Zafira-cerpadlo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

geo píše:Jinak proud je porád stejnej větší bude jen při skratu cívky ventilu na kostru a ne při zadřeným předsuvníku. ;)
V skutočnosti ani toto nie je pravda. Je tam spätná väzba, ktorá chráni koncový stupeň pred prúdovým preťažením, otázne je, aká je rýchla.
Pri prúdovom preťažení (skrate) by malo koncák odpojiť a zahlásiť chybu.
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

joe píše:Musí byť 015, s pilotným vstrekom (Euro 3).
Nie je náhrada, jedine X diel s číslom 0 986 444 014.
Dakujem,zvazoval som kupit kompletny motor,na ktorom je ine cerpadlo(047 050 4203)
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

203 je dvojkonektor, PSG16.
Za 015 nie je v žiadnom prípade zámenné, a vymeniť to ako celý motor aj s kabelážou tiež neodporúčam, PSG16 sa nedá repasovať.
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Cerpadlo dam repasovat,len este neviem kde - cas ma netlaci
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

joe píše:
geo píše:Jinak proud je porád stejnej větší bude jen při skratu cívky ventilu na kostru a ne při zadřeným předsuvníku. ;)
V skutočnosti ani toto nie je pravda. Je tam spätná väzba, ktorá chráni koncový stupeň pred prúdovým preťažením, otázne je, aká je rýchla.
Pri prúdovom preťažení (skrate) by malo koncák odpojiť a zahlásiť chybu.
Reagoval jsem na souvislost zadřenýho předsuvníku a většího proudu ventilu saturace cívky bude stále stejná takže i proud prostě musí být stejný maximálně bude jinačí induktivní boule od přidírajícího se jádra cívky.Skrat byl myšlený jako přirovnáni kdy se proud zvětší samozřejmě jen do doby než to jednotka zjistí a odpojí ho.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Bušík píše:Cerpadlo dam repasovat,len este neviem kde - cas ma netlaci
Skús Csámpaya, Diesel Plus Nitra.
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Dakujem,v pondelok mu zavolám,kolko by chcel za repas.
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Cerpadlo je po kompletnom repase v znackovom servise,ale motor ide velmi zle,ako keby boli zle nastavene rozvody,tam by chyba nemala byt,znova som to kontroloval.Na volnobeh to ma nepravidelny chod a dymi na bielo,pamat zavad -nic.Dnes som presiel asi 60km,padlo to do nudzaku a zapisalo chyby,ktorym nerozumiem:
16600B
117303
01900B
a pridala sa aj P0400
Poprosim o vaš nazor,dakujem
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Na autocome som navolil nesprávny rok výroby - PSG 16-a moj je MSA 15M.Teraz celu proceduru musim zopakovat,lebo som vymazal chyby.
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Podpálený ventil na prvom valci a na štvrtom odpálilo kusok piesta.
Odpovědět

Zpět na „Opel“