11mm hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

čerpadlo 11mm

Příspěvek od Toledak »

OK, takže se toho obávat nemusím.Ještě další věc, prý jsou víc pak namáhané rozvody a je nutná častější výměna řemene, je to pravda?Vždyť ALH má snad na rozvod také 90tisíc km, nebo ne?
Nafta patří do TDi!
arcanerider
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2012, 17:06

Příspěvek od arcanerider »

Zdravím. Prosím Vás vie mi niekto dať nejaký orientačný návod na výmenu tej hlavy čerpadla? resp. dať nejaké rady čomu sa mám vyvarovať, na čo dať pozor, prípadne poradiť nejaký ten zlepšovák? :roll:

Mám druhé čerpadlo (čiže mimo auta), 11mm hlavu čerpadla (bez tých pružín) a samozrejme sadu nových tesnení

Bol by som Vám moc vďačný ;)
Audi A3, r.2000, 1.9 TDi, AHF, 81kW, hybrid. turbo, EGR off, jednohmota, lamela HDS 57, prítlačák VR6, prevodovka GGU....
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Renault dti jsou všechny 11 mm
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak dnes vyměněno za Jéčkové čerpadlo.

Velké plus za bezvadné starty (start jako u PD)
Další plus zvýšení toč. momentu.

Mínus, nad 3000 ot to krapet čadí, ale tím, že palubák ukazuje na volnoběh spotřebu jen 0,2l/hod, tak trošku doladím vstřikované množství přes VAG a věřím, že i ten kouř polevý.
Ještě dodám, že auto je už po čipu, tak je té nafty asi opravdu moc.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak dnes jsem upravil to množství, na volnoběh ukazoval VAG hodnotu 1,6-1,4mg, tak jsem ji nastavil na 2,8mg, motor se při přechodu na volnoběh už nezatřese, jak to dělal před tím po přidání plynu na místě.
Nafta patří do TDi!
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Noo este by si mohol ubrat....
Tdi
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
Měl jsem tak nastavené předchozí origo čerpadlo, tak jsem to tak chtěl nechat, ale kdyby to nebylo dobré, není problém to VAGem ještě upravit.
Nafta patří do TDi!
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

toefuk píše:len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...
A jakto ze J-čkove umi dat jeste vic,kdyz ma taky 11mm hlavu a stejnou vacku 110ku jako serie cerpadlo s 10mm?V cem se jeste lisi??
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ako mi bolo toefukom a ostatnymi pred osadenim jeckoveho cerpadla povedane ma inu aj vacku s vacsim zdvihom.....
Tdi
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Kamos ma Jeckove a je v tom 110 vacka,tak snad nam Toefuk objasni jaky oznaceni ma vacka v cerpadle z automatu :)
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicoch
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

podla mojich vedomosti ma J cerpadlo vacku DE143 a 11mm, ostatne cerpadla DE110 a 10mm (1Z a AHU ma DE115).
Tlakac: pravdepodobne tvojho kamosa niekto o....l o ostru vacku...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

TDI tech píše:
hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicoch
aleee vsak som myslel ubrat naftu co je zvysit hodnotu :D hadam to pochopil no a Ja som to dal az na 5.6 mg a furt to ide ako jebnute....ako aj teple starty ok ziadne trasenie pri ubrati alebo pridani plynu atd...
Tdi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“