TDI AHF na 3 válce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05
Odpovědi: 0

TDI AHF na 3 válce

Příspěvek od vikino »

Zdravím všechny,
mám tak trochu záhadu s motorem AHF, nejdřív jsem to dával za vinu fouklýmu těsnění pod hlavou, to jsem ale včera vyměnil, hlava přebroušená, ventily zalapovaný, všechno OK, nastartuju, běží na 4, jedu v klidu, zastavím, běží na 4. Problém nastává když jedu svižně třeba do kopce a mám víc naloženo, pak zastavím a běží na 3...Chcípnu, nastartuju, běží na 3, nekouří, jen běží na 3, tak se rozjedu s HTP, jedu klídek, 50-60 po vesnici, po chvíli zastavím a zase běží na 4...
Setkal se s tím někdo z vás? Vstřiky PP764, všechny otvírají na předepsanym tlaku...
Napadá mě jedině čerpadlo, ale i to je divný...

Díky za rady, Vítek
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

zřejme se ti přidírá vstřik..
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino »

Chci si s sebou vzit 17 klic a az to pobezi na 3 tak zkusit kterej valec to je, pripadne mu jeste zmerit tlaky...
Cerpadlo myslis ze to nemuze delat?
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

ked si menil tesnenie nespadol Ti bordel do vstreku?
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino »

Nic neni nemozne,ale mel jsem v nich strceny a prelepeny hadr...a zase proc by to delalo jen po tom,co mam vic pridano a tece tamtudy vic nafty,kdyz pojedu i 20km jen tak normalne,tak to nic neudela...
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zmeraj tlaky,hlavu si si robil sám?
voditka si menil?
aj ked je to rotačka,skús pozriet kanál 13 ked ide na 3,mohlo by to napovedat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino »

Hlavu jsem delal sam,vodítka ok, tak jsem nemenil, tlaky zmerim ale nejdriv zkusim ktery vstrik jestli fakt nezustava viset...
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tesnost ventilov je 100%? chodili lahučko vo voditkach? hydra si vypustil?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
GarazKrskany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 zář 2015, 08:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od GarazKrskany »

Ahoj. Možno ti napomôžem. Riešil som situáciu kedy bola veľká vôľa medzi vodítkom a ventilom, ventil sa pootáčal voči už zaklepanému sedlu a raz tesnil raz nie. A navyše keď ti ide na 3 valce a naftu ti do nefunkčného valca dáva, tak by malo trošku dymiť nabledo
vw group
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino »

Ventily sedi ma 100%,rucne jsem je pastou na ventily zalapoval,dal jsem novy gufera na ventily,hydra vypusteny...

Sedla jsou jako nova,jinak bych to tam ani nedával zpatky,je to zvlastni.

Ale mozna to fakt bude vstrikem,protoze se mi to povedlo zkouset kdyz to bezelo na 3,nekourilo to ani trochu a kdyz jsem povolil 2. vstrik,tak to byl on,a kdyz jsem mel hlavu dole,tak byla hlava na 2. valci trochu zakarbonovana,ostatni sly krasne utrit ale 2. ne,ani Carlanem to neslo moc dolu,coz by napovídalo tomu,ze to blbe pali...
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
vikino
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 21 kvě 2007, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino »

Ventily sedi ma 100%,rucne jsem je pastou na ventily zalapoval,dal jsem novy gufera na ventily,hydra vypusteny...

Sedla jsou jako nova,jinak bych to tam ani nedával zpatky,je to zvlastni.

Ale mozna to fakt bude vstrikem,protoze se mi to povedlo zkouset kdyz to bezelo na 3,nekourilo to ani trochu a kdyz jsem povolil 2. vstrik,tak to byl on,a kdyz jsem mel hlavu dole,tak byla hlava na 2. valci trochu zakarbonovana,ostatni sly krasne utrit ale 2. ne,ani Carlanem to neslo moc dolu,coz by napovídalo tomu,ze to blbe pali...
Oct I., 1.9tdi, PP764, vlastni soft :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“