Prosím o analýzu logů. Auto padá do nouzáku, i když je vyčištěna regulace a podložené lopatky - 0,1mm. Nejčastěji to dělá, když je plně zatížené auto včetně plného kufru, případně kola na střeše a je zařazená pětka. Auto je čipované, ale už delší dobu a před tím to bylo ok. Je to Passat 1,9 tdi, 2006, BKC.
Turbo je dobrý dát profíkoj kterej vyhodí ty podložky, srovná dosedací plochu naklápění a turbo seřídí. Jinak se s tím budeš patlat do nekonečna a pořád to nebude idealni.
Bottled píše:Jo.. turbo je dobry, ale za takovejhle prefuk muzou jenom podlozky? neni to taky blbym softem? takovejhle prefuk by mel pokazdy padat do nouzaku
Pokud jedu sám, max 2 lidi v autě, drži to, pokud se auto vice zatiži, tak to občas padne. Soft by měl byt dobrý, několik let to bylo v pohodě.
Nespadne to do nouze hned. Na ARL me to nekdy hodilo az 2bary přetlaku a nevim co je nouzák Za přetlak podložky nemužou, potřebuješ seřídit táhlo na baňce, doraz by měl bejt dobrej si myslim. Jak za to baňka hodně vezme, turbo se otevře a přefoukne. Pak se to N75 snaží dohnat. Najdi si tady tema kde se to řešilo, jsou tam různý poznatky jak seřídit táhl od baňky.
kubima píše:Nespadne to do nouze hned. Na ARL me to nekdy hodilo az 2bary přetlaku a nevim co je nouzák Za přetlak podložky nemužou, potřebuješ seřídit táhlo na baňce, doraz by měl bejt dobrej si myslim. Jak za to baňka hodně vezme, turbo se otevře a přefoukne. Pak se to N75 snaží dohnat. Najdi si tady tema kde se to řešilo, jsou tam různý poznatky jak seřídit táhl od baňky.