Octavia II 2,0 TDI 103KW,BKD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Moc vám Děkuji za odpovedi, přesne tak jsem to potřeboval vysvětlit. Ted se už jen rozhodnout, jestli toho hybrida tsc 190 a nebo jen chip na origo.Prej to turbo tsc 190 je dobře udělaný a držej. Tak uvidim. :D
Naposledy upravil(a) petrvobor dne 18 zář 2015, 20:03, celkem upraveno 1 x.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

jen si dej pozor aby byla dobře nastavena regulace......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

pitukes píše:Tu je graf na mojom origu turbu. Ma 300 000 bezi stale
Obrázek
Jj najeto 300 000km. mas tam Chip. A drzi, to cucim. :o
A kolik máš najeto na ten Chip? Já mám 178tis. Bez Chipu a měnil jsem turbo. (hm)
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Od nejakych 240 000 chip do Funa. Spojka a vsetko ostatne povodne.
Pokial clovek nejazdi ako prasa a dochodca, meni vcasne olej, tak to musi vydrzat (hm)
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Ok.ted mam nove, tak to bude ok.Jinak juknu, pokud budu měnit. Dekuju
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

ja mam pri tych 196ps plniaci tlak 1,4 baru takze pri vysom tlaku da aj vyssi vykon myslim :) videl som nejake grafy s tym turbom bez inych uprav okolo 210ps
123mcns123
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 kvě 2014, 17:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od 123mcns123 »

je třeba si položit jednu zásadní otázku - kolik do toho chceš vrazit? nemluvím o turbu, spojce a naladění, ale o tom, že je potřeba vědět a to u BKD zejména :) že každý kůň navíc je další investice v budoucnosti!

kdybych mohl vzít zpět čas, možná bych některé věci na mém BKD udělal jinak! věř mi, že mě to nestálo pouze turbo, ale to je na dlouhé povídání ..

co se týče kousků od Turbosportu(TSC190/230), tak chybu rozhodně neuděláš(na TSC230 najeto 40t/rok a zatím OK), ale já už bych dnes volil cestu rovnou sáhnout po GTB2260VK/VKLR a "ušetříš" si peníze, které stejně dáš za rok(nejpozději :D), jelikož Ti nebude stačit výkon (noteeth)


kdyby si toho chtěl vědět víc, stačí SZ :P
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“