analýza logů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danni
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 led 2008, 14:22
Odpovědi: 0

analýza logů

Příspěvek od danni »

Prosím o analýzu logů. Auto padá do nouzáku, i když je vyčištěna regulace a podložené lopatky - 0,1mm. Nejčastěji to dělá, když je plně zatížené auto včetně plného kufru, případně kola na střeše a je zařazená pětka. Auto je čipované, ale už delší dobu a před tím to bylo ok. Je to Passat 1,9 tdi, 2006, BKC.

http://ulozto.cz/xxtLERRs/log-rar
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

Máš tam obří přefuk(1,6b), kterej je za hranicí životnosti toho turba a řekl bych, že regulace nevázne.
Kdo to upravoval?
danni
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 led 2008, 14:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od danni »

Bottled píše:Máš tam obří přefuk(1,6b), kterej je za hranicí životnosti toho turba a řekl bych, že regulace nevázne.
Kdo to upravoval?

Upravoval co? Co způsobuje ten přefuk? Takže regulace je ok a turbo ko?
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

kdo prováděl čiptuning?
danni
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 led 2008, 14:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od danni »

Bottled píše:kdo prováděl čiptuning?
tdi Drapek
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Turbo je dobrý dát profíkoj kterej vyhodí ty podložky, srovná dosedací plochu naklápění a turbo seřídí. Jinak se s tím budeš patlat do nekonečna a pořád to nebude idealni.
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

Jo.. turbo je dobry, ale za takovejhle prefuk muzou jenom podlozky? neni to taky blbym softem? takovejhle prefuk by mel pokazdy padat do nouzaku
danni
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 led 2008, 14:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od danni »

Bottled píše:Jo.. turbo je dobry, ale za takovejhle prefuk muzou jenom podlozky? neni to taky blbym softem? takovejhle prefuk by mel pokazdy padat do nouzaku
Pokud jedu sám, max 2 lidi v autě, drži to, pokud se auto vice zatiži, tak to občas padne. Soft by měl byt dobrý, několik let to bylo v pohodě.
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Nespadne to do nouze hned. Na ARL me to nekdy hodilo az 2bary přetlaku a nevim co je nouzák :) Za přetlak podložky nemužou, potřebuješ seřídit táhlo na baňce, doraz by měl bejt dobrej si myslim. Jak za to baňka hodně vezme, turbo se otevře a přefoukne. Pak se to N75 snaží dohnat. Najdi si tady tema kde se to řešilo, jsou tam různý poznatky jak seřídit táhl od baňky.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není ucpaný sítko v bloku magnetických ventilů?
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

Tak to se omlouvám za mystifikaci a jsem o něco chytřejší
danni
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 led 2008, 14:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od danni »

Huml píše:není ucpaný sítko v bloku magnetických ventilů?

Na to sítko se podívám. Půjde to zjistit vizuálně? Dá se to případně nějak vyčistit?
danni
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 led 2008, 14:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od danni »

kubima píše:Nespadne to do nouze hned. Na ARL me to nekdy hodilo az 2bary přetlaku a nevim co je nouzák :) Za přetlak podložky nemužou, potřebuješ seřídit táhlo na baňce, doraz by měl bejt dobrej si myslim. Jak za to baňka hodně vezme, turbo se otevře a přefoukne. Pak se to N75 snaží dohnat. Najdi si tady tema kde se to řešilo, jsou tam různý poznatky jak seřídit táhl od baňky.
Dík za radu. Dám to někomu, ať se na to podívá.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“