Proto píšu, OI jedině v nějaké lepší výbavě, třeba ty základní sedačky jsou příšerný, lepší je to u G4, ten bývá zpravidla v lepší výbavě, je lépe odhlučněn a třeba Recara nebo i polosporty nemají chybuBiimbo píše:OI už je dneska hrozný středověk. OII ouzká je sloupky má široký, ale když jsem měl možnost dneska opět sednou po čase do OI a jet s ní dál, tak už opravdu ne. Hluk, vibrace, nepohodlný sedačky, tuhý servo,naklánění v zatáčkách,hrbení při brzdění,každá díra je v tom cítit.
Dřív jsem taky na OI nedal dopustit a výše zmíněný jsem si asi nechtěl připustit. A při představě že jsme v tom jezdili na dovolenou ve čtyřech a jednou na hory v pěti se mi tomu dnes ani nechce věřit. Dneska už bych do ní nešel i kdyby by mi někdo nechal voňavý ASZ za 50tis, jezdil bych radši olítanou OII.
Nedobrovolná náhrada FI combi TDI, aneb jaké auto?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
v OI byly nějaký jiný sedačky krom základních a sport, který jsou stejně nepohodlný a krátký, jen mají vyšší boční vedení?turbo kamna power píše:Proto píšu, OI jedině v nějaké lepší výbavě, třeba ty základní sedačky jsou příšerný, lepší je to u G4, ten bývá zpravidla v lepší výbavě, je lépe odhlučněn a třeba Recara nebo i polosporty nemají chybuBiimbo píše:OI už je dneska hrozný středověk. OII ouzká je sloupky má široký, ale když jsem měl možnost dneska opět sednou po čase do OI a jet s ní dál, tak už opravdu ne. Hluk, vibrace, nepohodlný sedačky, tuhý servo,naklánění v zatáčkách,hrbení při brzdění,každá díra je v tom cítit.
Dřív jsem taky na OI nedal dopustit a výše zmíněný jsem si asi nechtěl připustit. A při představě že jsme v tom jezdili na dovolenou ve čtyřech a jednou na hory v pěti se mi tomu dnes ani nechce věřit. Dneska už bych do ní nešel i kdyby by mi někdo nechal voňavý ASZ za 50tis, jezdil bych radši olítanou OII.co se týče podvozku, tak to chce alespoň plný puky do ramen a nějaký lepší tlumiče, pak je to cajk
jezdím denně v OII, ale za nějakýho parádního Golfa 4 ASZ bych jí vyměnil hned
Vyšší výbava u OI, co si pod tím představit? 4 okna a digi klima?
Za mě už bych OI nedoporučoval. Spolehlivostí na tom není OII tak hrozně jak všichni rozhlašují. Ba naopak mi přijde že OII má u spousty dílů mnohem vetší výdrž než OI, od ložisek,čepů, řízení, silentbloků, ložisek,pantů dveří, stahovaček, zámků, po tlumiče, nevibrující brzdy,atd. Jo motoricky to má nějaký dětský nemoci, ale těm se dá předejít nebo se holt po 150tis smířit s výměnou. Napadá mě snad je kompresor, nic moc výdrž dvouhmoty a vypadlý záslepky a pár typů ty ojniční šály.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No já výkon nijak extra zvedat nechci, u toho ASZ by se mi líbilo ,že by tam ani nebylo potřeba nic, možná časem nějakej pěknej soft. U tý rotačky bych už o tom uvažoval minimálně ty trysky a soft. A je zase pravda že OII je oproti OI dost jinde. Ještě by do úvahy přicházel Passat 5.5, dají se sehnat za slušnej peníz, ale tam mám strach z nápravy....
Octavia Combi ASZ
Octavia II BXE
Fabia Combi ATD - totalschaden...
Octavia II BXE
Fabia Combi ATD - totalschaden...
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A co kdyz myslel lepsi vybavu myslel vybavu mimo spektrum Skody - vyhrivane sedacky Recaro z G4, volant z O2 RS, zminovane puky z TT, maxidot s D/J-dotem, brzdama ala Ladas? Takova auta jsou dnes k prodeji.Biimbo píše:v OI byly nějaký jiný sedačky krom základních a sport, který jsou stejně nepohodlný a krátký, jen mají vyšší boční vedení?
Vyšší výbava u OI, co si pod tím představit? 4 okna a digi klima?
Reknu Ti to asi takto - kdyby to mel Jaster v kombiku a chtel za to rozumnou cenu, tak bych ji od nej vzal radeji nezli nejakou O2, u kterych jsi vyjmenoval takovy seznam, ktery se neslucuje se zajmem normalniho kupce s mozkem v hlave.
Jak to mohu vedet? Bratr ma Tourku 2009 AXR kombi, s FMICem, chipem, vyse zminovanym volantem, sedackama z Golfa a je nadmiru spokojen (rozhodne vice, nezli s Touranem AZV) - a vubec se mu nedivim!
... ale verim, ze dnesni kaceny, ktere neumeji do peti pocitat by nikoho s O1 nechtely a daly by prednost nekomu s necim, co bude stat kotel penez pri porizeni, v ramci udrzby a az se to bude prodavat, tak za pakatel.
