Hyundai Santa Fé 2,0CRDi r.v. 2001 NESTARTUJE!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hyundai Santa Fé 2,0CRDi r.v. 2001 NESTARTUJE!!!
Pánové mám tady Hyundai Santafé 2,0CRDi r.v. 2001 s tím, že studený motor nelze normálně nastartovat. Pokud to pustím z kopce, tak na pár metrech a pokud použiji spray během několika otočení motor běží. A pak jde nastartovat i normálně. Ovšem nesmí se nechat dlouho stát. Čerpadlo v nádrži běží a nafta jde až po vstřikovače plným proudem. Žhavící svíčky byly všechny ko, takže jsem je vyměnil. Napětí na ně jde. Diagnostika Delphi 150E nepíše žádnou chybu. Nezdá se mi, že by odešly všechny vstřikovače a navíc po startu např. sprayem motor pěkně běží. Mám jen takovou úvahu: pokud by byl jeden vstřikovač vadný tak, že by propouštěl klesnul by tlak v palivové liště natolik, že by neprotlačil ani zbývající vstřikovače. Je to možné nebo je to blbost?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Studený to chytá pouze na ten spray, ale jakmile to nechám běžet třeba jen minutku ani to nemusí být teplý, tak už to lapne na drc. Ovšem jak to nechám stát třeba i zahřáté např. půl hodinky už musím točit tak minutu, aby to naskočilo. Zkusím ještě přepady na každém vstřiku zvlášť, ale ten součet těch 1,35dcl za 3 minuty není špatný, ne? Kdyby některý vstřik propouštěl bude to mnohem více.markr píše:Vetsinou vstrik KO ja to delal nedavno. Na spray studeny chytne i bez roztlacovani, beze spreje ne. Jestli chyta teply tak je to ono.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
špatně je i to deci, CR je kus od kusu co někde fachči jinde je to pohroma,
třeba hundai gec tříválec tak jeden trošku tekl spíš prolínal a majitel musel auto roztahovat, udělal jsem repas jednoho a OK,předtím vyměnil majitel mimo motor všechno co se dalo, tomu vstřiku nikdo nevěřil,
mám ravku denso a dva deci za tři minuty, ráno startuješ asi šest vteřin zitra ji kochnu a uvidí se jinak nejde udělat jednotlivý test,
třeba hundai gec tříválec tak jeden trošku tekl spíš prolínal a majitel musel auto roztahovat, udělal jsem repas jednoho a OK,předtím vyměnil majitel mimo motor všechno co se dalo, tomu vstřiku nikdo nevěřil,
mám ravku denso a dva deci za tři minuty, ráno startuješ asi šest vteřin zitra ji kochnu a uvidí se jinak nejde udělat jednotlivý test,
Nemyslel jsem jednotlivý test jako každý vstřikovač zvlášť, ale v podstatě ten test co jsi psal ty: shodit přepadové hadičky ze všech vstřiků a při startu sledovat únik nafty z jednotlivých vstřikovačů. Tím vlastně odhalím konkrétní chybný vstřikovač, ne? Ještě jsem teť došel k jednomu poznatku. Když jsem totiž odpojil tu přepadovou hadičku ze vstřiků od vracečky, která je v podstatě až za redukčním ventilem tlaku paliva, tak z té vracečky stříkala dost silným proudem nafta. To by ukazovalo na vadný redukční ventil, ne?! Ale nevím, jak ho ještě vyzkoušet, abych měl jistotu. Není zrovna levný a kupovat ho jen k vůli vyzkoušení se mi zrovna nechce.slovacek.milos píše:špatně je i to deci, CR je kus od kusu co někde fachči jinde je to pohroma,
třeba hundai gec tříválec tak jeden trošku tekl spíš prolínal a majitel musel auto roztahovat, udělal jsem repas jednoho a OK,předtím vyměnil majitel mimo motor všechno co se dalo, tomu vstřiku nikdo nevěřil,
mám ravku denso a dva deci za tři minuty, ráno startuješ asi šest vteřin zitra ji kochnu a uvidí se jinak nejde udělat jednotlivý test,
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jsem po těch vstřikách šel. Od každého jsem svedl hadičku do odměrných nádobek a startoval cca 30 sekund. 1 válec: 0,02dcl, 2 válec: 0,15dcl, 3 a 4 válec jen pár kapek (NEMĚŘITELNÉ). Takže tu dvojku zítra vyhodím zavezu na repas a uvidím.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice