Emise 2016

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Biimbo píše:a co to v zásuvce přehodit tak aby jim to odpálilo mašinu? :)
Takhle to má udělaný kamarád na oktávce (noteeth) má to teda udělaný původně kvůli zlodějům, skutečnou zásuvku má schovanou.
Tak mi říkal, jestli, až pojede na STK, jim to má přiznat, nebo dělat blbýho :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše: Takhle to má udělaný kamarád na oktávce (noteeth) má to teda udělaný původně kvůli zlodějům, skutečnou zásuvku má schovanou.
Tak mi říkal, jestli, až pojede na STK, jim to má přiznat, nebo dělat blbýho :D
Je to jedno - neprojde.
Biimbo píše:a co to v zásuvce přehodit tak aby jim to odpálilo mašinu? :)
Drsny napad...a ja vim jak :o ...lepsi nepsat verejne, nasel by se nejaky pablb a jeste by to tak delal!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tie masiny su blbuvzdorne a vacsinou maju na napajacej vetve aspon diodu, aby sa pri nahodnom prepolovani neposkodili. A ked maju na vstupe Grecov mostik tak, je polarita suma fuk a pojde to aj tak.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Fajn. Všechno beru. Ale jak to bude se starými stroji, třeba jako mám já - vyrobenými před rokem 2000? Tam přece o nic nejde. To je jako kdyby chtěli něco zjišťovat při měření emisí na stovce MB.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Castecne s tim souhlasim, ty hulici lokomotivy a nektere vraky, které clovek vidi na silnici dostanou za vyucenou, ne všichni, ale část aspoň ano a zaslouzene.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

ano ano o to tady jde, neumí vyřešit doprvně situaci, na dopravních inspektorátech sedí neschopní lidi většinou dotlačení dědečkama a maminkama nadoživotní místo v úřadu a tak je jediné východisko jak snížit počet aut a tím vyřešit zácpy omezení počtu aut ve smyslu:
"nepomohli tvrdé restrikce, pomůžou ještě tvrdší restrikce".

Další věcí je utahování šroubu, kdy vám při obraně před pokudtou policajt sebere řidičák, a čím efektivněji se budete bránit pokutě tím déle budete bez řidičáku. Vesměs nejen D-Feens organizuje to aby každej z Vás napsal dopis svým poslancům aby ten paskvil zhodili ze stolu. více zde

veřejně přiznám že sobotkovi, haškovi a nějakým dalším pošlu normální fyzickej dopis. Tohle už je vážně neudržitelné a pořád nechápu kdy už konečně někomu rupne v bedně a půjde to vystřílet na ty správné místa.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Tady hovoříme o STK a Emisích.To, ze někdo si sprasi svoje auto upravou ci odstranenim EGR, katu, prasackym ciptuningem je jeho problém a zaslouzi za to nest následky.To nejsou zadne tvrde ci tvrdsi restrikce, ale realita.
Mam 15 let stare auto a merenim Emisi, STK procházím bez potizi ci s nutnosti mit tam zname.Pokazde chodim na emise i stk jinam a všude si pochvaluji jak je auto ve stavu novem.Zadne upravy nemám, staram se o nej nalezite jak mam, vadne soucasti menim, tankuji kvlaitni palivo po celou dobu vlastnictví, vystrikavam dutiny apod..
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

uiqjirka píše:Castecne s tim souhlasim, ty hulici lokomotivy a nektere vraky, které clovek vidi na silnici dostanou za vyucenou, ne všichni, ale část aspoň ano a zaslouzene.
Jenze to je asi jako s antibiotikama - spolecne s virusem Ti vymlati i mikrofloru, ktera je nezbytna.
uiqjirka píše:To, ze někdo si sprasi svoje auto upravou ci odstranenim EGR, katu, prasackym ciptuningem je jeho problém a zaslouzi za to nest následky.
Promin, ale Ty opravdu povazujes odstraneni EGR ventilu za prasarnu?! :roll:

To EGR ventil je prasarna! Co bude nasledovat? Recirkulace spalin do kabiny vozu?! (wallbash)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Prasarna je jakekoliv obchazeni a nasledne neplneni emisi ci STK v dusledku těchto vasich uprav, EGR nevyjimaje.
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

EGR, katalyzátor a filtr pevných částic jsou totální sračky, co do auta nepatří :D
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

Pelep píše:EGR, katalyzátor a filtr pevných částic jsou totální sračky, co do auta nepatří :D
no vidíš zrovna mi na STK šéf řekl že od ledna půjdou tvrdě po autech od roku 2005 s DPF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ptám se znovu: Co se staršími auty před rokem 2000??? Mám se něčeho bát?

Nemám v autě EGR - při poslední opravě v motorovém prostoru jsem to úplně vyhodil. Beztak to bylo ucpané a zaslepené, čili nefunkční.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Na nejakej datovej pin privest 12v ale chce to nejdriv vyzkouset. (LOL)
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Pánové, říká vám v souvislosti s nápadem přivést do OBD 12V něco jako odpovědnost za škodu ? Já jen upozorňuji aby někdo kromě toho, že ho vyrazí z STK, taky neměl na krku občansko právní žalobu...

Ty DPF filtry, ok, to ať kontrolují ale jak s EGR ? A co čiplé auta, to budou mapovat data, kolik to dává přes diagnostiku a zda li je to v rozporu s předepsanými veličinami ? (wallbash)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Tak to tady čtu a říkám si, že svět se zbláznil...

Oni budou buzerovat osobáky, které už tak mají docela malé emise a vůbec nevidí náklaďáky, autobusy, stavební techniku a už vůbec nechtějí vidět chemičky, ocelárny a elektrárny.

Jediný efekt bude, že lidé vynaloží prachy buď na přečůrání nebo vyřešení, které ale v globále stejně ničemu nepomůže. Navíc po nějakém čase, až se zaplatí vývoj "náhradních" řešení bude levnější to přečůrat.

Jak psal Forest, myslím že nastává doba:
- přepínatelných jednotek
- vyměnitelných výfukových potrubí
- emulátorů, simulátorů, generátorů signálu
- levných dieslových aut se 150-200k na tacho, které nikdo nechce

Nedávno tady psal někdo ze Slovenska, že mu Subaru hlásí jednu chybu a kvůli tomu má problém projít emisema. Zároveň ale není problém aby prošel náklaďák, za kterým přes kouř nejde vidět ani při jízdě po rovině - a naftou ten kouř rozhodně nesmrdí.

Otázkou tedy je, až v roce 2018 všechna auta projdou "novou" STK, bude najednou vzduch čistý jak na alpské louce. Já bych řekl že ne.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“