PS: verim, ze Tvoje byvala AHF prezije Tvoji soucasnou O2 o desetileti
@Jiri92: Z napravy strach nemej - postav se k tomu jako chlap, kup si poradnou nahradu (Boda Ti poradi, ja to ted nevim kde to je, ale je to nerez nebo litina, ne hlinik) a neni potreba resit ... akorat sehnat hezkeho v dobre vybave neni az tak zcela uplne lehke (dost to byvaji smotky, vybydlene srajdy po kuracich a fetkach apod.)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Kolik jsi toho najezdil s DSG? Jednou a stačilo ti to?Forest píše:BKD bych nebral, zbytecnost, slozitost, nebezpeci vysokych nakladu apod. ... a DSG bych uz vubec nikomu neradil
Ja osobne jsem pro rotacku - pracant s velice prijemnou spotrebou, dlouhou zivotnosti a paklize se clovek placne pres kapsu, dodela si 6° a PD spodek tak temer neznicitelny stroj s velkym potencialem. Idealne bych to pritahnul s vadnym motorem z Nemecka (bude-li, je o ne boj) a rovnou si vse udelal tak, aby me to prezilo (vystrikat dutiny, odstranit korozi, vymenit hadicky za silikonove, rozvody, servis, zminovany PD spodek, resp. puvodni blok a do nej vnitrnosti silneho PD nebo dokonce nechat prevrtat a dat pisty 2,0 8V PD puvod s DPF, apod.).
Mel jsem PD pres 14 let a s rotackou jsem toho take neco nalital.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
taky věřím že jí přežije, když se v tom budu pořád vrtat. Dal jsem auto segře a i když najezdí prd, tak s tím je pořád něco. Motor jako základ asi vydrží, ale všechno kolem je ojetý a hlavně starý 15 let. Chytá to rez zespodu,kolem předního okna,kapota zespodu, hadičky jsou spouchlý,někde už proklepaný kabely k motorku ostřikovače světel, v rouře výfuku díra,opět zámek řidiče KO, zatuhlý stěrače, pant dveří řidiče volný. Něco zas vrže na předku,přitom náprava je komplet nová, uložení stabíku a tlumiču taky. Protože je při 410 tis ještě původní servo, tak ho čekám každou chvíli.Forest píše:A co kdyz myslel lepsi vybavu myslel vybavu mimo spektrum Skody - vyhrivane sedacky Recaro z G4, volant z O2 RS, zminovane puky z TT, maxidot s D/J-dotem, brzdama ala Ladas? Takova auta jsou dnes k prodeji.Biimbo píše:v OI byly nějaký jiný sedačky krom základních a sport, který jsou stejně nepohodlný a krátký, jen mají vyšší boční vedení?
Vyšší výbava u OI, co si pod tím představit? 4 okna a digi klima?
Reknu Ti to asi takto - kdyby to mel Jaster v kombiku a chtel za to rozumnou cenu, tak bych ji od nej vzal radeji nezli nejakou O2, u kterych jsi vyjmenoval takovy seznam, ktery se neslucuje se zajmem normalniho kupce s mozkem v hlave.
Jak to mohu vedet? Bratr ma Tourku 2009 AXR kombi, s FMICem, chipem, vyse zminovanym volantem, sedackama z Golfa a je nadmiru spokojen (rozhodne vice, nezli s Touranem AZV) - a vubec se mu nedivim!
... ale verim, ze dnesni kaceny, ktere neumeji do peti pocitat by nikoho s O1 nechtely a daly by prednost nekomu s necim, co bude stat kotel penez pri porizeni, v ramci udrzby a az se to bude prodavat, tak za pakatel.
PS: verim, ze Tvoje byvala AHF prezije Tvoji soucasnou O2 o desetileti
@Jiri92: Z napravy strach nemej - postav se k tomu jako chlap, kup si poradnou nahradu (Boda Ti poradi, ja to ted nevim kde to je, ale je to nerez nebo litina, ne hlinik) a neni potreba resit ... akorat sehnat hezkeho v dobre vybave neni az tak zcela uplne lehke (dost to byvaji smotky, vybydlene srajdy po kuracich a fetkach apod.)
když to srovnám s mojí OII ketrá má 9,5 roku 270 tis najeto tak ta OI po 270 tis a 10 letech vypadala mnohem hůř a kompresor už jsme na to dělal taky,hydroštely dvakrát,ložiska každý tři roky,
když to srovnám s OII ketrou jsem před 5 lety sehnal tátovi a nyní má 330 najeto a taky skoro 10 let staří, tak krom kompresoru (zadíral se ventil), vačky a hyder kvůli vypadlým záslepkám a dvouhmoty při 220 tis, je autě všechno původní, i gumičky na vstřiky. Při 300 jsem mu dělal nápravu preventivně, protože už se mi nelíbily silentbloky a řekl ať to udělám celý ale vůle v čepech nebyla. Podotýkám auto nemá ani náznak koroze, pravidelně myje i prahy tak ani vzadu to nechytá na lemech.
A další OII to samý. Všechno celkem drží.
Za to na OI je klenot jen ten rotačkovej základ motoru a jednoduchost která ale už má nejlepší léta a sebou a tak se na tom řeší pořád něco.
Spoustu lidí co znám(vč. mě) řeší i pasivní bezpečnost a ta u OI standardy bohužel neplní.
A na co mít brzdy ala Ladas když ten kluk neplánuje ani chip a musel by obouvat minimálně 17 kola, to za cenu gum může dát peníze do servisu OII který podle všech neskutečně drahý.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Je pravda ze 16V TDI PD sa soudruhom inzinirom z NDR prilis nepodaril, je to nestastnou konstrukciou hlavy valcov, ktora sa uz fakt viac skomplikovat nedala v kombinacii s tenkymi stenami a nekvalitnou zliatinou = mrdka, ale aj tak do Octavie II by som iny motor ako BKD nevolil. Motorom PPD sa odporucam velkym oblukom vyhnut.