraz.
Ja mam 94 x 92 x 55 a chcem dat z passata 98 x 95 x 72 co ked prepocitas na objem tak je to +cca 40%.
Tu si mozes pozriet rozmery a porovnat ci to ma zmysel:
http://www.euro-saturn.sk/
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Teď mam 94x92x55
A asz ma 118x96x64
Takze ma to smysl?
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

logika ti co hovori ?
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

matesfox píše:Teď mam 94x92x55
A asz ma 118x96x64
Takze ma to smysl?
pozri ja som to na AFN prehodil .. nejaky rozdiel to spravilo .. ono aj 10-15 stupnov pri hecovej jazde je dost .
ale kukni aj v akom stave je olejove cerpadlo az to prehodis. ;)
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

jordee_23 píše:
matesfox píše:Teď mam 94x92x55
A asz ma 118x96x64
Takze ma to smysl?
pozri ja som to na AFN prehodil .. nejaky rozdiel to spravilo .. ono aj 10-15 stupnov pri hecovej jazde je dost .
ale kukni aj v akom stave je olejove cerpadlo az to prehodis. ;)
Těch 10-15 stupňů máš změřeno, nebo odhaduješ?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

proto se ptám jestli to má smysl....pokud to uchladí o 2stupně min tak je mi to k ničemu...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak to je potom objemovo vacsi o cca 50%, podla mna k tvojej konfiguracii je to dobra volba cena/vykon.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Pája 19 píše:
jordee_23 píše:
matesfox píše:Teď mam 94x92x55
A asz ma 118x96x64
Takze ma to smysl?
pozri ja som to na AFN prehodil .. nejaky rozdiel to spravilo .. ono aj 10-15 stupnov pri hecovej jazde je dost .
ale kukni aj v akom stave je olejove cerpadlo az to prehodis. ;)
Těch 10-15 stupňů máš změřeno, nebo odhaduješ?
Mal som GIII AFN tam som mal aj teplotu oleja. Ak niekto pozna donovaly..
Cesta hore od bystrice rezkym tempom hore teplota 145C (LOL)

160k/380nm variant..tazsi.

Po vymene 130-132 hore.. Na vrchu.
Pri beznej jazde bol rozdiel cca 4-5 stupnov... Len ako pisem treba mat dobre olejove cerpadlo aj a vsetko okolo.

Takze taky nejaky efekt to malo. Nie velky ale ano. Lebo 145 uz je nad limit bezneho oleja z dlhodobeho hladiska
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

ok dobra díky moc :) půjdu do toho,čerpadlo sem kontroloval nedávno,na volnoběh tlačí 2,8b,a sací koš je čistý,čistil sem jej když jsem přetěsňoval vanu..
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jordee_23 píše:
matesfox píše:Teď mam 94x92x55
A asz ma 118x96x64
Takze ma to smysl?
pozri ja som to na AFN prehodil .. nejaky rozdiel to spravilo .. ono aj 10-15 stupnov pri hecovej jazde je dost .
ale kukni aj v akom stave je olejove cerpadlo az to prehodis. ;)
To je nějaké divné, AFN má ten velký výměník 72mm vysoký, rozdíl v objemu oproti ASZ je minimální... Navíc teploty, které píšeš, jsou opravdu vysoké :o Ale je asi možné, že jsi tam měl ten malý 55mm výměník...?

Jinak na 66kw motoru se to určitě vyplatí, ten rozdíl v objemu je velký, při úpravách výkonu je to skoro nezbytnost :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“