
Octavia II 2,0 TDI 103KW,BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Moc vám Děkuji za odpovedi, přesne tak jsem to potřeboval vysvětlit. Ted se už jen rozhodnout, jestli toho hybrida tsc 190 a nebo jen chip na origo.Prej to turbo tsc 190 je dobře udělaný a držej. Tak uvidim. 

Naposledy upravil(a) petrvobor dne 18 zář 2015, 20:03, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 14 kvě 2014, 17:04
je třeba si položit jednu zásadní otázku - kolik do toho chceš vrazit? nemluvím o turbu, spojce a naladění, ale o tom, že je potřeba vědět a to u BKD zejména
že každý kůň navíc je další investice v budoucnosti!
kdybych mohl vzít zpět čas, možná bych některé věci na mém BKD udělal jinak! věř mi, že mě to nestálo pouze turbo, ale to je na dlouhé povídání ..
co se týče kousků od Turbosportu(TSC190/230), tak chybu rozhodně neuděláš(na TSC230 najeto 40t/rok a zatím OK), ale já už bych dnes volil cestu rovnou sáhnout po GTB2260VK/VKLR a "ušetříš" si peníze, které stejně dáš za rok(nejpozději
), jelikož Ti nebude stačit výkon
kdyby si toho chtěl vědět víc, stačí SZ

kdybych mohl vzít zpět čas, možná bych některé věci na mém BKD udělal jinak! věř mi, že mě to nestálo pouze turbo, ale to je na dlouhé povídání ..
co se týče kousků od Turbosportu(TSC190/230), tak chybu rozhodně neuděláš(na TSC230 najeto 40t/rok a zatím OK), ale já už bych dnes volil cestu rovnou sáhnout po GTB2260VK/VKLR a "ušetříš" si peníze, které stejně dáš za rok(nejpozději


kdyby si toho chtěl vědět víc, stačí SZ
