Upgrade piestov

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

BPW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

mato8625 píše:BMN je 16-ventil (crazy)
sorry bmm mal som motor kde bola kluka zlomená tak som zobral piesty
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

prvé piesty som mal bhw pre 81 mm vrtanie vydržali 2 roky ubližovania a jeden praskol ale chybu som spravil ja teraz mam mahle + ešte uprava nanich a držia nitro + methanol a a velké turbo takže sú dobre.
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

..
Naposledy upravil(a) Vici dne 13 říj 2015, 06:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

TDI tech píše:Prave preto sa to medrnizovalo, aby bol piest odolnejsi. Inac asi budes musiet menit aj ojnice kedze piestne capi budu mat lychobeznikove ukosi na ojnicne oko.
nechapem
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ASV a vsetky pumpace uz maju ojnicne oko lychobeznikoveho tvaru a adekvatne k tomu je skovany aj piest. No a celkom posledne pumpace prakticky vsetky 2.0TDI uz maju aj vyoseny piestny cap o 3 stupne.
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

ASV ma jeste oko rovne. A hadam kdyz se nekdo chysta vrtnout blok a davat top pistony' urcite si pohlida jaky tomu da ojnice tedy pravdepodobne nove a kovane co snesou.

BTW. neznate nekdo tohoto uzivatele 'StingrayRT' (Marek) postnul neco o pistech na tdiclub.com
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ten uz sem nechodi ani na tdiclub....
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Gardner píše:ASV ma jeste oko rovne. A hadam kdyz se nekdo chysta vrtnout blok a davat top pistony' urcite si pohlida jaky tomu da ojnice tedy pravdepodobne nove a kovane co snesou.

BTW. neznate nekdo tohoto uzivatele 'StingrayRT' (Marek) postnul neco o pistech na tdiclub.com
Teda sa opravim ASV ma na ojnici lichobeznikove oko pre piestny cap. Viem napisal som to nespravne tak sa ospravdlnujem.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Gardner píše:BTW. neznate nekdo tohoto uzivatele 'StingrayRT' (Marek) postnul neco o pistech na tdiclub.com
Znam, velky mluvka (byt neco vi, to se mu musi priznat) a dodnes mi dluzi penize nebo fakturu + me podvedl. A nejsem jediny, komu dluzi penize nebo dily. Hlavne, on ladi za penize cizich, svoje vlastni auto (pokud snad jeste toho MB ma) nikdy. U Maxacu zrealizoval "superprojekt" turbo GT2052 na svodech jeho navrhu a konstrukce, ktere do roka prohorely, nasledne se podilel na Lupu od PT, ktere melo tak nestastne zvolene turbo (stejne, jako "nadelil" i ostatnim nestastnikum jako jsem byl ja), ze bez nitra nemelo ani 250 koni a fungovalo na principu "papinaku" - kotel nafty, kotel nitra, zavrit vsi silou a "dej se vule bozi ... uff, snad to vydrzi".
Dale byl dlouholetym dodavatelem "performance dilu a napadu" zdejsiho clena Libora Hanzala, ktereho stal take nemale penize a dodnes mu dluzi nejake dily :roll:

... ostatne, koukam na netu, ze uz ani jeho firma STINGRAY R & T, s.r.o. uz mu zjevne nepatri.

Mimochodem, napad na osazeni dvoulitrovych pistu mu tez nepatri, mel ho jiz davno pred nim zdejsi clen Marcos (zel, aktualne nezvestny).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Nove ojnice su neuveritelne drahe podla toho co viem, Hckove z ciny nechecm takze ostavam pri origu ktore som si dal skontrolovat a su OK
Mam ojnice z motorov AWX a ARL su rovnake, lichobeznikove obe a aj piest je pre lichobeznikove ojnice

Co sa tyka piestov tak teraz to meriam a AWX piesty ktore som mal doteraz su totozne s ARL a obe maju vyoseny piestny cap..nove piesty Nural taktiez...takze v tomto problem nevidim....

Takze asi jediny rozdiel je v rozmiestneni kruzkov...stale ostava otazne ci modernizacia znesie dlhe zatazenie..

Dakujem
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

No ja bych v tomhle pripade jety ojky nedal, pokud jsi si dal tu praci ze jsi nechal vrtnout blok, koupil sadu pistu, loziska a lecos okolo, urcite bych posetril jeste na ojnice aby ten polomotor byl tip top.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a jakej problém může mít jetá ojnice po tom co ji necháš zkontrolovat a vyvážit to mi teda vysvětli to by nejezdilo 99% motorů co tu kdo staví....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:a jakej problém může mít jetá ojnice po tom co ji necháš zkontrolovat a vyvážit to mi teda vysvětli to by nejezdilo 99% motorů co tu kdo staví....
Ladasi, je to jednoduche - jsou jete, chapes? Nejsou overene provozem ... Gardner chce mit vzruso ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Tak o vzruso mi vubec nejde, je mi celkem jedno jak se rozhodne. Jen jsem chtel rict ze ja bych to radeji udelal nez riskoval ze mi mozna nepraskne stara ojka. Ale rozhodne netvrdim ze to nejde, to je cely. ;)
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“