Hyundai Santa Fé 2,0CRDi r.v. 2001 NESTARTUJE!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Hyundai Santa Fé 2,0CRDi r.v. 2001 NESTARTUJE!!!

Příspěvek od Pepino60 »

Pánové mám tady Hyundai Santafé 2,0CRDi r.v. 2001 s tím, že studený motor nelze normálně nastartovat. Pokud to pustím z kopce, tak na pár metrech a pokud použiji spray během několika otočení motor běží. A pak jde nastartovat i normálně. Ovšem nesmí se nechat dlouho stát. Čerpadlo v nádrži běží a nafta jde až po vstřikovače plným proudem. Žhavící svíčky byly všechny ko, takže jsem je vyměnil. Napětí na ně jde. Diagnostika Delphi 150E nepíše žádnou chybu. Nezdá se mi, že by odešly všechny vstřikovače a navíc po startu např. sprayem motor pěkně běží. Mám jen takovou úvahu: pokud by byl jeden vstřikovač vadný tak, že by propouštěl klesnul by tlak v palivové liště natolik, že by neprotlačil ani zbývající vstřikovače. Je to možné nebo je to blbost?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Před chvílí jsem měřil tlak nafty v palivové liště common railu a naměřil jsem 95bar, což se mi zdá dost málo, ne?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vstreky na skúšačku.
nič neobvyklé,že su na pič. a potom to neštartuje
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

udělej tento test rozpoj vratku od vstřiků dej do nádobky nějak to nastartuj a nahlaš kolik deci vyteklo za tři minuty,

jestli se ti nechce tak sdělej přepadovou lištu ze vstřiků dej bokem a komplic at zatočí motorem ze které vstřiku poteče zrovna ho tas ven ;)
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Tak tak, přepadový test a mělo by být jasno...
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1539
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

vyčisti regulátor tlaku a pojede
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Roman 101 píše:vyčisti regulátor tlaku a pojede
a co na tom chceš čistit a jak to by mě zajímalo :?
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Tak jsem dnes udělal ten test: rozpojil jsem vracečku ze vstřiků dal do odměrného válce a nastartoval. Za 3 minuty nateklo do odměrného válce přesně 1,35 dcl nafty.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Vetsinou vstrik KO ja to delal nedavno. Na spray studeny chytne i bez roztlacovani, beze spreje ne. Jestli chyta teply tak je to ono.
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

markr píše:Vetsinou vstrik KO ja to delal nedavno. Na spray studeny chytne i bez roztlacovani, beze spreje ne. Jestli chyta teply tak je to ono.
Studený to chytá pouze na ten spray, ale jakmile to nechám běžet třeba jen minutku ani to nemusí být teplý, tak už to lapne na drc. Ovšem jak to nechám stát třeba i zahřáté např. půl hodinky už musím točit tak minutu, aby to naskočilo. Zkusím ještě přepady na každém vstřiku zvlášť, ale ten součet těch 1,35dcl za 3 minuty není špatný, ne? Kdyby některý vstřik propouštěl bude to mnohem více.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

špatně je i to deci, CR je kus od kusu co někde fachči jinde je to pohroma,

třeba hundai gec tříválec tak jeden trošku tekl spíš prolínal a majitel musel auto roztahovat, udělal jsem repas jednoho a OK,předtím vyměnil majitel mimo motor všechno co se dalo, tomu vstřiku nikdo nevěřil,

mám ravku denso a dva deci za tři minuty, ráno startuješ asi šest vteřin zitra ji kochnu a uvidí se jinak nejde udělat jednotlivý test,
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

slovacek.milos píše:špatně je i to deci, CR je kus od kusu co někde fachči jinde je to pohroma,

třeba hundai gec tříválec tak jeden trošku tekl spíš prolínal a majitel musel auto roztahovat, udělal jsem repas jednoho a OK,předtím vyměnil majitel mimo motor všechno co se dalo, tomu vstřiku nikdo nevěřil,

mám ravku denso a dva deci za tři minuty, ráno startuješ asi šest vteřin zitra ji kochnu a uvidí se jinak nejde udělat jednotlivý test,
Nemyslel jsem jednotlivý test jako každý vstřikovač zvlášť, ale v podstatě ten test co jsi psal ty: shodit přepadové hadičky ze všech vstřiků a při startu sledovat únik nafty z jednotlivých vstřikovačů. Tím vlastně odhalím konkrétní chybný vstřikovač, ne? Ještě jsem teť došel k jednomu poznatku. Když jsem totiž odpojil tu přepadovou hadičku ze vstřiků od vracečky, která je v podstatě až za redukčním ventilem tlaku paliva, tak z té vracečky stříkala dost silným proudem nafta. To by ukazovalo na vadný redukční ventil, ne?! Ale nevím, jak ho ještě vyzkoušet, abych měl jistotu. Není zrovna levný a kupovat ho jen k vůli vyzkoušení se mi zrovna nechce.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

z toho venilu ti klidně vyteče za tři minuty pět litrů nafty,
některé cr čerpadla nemají regulátor tlaku ale dávkovač a z toho neteče,
b ěž po těch vstřikách který poteče při startu tas ho ven na repas, bude to stát tisíce, ale tak to chodí cr stojí
tam něco vyčistit to ne
peníze to žere

;)
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Tak jsem po těch vstřikách šel. Od každého jsem svedl hadičku do odměrných nádobek a startoval cca 30 sekund. 1 válec: 0,02dcl, 2 válec: 0,15dcl, 3 a 4 válec jen pár kapek (NEMĚŘITELNÉ). Takže tu dvojku zítra vyhodím zavezu na repas a uvidím.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pak to pojede, časem pujde i ten první ;)
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“