Puky TT vs SAG

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Puky TT vs SAG

Příspěvek od puci »

Pasuju puky z TT do SAG? Davam do kopy prednu napravu na alhambre, pomenil som čaparinu, nove tlmice, nove pruziny, hnrne ulozenia a vsimol som si,ze zadne silentbloky v ramenach su odlepene. O dost sa zlepsilo spravanie auta,ale verim,ze puky z tt by tomu este pomohli.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

nie
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Bez upravy nee.
Někdo tu psal že použil silentbloky z Astry F,které nechal upravit v soustruhu.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Bydliště: Turnov

Puky TT vs SAG

Příspěvek od vynecht »

Puky jdou nalisovat do oka, ale mají menší díru (cca 13mm) na 12mm šroub, v SAGu je 14 mm. To jde lehce převrtat, ale mají taky menší výšku a tu je potřeba
vymezit z každý strany podložkou na 12 šroub převrtanou též vrtákem 14 mm.
Mám to tak asi 4 roky a je to pořád OK.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Ty z tt jo? Jak moc to pak ztvrdne?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj taky jsem je někomu prodával a takhle to řešil jak to ztvrdlo nevím
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

asi to budem musieť otestovať
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Bydliště: Turnov

Puky TT vs SAG

Příspěvek od vynecht »

Vici píše:Ty z tt jo? Jak moc to pak ztvrdne?
Tak popisovat v dopise jak ztvrdnul podvozek po montáži něčeho je asi jak psát mě chutná tohle a tohle se nedá jíst. Ale k věci, mám tam B6 na obou nápravách v létě 17" kola s pneu 235/45 předek na 3,1 a zadek na 2,7 bar k tomu dostatečnej výkon. Auto je tuhý (né tvrdý), pevný a pokud se chci svézt tak perfektně sedí. Rozhodně ho nepoužívám stylem "autobus" ale spíš sportovní vůz.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Re: Puky TT vs SAG

Příspěvek od puci »

vynecht píše:
Vici píše:Ty z tt jo? Jak moc to pak ztvrdne?
Tak popisovat v dopise jak ztvrdnul podvozek po montáži něčeho je asi jak psát mě chutná tohle a tohle se nedá jíst. Ale k věci, mám tam B6 na obou nápravách v létě 17" kola s pneu 235/45 předek na 3,1 a zadek na 2,7 bar k tomu dostatečnej výkon. Auto je tuhý (né tvrdý), pevný a pokud se chci svézt tak perfektně sedí. Rozhodně ho nepoužívám stylem "autobus" ale spíš sportovní vůz.
B6 myslíš Bilsteiny?, a čo tie silentbloky, dával si niečo iné ako origo?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Re: Puky TT vs SAG

Příspěvek od puci »

puci píše:
vynecht píše:
Vici píše:Ty z tt jo? Jak moc to pak ztvrdne?
Tak popisovat v dopise jak ztvrdnul podvozek po montáži něčeho je asi jak psát mě chutná tohle a tohle se nedá jíst. Ale k věci, mám tam B6 na obou nápravách v létě 17" kola s pneu 235/45 předek na 3,1 a zadek na 2,7 bar k tomu dostatečnej výkon. Auto je tuhý (né tvrdý), pevný a pokud se chci svézt tak perfektně sedí. Rozhodně ho nepoužívám stylem "autobus" ale spíš sportovní vůz.
B6 myslíš Bilsteiny?, a čo tie silentbloky, dával si niečo iné ako origo?
Sorry, nejak mi ušlo, že si to popísal vyššie.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já dával z nějakýho opla, šlo to tam bez úprav
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

A nespomenies si ze presne z akeho Opla si to tam daval :?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

myslím že astra GT nebo tak něco, zkusím to najít.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
bembas
Přispěvovatel
Příspěvky: 407
Registrován: 25 bře 2008, 18:02
Bydliště: Zlín

Příspěvek od bembas »

taky by mě to zajímalo,dej vědět
Sharan Tdi
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

:D

Příspěvek od johnyM128 »

pridávam sa aj mna to zaujíma :D nech tá loďka trochu drží stopu :D

J
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“