Octavia II 2,0 TDI 103KW,BKD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Octavia II 2,0 TDI 103KW,BKD

Příspěvek od petrvobor »

prosim o radu.Chtel bych chip,ale orig.turba odchazeji,nevydrzi 170-180ps. Jestli tam pujde napasovat stred z Octavie RS 125KW-turbo GT1749VC a nebo tam dat turbo GTB1756VK-ale to je uz na 230ps.ja chci pouze max.180ps. :-)
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

mal som na seriovom turbe BKD 172ps/383Nm najazdil som na tom cca 40tisic km a bez problemov, potom som menil za hybrida, takze ak chces robit vymenu turba tak chod rovno do hybrida
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Octavia II Bkd

Příspěvek od petrvobor »

Jj Já tam mam uplne nove turbo origo, ale bojim se ze by nevydrželo po Chipu.Jakeho tam mas hybrida a kolik PS.koukal jsem i po turbo Gtb1752vk. Dekuju za odpověď. ;) (noteeth)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Tak asi bude nejlepší GTB1749VK. Co jsem se dočetl. :P
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Ahoj
Ja mam BKD a ma tam hybrida 1749VA uz asi dva roky.Mam tam neco malo pres 200koniku a tlacim na nem 1,7 a bez problemu :) Pokud nepocitam houkani jako sanitni vuz :D ale to mi delalo kazdy turbo :)

Zde foto meho fukaru :)

Obrázek


Obrázek
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

[quote="gummy"]Ahoj
Ja mam BKD a ma tam hybrida 1749VA uz asi dva roky.Mam tam neco malo pres 200koniku a tlacim na nem 1,7 a bez problemu :) Pokud nepocitam houkani jako sanitni vuz :D ale to mi delalo kazdy turbo :)

turbo mas 1749VA-to bude jen obal,jinak je to číslo origo turba co tam ma byt v BKD.Me také houkalo a kuli tomu jsem daval nove a je to OK.Na tech 200ps.mas origo hadice a IC a vyfuk také?Dekuji za odpověď,budu vdecny za kazdou radu. :D
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Jasne ze jenom obal :) blbe jsem to napsal.......
Jinak IC je origo (je teda novy protoze starej se odkouril kdyz mi odeslo prvni turbo) hadice taky origo.Jinak co se tyce vyfuku tak ma vykuchanej katik,a nemam stredovy vyfuk,jinak koncak je origo :)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Tech 200ps. Jsem se bál, že by motor časem odešel. Láka me tech 200ps.asi do toho půjdu.co spotřeba po městě a krátke vzdalenosti, není Velká? Náhodou si nepamatujes na kolik PS. Tam mas to turbo? To co ti odešlo bylo origo? Muzu mit hibryda na 230ps.tak doufám že nebude vadit, když tam budu mit jen 200ps.aby nebylo pak line od spoda, zabiralo později. :? Díky za info (rofl)
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

No motor muze a nemusi,zalezi jak se k nemu kdo chova......
Ja mam treba r.v.2005 a krom toho,ze mi ted kzaklepe setrvak v poho :).Znamej ma to samy,stejnej rok,najeto cca 330 000.Totozny soft,turbo tam ma 2052 a motor jde krasne :)
To turbo mi stavel jeden znamej co se tim zabyva,ale myslim,ze max. na tohle turbu je tech 210,mozna i tech 230 co pises ty (nevim jaky budes mit,jestli taky v obalu VA)......Jinak to co odeslo bylo origo.Jinak mam porad origo spojku (Tuk tuk :) )
Co se tyce spotreby tak dlouhodoba 5.4.....kratke se vejdu do 6 i min a dalky jedu do 5,5 :)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Jj origo spojku a drží , to se divit. Já ji budu muset přeobložit, dam rovnou HDS. Spotřeba paráda, půjdu do toho.Kdybych dal min, tak později bych chtěl více, je to nemoc. (LOL) .Jinak turbo je v orig.obale VA a má tam byt GTB1756VK. A nekouří ti to, když tomu naložis? Kolik jsi jinak dával za to turbo a čip.Kde jsi nechal cipovat.Dekuju (rofl)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

V kolika ti zabírá ve spod.2000ot.nebo dřív.?
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Tak pokud budes mit 1756 tak neni co resit..... Hele kdyz mu dam plnej,tak si jenom trosku odfoukne ale ze by to byla dymovnice to ne,to by jsem ani nechtel :D
Jinak zabira mi to od nejakejch 1800ot,1900ot :)
Jinak za turbo jsem daval myslim kolem 8000,-
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

To je dobra cena, dával jsi jine výměnou. Poslal bys mi prosim nějaký kontakt na muj sz., že bych asi koupil také tam.tamto je jetý. Dekuju :)
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Na vymenu jsem nedaval nic,jelikoz to stary bylo na kousky :D
Tohle bylo taky jety....:)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

ja som daval toto
http://www.turbosport.cz/327-tsc190.html
naladene od TdiFun tak aby nedymilo na 196ps a 426Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“