Zdravim. Mam passata 3c bmp motor 2.0tdi 103kw verziu.Mal som v minulosti mensie problemy s dpf s ktorym som sa musel naucit zit. Som to servisoval v nemecku v autorizovanom, kde mi s nejakou specialnou metodou bez vynatia dpf vycistili a aj novy snimac diferencnych tlakov mi dali a odvtedy pokoj, len kazdych cca 200km v kratkych trasach musim chodit vypalit na nemecku dialnicu. A odporucili mi tankovat shellVpower na cistenie. Ale k veci a tou je ze aj ked spravim cca 30km tak spali jednu palicku... ludia s passatom budu vediet kolko to asi je a sa mi to zda nejako vela na taku kratku vzdialenost. Viac mi to zerie odkedy pouzivam premiove palivo a nejako sa mi to nezda. Moze byt nieco s valcami alebo s niecim inym vdaka comu mi to viac zerie? Snazim sa drzat vzdy okolo 2tisic otaciek a priemerku mam okolo 6,7L. Cize moja otazka je vie niekto zo skusenosti kde je problem alebo to je normalka a videl by som na palubnom realnu spotrebu keby davalo viac na ine valce ci nie? (ukazovalo by 6 a do motora by tlacilo napr. 10). Vykon sa nezmenil, len auto troska zmenilo zvuk odkedy pouzivam to premiove palivo. Taky iny a nehuci to az tak jak predtym. Az sa bojim ako keby jeden valec fakt vynechaval. Neviem ako to mozem rozoznat bez diagnostiky a nemam moc cas ani dovolenku ist do servisu a nechcem tam chodit zbytocne, dakujem.
Dakujem velmi pekne za zdlhave citanie a za kazdu odpoved
