Diagnostika na sprintera

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Diagnostika na sprintera

Příspěvek od Radek S »

Chtěl bych se zeptat nějaká jednoduchá diagnostika na zjištění závady abych to mohl mít v ntb sebou na cestách.Existuje něco jako je třeba ecuscan na fiata tak něco podobného na mercedesa.Mám 313 cdi r.v. 2006 typ 903 starší model.Díky za rady.
Uživatelský avatar
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1227
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

mozno delphi 150 by to precitala, ale chcelo by to vyskusat, na mercedesy je diagnostika dost draha...
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Bylo by toto k něčemu?Jedná se mi o to když se mi to zastaví na cestě tak s tim najít kde je problém.
http://www.ebay.de/itm/iCarsoft-i980-Di ... 1805918241
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

1, Stary Sprinter nema OBD konektor, ale taky okruhly 14 pinovy konektor ako ma napr. VW LT.
2, Delphi / Autocom / CPD apod. skatulky z ciny s tym nefunguju, mam vyskusane. Moznoze origo verzie idu, ale moj cinsky autocom, proste nejde. KTS funguje velmy dobre.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

ano má to 14pin kulatej.S tím počítám že bych kupoval s kulatým nebo redukci. A to kts je co a za kolik se to dá pořídit. Potřebuju to jen abych to měl v autě a až to nesmyslný auto plný elektroniky si postavý hlavu že nepojede tak co s tím. Sice mám asistenci na auto ale když se jede expres tak se chvátá se vším.
Patooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24 pro 2011, 20:05

Příspěvek od Patooo »

mas to asi zle odskusane lebo s delphi to normalne ide ;)
TDI tech píše:1, Stary Sprinter nema OBD konektor, ale taky okruhly 14 pinovy konektor ako ma napr. VW LT.
2, Delphi / Autocom / CPD apod. skatulky z ciny s tym nefunguju, mam vyskusane. Moznoze origo verzie idu, ale moj cinsky autocom, proste nejde. KTS funguje velmy dobre.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Texou s redukciou na 14pin to berem normalne
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
kohucik16
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od kohucik16 »

treba upravit redukciu a pojde aj china delphi
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak neviem aku presne cinsku napodobeninu toho autocomu mam, ale nejde to. Co by som chcel za tych par supov co stala.
KTS bez problemov aj s Delphi redukciou aj so Svobodovou redukciou cez OBD breakout box a UNI kabel. Sak za tie prachy musi. Ta redukcia Delphi ma zapojene piny 1:1. To znamena ze K-line je na pine 14 nielen v tom okruhlom Mercedes konktore, ale aj v OBD. U tej redukcie od Svobodu je klasicky na pine 7. Autocom som skusal s obidvoma redukciami, ale bez uspechu.
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23

Příspěvek od roman »

TDI tech píše:Tak neviem aku presne cinsku napodobeninu toho autocomu mam, ale nejde to. Co by som chcel za tych par supov co stala.
KTS bez problemov aj s Delphi redukciou aj so Svobodovou redukciou cez OBD breakout box a UNI kabel. Sak za tie prachy musi. Ta redukcia Delphi ma zapojene piny 1:1. To znamena ze K-line je na pine 14 nielen v tom okruhlom Mercedes konktore, ale aj v OBD. U tej redukcie od Svobodu je klasicky na pine 7. Autocom som skusal s obidvoma redukciami, ale bez uspechu.
Tady je popis pinů ale nemám to odzkoušené, používám origo od číňanů
Obrázek
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak to mam zapojenu tu redukciu a s Delphi diag. nefunguje, ale vies nieje cina ako cina. To zalezi od toho ci pri vyrobnej linke stoji Li Tien, alebo Cu Wan (LOL)
Patooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24 pro 2011, 20:05

Příspěvek od Patooo »

skus toto zapojdenie mne to takto ide bez problemov
16 obd - 14
16-3
14-14
12-12
11-11
10-10
9-9
7-7
8-8
6-6
5-1
3-4
2-5
13-13
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

nie nejde :(
kohucik16
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od kohucik16 »

Li Tien nemal svoj den :D
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ani Cu Wan (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“