Spojka na AHF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDImara
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 26 pro 2014, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brr, NO to je město

Spojka na AHF

Příspěvek od TDImara »

Pomalu ale jistě začínám řešit, jakou koupím spojku, až se původní spojka odebere do věčných lovišť.

Než jsem začal psát tento dotaz, prohledal jsem forum, ale odpověď jsem nenašel.

Dotazů jakou spojku na AHF je tu spousta, ale nikde jsem nenašel jaká spojka by byla vhodnější na rotačku, která má 147hp@340nM. S výkonem už výš jít nechci a tak přemýšlím jestli bude na to ještě stačit dvouhmota Sachs a třeba jí přeobložit nebo bude lepší dát jednohmotu.

dík všem za rady
exBMW e90 320d 120kw
exSEAT Toledo 1M, 1.9 TDi 81kw AHF, puky tt, 288mm, egr off, kat off, soft by jini 108@334
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Se vetru. Mam stejnej dotaz na ASV.
(totiz kdyz jedu rychleji a dam podlahu, tak auto brni/vibruje- setrvacnik k.o. ? a navic ted zacla spojka zabirat skoro nahore a ani moc netaha mi prijde)

Co jsem zbezne koukal, tak je dobrej komplet set z ATD. Ale nevim.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Zbytecny tema, odpovedi je na foru kopec jen se trochu zacist, pokud mate 5q nejlepsi volba je jednoznacne 1HM ATD a lamelu preoblozit s materialem HDS. A je to hotova vec.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
TDImara
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 26 pro 2014, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brr, NO to je město

Příspěvek od TDImara »

PeITeeR píše:Se vetru. Mam stejnej dotaz na ASV.
(totiz kdyz jedu rychleji a dam podlahu, tak auto brni/vibruje- setrvacnik k.o. ? a navic ted zacla spojka zabirat skoro nahore a ani moc netaha mi prijde)

Co jsem zbezne koukal, tak je dobrej komplet set z ATD. Ale nevim.
Mám uplně ten stejnej problém, vyčetl jsem ještě, že by to mohly být i vnitřní klouby, ale spojka už má 305tis namotáno, tak to přičítám spíš ji.
exBMW e90 320d 120kw
exSEAT Toledo 1M, 1.9 TDi 81kw AHF, puky tt, 288mm, egr off, kat off, soft by jini 108@334
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

A nemuzou to delat i ty plny puky ? Ze se to nema kam hnout ? Ono tam je asi i vic moznosti jako silentbloky na motoru a nejaky dalsi urcite.

No ja mam namotano 180 origo, auto jak novy. Pricitam to spis prasackymu cipu s kterym jsem to uz koupil a je nakotlenej spodek, si myslim, cip puvod neznamy totiz.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
Uživatelský avatar
kubique
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02 lis 2015, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od kubique »

Prosím o radu, sedim celej den u internetu a našel jsem milion názorů. Mám taky AHF. Dal jsem novou lamelu a setrvák asi nepřežil muj výkon - turbo, vstriky..
Kdekoli jsem našel jednohmotovej setrvák, tak to bylo jen v sadě. Já mám nově obloženou lamelu nový ložisko a přítlačák je ok. Nechci kupovat celou sedu. Nevíte kde by se dal koupit jen ten setrvák. Navíc - mám lamelu 220mm a všude vídám jen 228. Z fabie 74kw je taky 228mm. Navíc jsem se dočetl, že by se neměly ty díly míchat od různejch výrobců. Díky
Audi A3, AHF
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3692
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

přítlačák z dvouhmoty ti nepůjde na jednohmotu. A ani lamela. Nemá péra.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
kubique
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02 lis 2015, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od kubique »

aha, takže jedině koupit celou sadu a lamelu nechat zase přeobložit HDS. Věc se má tak, že mám ještě jednu převodovku se spojkou a dvouhmotou doma. Na normálním výkonu fungovala OK. Nevim jestli jí mám použít nebo radsi rovnou dat jednohmotu. Muj výkon mi to oddělal asi za 3 měsíce tak bych to nerad rozebíral po pulroce znova.
Audi A3, AHF
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Tak já se přidám, abych nezakládal nový téma. Taky řeším spojku na ASV. Koukal sem, že se dělá celej kit přímo na přechod z dvouhmoty na jednohmotu - např. tady: http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spo ... sp-826317/
Otázka zní, kolik udrží, když přeobložím lamelu? VR6 přítlačák nemá...
ATD set s VR6 přítlačákem a přeobloženou lamelou udrží údajně něco kolem 500NM, ale odpověď na mou otázku jsem nenašel. Díky
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Me na ibize drzela uplne seriova 2hmota 170hp 420nm do ted,nez jsem nesel dal.
dej celej novej set 1hmoty sachs i s preoblozenou lamelou bral jsem ji z fora od r.martinec a parada! ;)
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Me na ibize drzela uplne seriova 2hmota 170hp 420nm do ted,nez jsem nesel dal.
dej celej novej set 1hmoty sachs i s preoblozenou lamelou bral jsem ji z fora od r.martinec a parada! ;)
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Jenze uz nema setrvaky a nikdo je nechce prodat zvlast...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“