HONDA S2000 2.0 240PS DYNO RUN by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pak musi byt znacne predelana a hlavne dost odlehcena. Ja jsem nebyl schopen s Golfem kombi konkurovat dokud jsem nemel vykon pres +-200k, protoze ta hodna je pomerne dost lehka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To tedy ano, protože pod označením 1.4MPi se ukrývá pouze motor 40 nebo 50kw, tedy 3x uložená klika, 8ventilů s hydroštelama.
Takže bych to viděl, aby to vůbec jelo, kromě odlehčení a vyvážení hlavně karburátory místo vstřikování. Takový Webery či Solexy nebo Del Orto. Maximálni otáčky kolem 8-9 000 za minutu a hlavně jinak poskládaná převodovka, potom snad by se ta fábie chytala.
Je tu ale zásadní ale, ono totiž v této zemi, kde takový auta jako Honda CRX a podobně mají už jen puberťáci co nemají ani na gumy natoš na kvalitní servis, jezdí jen vylítaný mrdky co se s ničím poměřit nemůžou a jejich motory jsou rády že se vůbec ještě točí.
Co vím tak taková seriová Honda CRX s dobrým motorem neměla problém letět 240 takže aby jí fábie s obstarožním motorem mohla stačit, musela by být víc než hodně upravená.
Ona totiž seriová fábie 1.4 50kw se ani omylem nechytala seriové felicie 50kw. Byla totiž moc těžká a krouťák měla položený moc nízko proti 1.3 50kw. Ony ty 1.4 se totiž díky delšímu zdvihu moc ochotně do otáček nehnaly.
Takže bych to viděl, aby to vůbec jelo, kromě odlehčení a vyvážení hlavně karburátory místo vstřikování. Takový Webery či Solexy nebo Del Orto. Maximálni otáčky kolem 8-9 000 za minutu a hlavně jinak poskládaná převodovka, potom snad by se ta fábie chytala.
Je tu ale zásadní ale, ono totiž v této zemi, kde takový auta jako Honda CRX a podobně mají už jen puberťáci co nemají ani na gumy natoš na kvalitní servis, jezdí jen vylítaný mrdky co se s ničím poměřit nemůžou a jejich motory jsou rády že se vůbec ještě točí.
Co vím tak taková seriová Honda CRX s dobrým motorem neměla problém letět 240 takže aby jí fábie s obstarožním motorem mohla stačit, musela by být víc než hodně upravená.
Ona totiž seriová fábie 1.4 50kw se ani omylem nechytala seriové felicie 50kw. Byla totiž moc těžká a krouťák měla položený moc nízko proti 1.3 50kw. Ony ty 1.4 se totiž díky delšímu zdvihu moc ochotně do otáček nehnaly.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Naprosto souhlásímfavo píše:To tedy ano, protože pod označením 1.4MPi se ukrývá pouze motor 40 nebo 50kw, tedy 3x uložená klika, 8ventilů s hydroštelama.
Takže bych to viděl, aby to vůbec jelo, kromě odlehčení a vyvážení hlavně karburátory místo vstřikování. Takový Webery či Solexy nebo Del Orto. Maximálni otáčky kolem 8-9 000 za minutu a hlavně jinak poskládaná převodovka, potom snad by se ta fábie chytala.
Je tu ale zásadní ale, ono totiž v této zemi, kde takový auta jako Honda CRX a podobně mají už jen puberťáci co nemají ani na gumy natoš na kvalitní servis, jezdí jen vylítaný mrdky co se s ničím poměřit nemůžou a jejich motory jsou rády že se vůbec ještě točí.
Co vím tak taková seriová Honda CRX s dobrým motorem neměla problém letět 240 takže aby jí fábie s obstarožním motorem mohla stačit, musela by být víc než hodně upravená.
