Zvysena neviditelna spotreba VW passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 črc 2015, 18:23
Odpovědi: 0

Zvysena neviditelna spotreba VW passat

Příspěvek od Nero666 »

Zdravim. Mam passata 3c bmp motor 2.0tdi 103kw verziu.Mal som v minulosti mensie problemy s dpf s ktorym som sa musel naucit zit. Som to servisoval v nemecku v autorizovanom, kde mi s nejakou specialnou metodou bez vynatia dpf vycistili a aj novy snimac diferencnych tlakov mi dali a odvtedy pokoj, len kazdych cca 200km v kratkych trasach musim chodit vypalit na nemecku dialnicu. A odporucili mi tankovat shellVpower na cistenie. Ale k veci a tou je ze aj ked spravim cca 30km tak spali jednu palicku... ludia s passatom budu vediet kolko to asi je a sa mi to zda nejako vela na taku kratku vzdialenost. Viac mi to zerie odkedy pouzivam premiove palivo a nejako sa mi to nezda. Moze byt nieco s valcami alebo s niecim inym vdaka comu mi to viac zerie? Snazim sa drzat vzdy okolo 2tisic otaciek a priemerku mam okolo 6,7L. Cize moja otazka je vie niekto zo skusenosti kde je problem alebo to je normalka a videl by som na palubnom realnu spotrebu keby davalo viac na ine valce ci nie? (ukazovalo by 6 a do motora by tlacilo napr. 10). Vykon sa nezmenil, len auto troska zmenilo zvuk odkedy pouzivam to premiove palivo. Taky iny a nehuci to az tak jak predtym. Az sa bojim ako keby jeden valec fakt vynechaval. Neviem ako to mozem rozoznat bez diagnostiky a nemam moc cas ani dovolenku ist do servisu a nechcem tam chodit zbytocne, dakujem.

Dakujem velmi pekne za zdlhave citanie a za kazdu odpoved :-)
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Tankuj klasicke palivo a pridavaj nejake aditivum.
Skus uvidis.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

no kukol by som sa ci za sebou netahas zadnu napravu smykom (noteeth) Co je pri el. rucnej celkom bezny jav (LOL)
Nero666
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 06 črc 2015, 18:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nero666 »

TDI tech píše:no kukol by som sa ci za sebou netahas zadnu napravu smykom (noteeth) Co je pri el. rucnej celkom bezny jav (LOL)
ked som sadol do auta prvykrat tak som ani netusil ze daco take existuje... a to som bol sofer z povolania a zrazu chytam a paka nikde.. ale tu sa snazim nepouzivat, lebo niesom si nou nejako isty :-D

a odpoved na tu naftu obycajnu... no tankoval by som aj obycajnu ale moc neverim panom pumparom... a dpf cleaner v nemecku neznaju, vraj poznaju nejake detergentne pripravky ale nie na dpf...na svk som daval ale tu vobec a preto pouzivam nemecky shellVpower o 20centov drahsi a vyjde ma to rovnako ako dolievat aditivum do obycajnej a aj sa o dost zlepsili jazdne vlastnosti, len troska vyssia spotreba a ide dole jak blazniva obcas... a to sa mi nezda lebo tych 140koni vie stale dobre zatlacit do sedaciek... ale bojim sa ze je za tym viac.. neviem preto radsej sa pytam ludi ktory maju viac odjazdene na hlupom euro5
Volkswagen Passat Variant 3C 2.0 Tdi 103Kw BMP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“