VW podvádí při emisich
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tehdy taky tvrdil že lítání ojnic z bloku mají na svědomí šrouby, pak že za to může ojniční šála, když došlo při montáži na lince k záměně spodní za horní.
Nebo že superb I s 1.9 tdi PD měl pro vývoz DPF,tak aby si dali lidi pozor na dovezený kusy, že passat 2.0 tdi 8V (což jsou verze s DPF) je vždycky lepší než 2.0 tdi 16V.
A tak by se dalo pokračovat dál.
Nevím kam všude na ty rady chodí, ale hodně toho študuje po forech, kde se chytí každý kraviny. V hyde parku asi pravdu mluvil, ale v obraze je každý kdo se o to jen okrajově zajímá, stačí si přečíst pár článků a poslechnout názor pár odborníků z chemie, pár doktorů a dobře to řekl bývalý ředitel škodovky Kulhánek v týdnu na ČR1.
Nebo že superb I s 1.9 tdi PD měl pro vývoz DPF,tak aby si dali lidi pozor na dovezený kusy, že passat 2.0 tdi 8V (což jsou verze s DPF) je vždycky lepší než 2.0 tdi 16V.
A tak by se dalo pokračovat dál.
Nevím kam všude na ty rady chodí, ale hodně toho študuje po forech, kde se chytí každý kraviny. V hyde parku asi pravdu mluvil, ale v obraze je každý kdo se o to jen okrajově zajímá, stačí si přečíst pár článků a poslechnout názor pár odborníků z chemie, pár doktorů a dobře to řekl bývalý ředitel škodovky Kulhánek v týdnu na ČR1.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Bývalý šéf Škody Auto o skandálu VW
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... va/1538780
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvace ... va/1538780
Asi jsi ve větším obraze než já, nejsem do toho nějak moc ponořen, SM kupuji jen vyjímečně a pouze když je to speciál..Samozřejmě vina šroubů u ojnic je kravina, aby se šrouby utrhly nebo povolily po např. 120000 km je nesmysl..Ale dodnes není jasné , jak to je..A samozřejmě předpokládám,/ i přes mé výhrady ke všeobecnému otitulování populace/ že když je inženýr, má přehled..A on dokonce vždy přiznává, že podle INFORMACÍ SERVISŮ se děje to a ono...Je možné, že je tam asi trochu pro smích...Ale právě díky jeho vzdělání by měl posoudit, co je možné a co ne..Patrně máš pravdu, chybí mu praxe...Biimbo píše:Tehdy taky tvrdil že lítání ojnic z bloku mají na svědomí šrouby, pak že za to může ojniční šála, když došlo při montáži na lince k záměně spodní za horní.
Nebo že superb I s 1.9 tdi PD měl pro vývoz DPF,tak aby si dali lidi pozor na dovezený kusy, že passat 2.0 tdi 8V (což jsou verze s DPF) je vždycky lepší než 2.0 tdi 16V.
A tak by se dalo pokračovat dál.
Nevím kam všude na ty rady chodí, ale hodně toho študuje po forech, kde se chytí každý kraviny. V hyde parku asi pravdu mluvil, ale v obraze je každý kdo se o to jen okrajově zajímá, stačí si přečíst pár článků a poslechnout názor pár odborníků z chemie, pár doktorů a dobře to řekl bývalý ředitel škodovky Kulhánek v týdnu na ČR1.

nepropadat panice...
jericho, jericho, již jsem si zvykl na tvé prvoplánové pohrdání vysokoškoláky... nicméně by jsi si mohl dát těch 10 sekund na Googlu a zjistit, že je inženýt EKONOMIE, který asi těžko absolvoval předměty typu pružnost, pevnost atd. 
Zajisté by ti dokázal spočítat, co je při jisté míře pravděpodobnosti výhodnější, zda řešit "lehlé" motory nebo zda udělat svolávačku a provádět preventivní výměny... neboť nějakým semestrem pravděpodobnosti, statistiky a ekonomie "utrpěl"
Budiž mu ke cti, že poslouchá hlas odborníků...

Zajisté by ti dokázal spočítat, co je při jisté míře pravděpodobnosti výhodnější, zda řešit "lehlé" motory nebo zda udělat svolávačku a provádět preventivní výměny... neboť nějakým semestrem pravděpodobnosti, statistiky a ekonomie "utrpěl"

Budiž mu ke cti, že poslouchá hlas odborníků...
GIV Variant TDi ???kW
Trochu odbocim od temi inzinerov a statistyk a pravdepodobnosti a pozastavim sa nad skutocnostou, ze zrazu tak "ekologickym" USA vadi ze moderne TDI nesplnaju prisne emisne kriteria v ich federacii. Ale vadi im to ze sa tam kdeaky chudak prestava vyvazat na ich nenazratom a pre zivotne prostredie katastrofalnom dzade. A to je pre americku ekonomiku nepripustne ked sa prestava tocit bisniz. Maloobjemove, usporne a vykonne europske auto totiz zozerie prd oproti nenazranej americkej klasike, takisto aj servisny interval je niekolko nasobne dlhsi a petrochemicke spolocnosti, autoservisi, predjacovia ND na domace auta prichadzaju o biznis. Za dalsie europske auta VW, Audi, FIAT, Lancia vytlacaju ich vlastne automobilky z ich domaceho trhu. A to si v USA nenechaju lubit. Ako uz bolo v mediach spomenute Obama sa vyhrazal podpisanim TTIP. Pravidla světového obchodu budou psát USA, nikdo jiný!
Dokázal by někdo napsat soft pro auta, které nešulí emise jak zmiňované motory EA189, aby při STK šulili ? Např: zvednutá kapota, otevřené dveře, motor se tůruje = emise STK = program pro snížení emisí
A nebo rovnou zavolat do Škodovky ? 


Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Nechcem sa USA nijako zastavat, ale na druhej strane im fandim ze si nasli cesticku ako si ochranit svoj trh. Keby na europske auta uvalili vysoku dan, alebo nejakym sposobom obmedzovali predaj, bolo by to diskriminacne. Oni radsej spravili nezmyselny zakon o emisiach, ktory diskriminuje iba europske auta. Je to take demokraticke. To iba Merkelova v nasej nadhernej multikulti gayrope div ozlomkrky tuzi podpisat TTIP ktora nas poskodzuje po kazdej stranke, a na koni su velke USA korporacie. Ona totiz investovala nemecke dochodkove fondy do USA realitneho trhu ktory USAci nechali naschval krachnut (kriza) a tak osklbali nas europanov o peniaze. A pokial podpise TTIP tak na oplatku jej USA pustia zopar penazi aby mala z coho aspon z casti vyplatit dochodky nemcom. Tam je pes zakopany. Lidi jsou kurvy, mrdaj a kradou...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00