Ona totiž seriová fábie 1.4 50kw se ani omylem nechytala seriové felicie 50kw. Byla totiž moc těžká a krouťák měla položený moc nízko proti 1.3 50kw. Ony ty 1.4 se totiž díky delšímu zdvihu moc ochotně do otáček nehnaly.
uctihodné výsledky. To "fávo" je dost svižné, aby na uskákané, mokré, zasněžené, nebo i technické trati ukázala ve spojení s treningovým HP podvozkem záda mnohem silnějším vozům
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
No fabia je kusok odlahcena ale aj hodny proti ktorym ´´bojujem´´ su odlahcene
ale karburator to nema
http://postimg.org/image/56on1cnox/
je to na prvy pohlad obycajna fabia...skôr apelujem na to ze tato debata je uplne odveci lebo porovnavat to co tu vy porovnavate je uplny nezmysel....
...a trosku som chcel priliat benzin do ohna
http://postimg.org/image/56on1cnox/
je to na prvy pohlad obycajna fabia...skôr apelujem na to ze tato debata je uplne odveci lebo porovnavat to co tu vy porovnavate je uplny nezmysel....
...a trosku som chcel priliat benzin do ohna
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@gabo00000: Nevim jak ostatni, ale me nezajima exterier ani interier, me zajimaji upravy ... pokud mohu prosit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tak zhruba ma to original prevodovku z fabie cup so samosvorom, ventily 38/31, upravenu hlavu, trocha lepsie piesty, polotovarovu vacku motor-exel, 4-klapka, zvody 4-2-1, 60ka vyfuk s tlmicom, Hp sporting podvozok bez predneho stabilizatora, RS napravy aj brzdy v poliuretane, programovatelna rj DTA S40 a 2x taky vykon ako seria
vsetko navrhnute, upravene a ladene vyhradne mnou v mojej malej garazi
vsetko navrhnute, upravene a ladene vyhradne mnou v mojej malej garazi
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
fabča moc pěkná
ale vezmi si, kdybys ty stejné úpravy udělal i na té hondě, tak bude mít třeba 220ps a je to zase jinde
takže přesně, jak jsi napsal:

gabo00000 píše:...skôr apelujem na to ze tato debata je uplne odveci lebo porovnavat to co tu vy porovnavate je uplny nezmysel....
...a trosku som chcel priliat benzin do ohna
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nemas az tak pravdu - ta Honda uz je extremne vyladena v ramci serie a jen malo se na tom da vylepsit (vyjma preplneni). Jak to vim? Znamy ji mel - dal svody DC sport, super svicky, chiptuning, ktery zvysil otacky o +-500 a VTEC spinal asi o 1000RPM drive - ostatni by melo za nasledek enormni zatizeni motoru a vydrzel by to pramalo.turbo kamna power píše:fabča moc pěknáale vezmi si, kdybys ty stejné úpravy udělal i na té hondě, tak bude mít třeba 220ps a je to zase jinde
takže přesně, jak jsi napsal:
Nicmene, k tematu:

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jo tak svody 4-2-1 od ME umí s těmito motory divy a jejich vačky taky fungují jak mají.gabo00000 píše:tak zhruba ma to original prevodovku z fabie cup so samosvorom, ventily 38/31, upravenu hlavu, trocha lepsie piesty, polotovarovu vacku motor-exel, 4-klapka, zvody 4-2-1, 60ka vyfuk s tlmicom, Hp sporting podvozok bez predneho stabilizatora, RS napravy aj brzdy v poliuretane, programovatelna rj DTA S40 a 2x taky vykon ako seria![]()
vsetko navrhnute, upravene a ladene vyhradne mnou v mojej malej garazi
A to jedeš na seriových vstřikovačích a seriovým tlaku paliva ?
Když jsem zvedal objem u své feldy tak už jsem musel s tlakem paliva nahoru aby to seriový vstřiky nakrmily, ale k plně programovatelné jednotce jsem se nedopracoval.
V jednu chvíli jsem vše zabalil a koupil Golfa v naftě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
nie...je tam stvorklapka z motorky takze aj vstreky su ine
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK