VÝMĚNA TURBA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Foreste.. dvě jednoduché otázky :

1/ Myslíš že DP jsou nej a kopeš za jejich barvy v jejich bundě.. je tak?

2/ Myslíš, že Andre neumí turba ? Poplivals ho tak, že to vypadá že je úplně mimo..

(nemám nic společného ani s DP ani s Andrem)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ladas píše:sory ale neporovnávej BKD mezi ATD/AJM ale ty 8V mezi sebou to se prostě nedá poměřovat navíc je tam určitě kulturnější IC než na obouch těch 1,9 dohromady...
To jsi špatně pochopil. Můj příspěvek výše neměl dokazovat nějaké výjimečné schopnosti motoru BKD, ale opět jen ukázat kdo je tady intrikář, lhář a překrucovač faktů. Forest všude tvrdí jak TSA260 nikdy 260HP nedosáhne a 2,5bar nemůže v životě tlačit, já že slibuju lidem nesmyly. Tak on jako vrchol svých schopností a dovedností tady prezentuje turbo s názvem "300+" na grafu s 250HP (LOL)

Možná že jsem ale pochopil já špatně ten jeho předchozí příspěvek a měl to být přesný popis situace jak Mařena musel asi 7x zadarmo vyndávat ten jeho úžasný hybrid a jak se Forest k tomu postavil (LOL) (LOL) (LOL)

Možná si všichni kladou otázku proč to tady Forest vlastně dělá, taky jsem nad tím přemýšlel a došel jsem následujícímu závěru:
Je to jednoduché - Forestův životní neúspěch v kombinaci s jeho nekonečnou závistivostí a to vše je opepřeno ještě jeho dalšími negativními vlastnostmi.

Jednoduše nemůže skousnout, že lidi které poznal před 15ti lety, jezdili v dvojkových golfech, začínali od nuly v teplákách v zapadlé garáži... dnes mají rodiny, jezdí k moři na dovolenou a staví si nové domy... zatímco Forest zůstává sám v holobitě a jediné rodinné bohatsví co měl, musel podstoupit mladšímu bratrovi (čemuž se ani nedivím, že Forest starší tak nařídíil, protože když jsem v Praze omylem viděl to, co se nacházelo pod kapotou, tak pro mě bylo zděšení, co je schopen člověk, který se tady prezentuje jako doktor přeplňování, zbastlit)
Forest se rozhodl, že když bude mít ze života hovno on sám, tak bude dělat všechno pro to, aby všem úspěšnějším život taky znepříjemnil. Jenže nechápe, že je to pro něj boj s větrnými mlýny, protože s jeho stylem jednání bude vždy úspěšnější 99,99% populace.
Možná někoho může mást to Forestovo do očí bijící veřejné vlezdoprdelství a pochlebovačství některým lidem, ale nenechte se zmást, neveřejně nenechá na nikom nit suchou - to je moje osobní zkušenost (co já se od něj naposlouchal do telefonu nadávání například na tolik zde vyzdvihovaného pana Olega) (LOL)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Dovolím si tu oponovat Forestovi v jedné věci a to že by Andre neřešil reklamace.
Osobně ho vůbec neznám a nikdy jsem od něj nic nekupoval, ale znám dobře jednoho z jeho zákazníků a když jsem se ze zvědavosti zeptal proč berou turba zrovna od Andreho, mi bylo řečeno jednoduše proto že řeší problémy i reklamace.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jedna věc je reklamace a problémy řešit a druhá vyřešit.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

MirekX píše:jedna věc je reklamace a problémy řešit a druhá vyřešit.... :)
Pokud dobře chápu kam tím míříš, tak jde o to turbo co tady pořád Forest omílá dokola. Uznávám, že sis s ním tenkrát asi užil, ale myslím, že by bylo fér napsat jak dlouho jsi to turbo měl v autě a kolik se s ním najezdilo - je otázka jestli u turba naladěného na 230HP a 3-4 letech používání se dá mluvit o nějaké záruce a reklamaci... A opakovaně jsem ti nabízel možnost řešení problému na naší dílně včetně proplacení nákladů na cestu - to jsi odmítl.

Stejně jako by bylo fér napsat tenkrát pravdu o náběhu toho inkriminovaného turba, které bylo asi prapůvodem celé této komedie a kvůli kterému se tenkrát Forest psychicky zhroutil. Všem by nám tu bylo líp, bylo by tady méně znechucených lidí, a hlavně Forest by nemusel věnovat tolik energie do msty za křivdu, která se nikdy nestala ;)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Pomsta to urcite je . Pan Forejtek si totiž vsugeroval že jsme ho zamerne podelali .Ja , Tdifun a Andre . Ze jsme na nej usili " boudu " . Nebudu tady rozepisovat detaily a pravda je ze JA a Forest jsme byli kamaradi . Denodenni telefonáty a komunikace o cemkoli . Ok v tom nemam problém . Toto skončilo po mojem " nasem " sporu ohledne jednoho nepovedeného hybridniho turba které mi prodal Forest . Kdyby dodrzel to na cem jsme se domluvili, myslim ze se bavime do dnes. Problém byl v tom ze zacal spekulovat a z kamaráda se stal obchodnik který je podezrivavy a neochotny resit problém .Turbo se poslalo Olegovi a ten mel prijit proc to spatne nabiha. Když se udajne prislo na problém a turbo mi mělo byt poslano zpet tak mi Forest relk ze mi radeji vrati peníze nez aby mi posilal turbo. Ze si stejne mysli ze to pro nas nebude opet dobre atd..... Turbo postavil Oleg a ten problém s penezma nevidel , ale prostrednik byl Forest a ten ho najednou videl . Peníze jsem od nej ale lehce nedostal.

Odkaz zde - http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=128721

No a od te doby jsem zlodej , podvodnik lhar a ja nevim co ještě . Ja nemam důvod hlat . Zákazníka to stalo peníze, cas , odstavene auto v servise . To te nezajima . Ale tady lzes a prekrucujes informace tak aby to zase pasovalo jen a jen tobe .

Kdo mi vykompenzoval praci ? Ladeni na brzde 2x . Ani korunu jsem nevil .

Kdyby jsi napsal ok stalo se problém je vyreseny , nereknu ani popel protože i pan Oleg není neomylny, coz tady vime všichni . Ale zalezi o cem se mluvi verejne a o cem se mluvi mimo .

Taky si tady dost lidi všimlo ze tady rejes do dost lidi , jen proto že nezdili tvůj názor .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Abych jen doplnil jak to turbo fungovalo. Prvne jen reknu ze mi je uplne fuk odkud kdo si koupi turbo, nemam s tim nic spolecneho, zadne provize mi nikdo nedava a vzhledem k tomu jake mam ucetnictvi tak ani turba nenakupuji a neprodavam
Nekdo chce turbo, dam mu info o turbosportu nebo do doby kdy se tohle semlelo i turbopoweru.
Marek se objednal na upravu oct ASZ s hybridem. Uz kdyz mi volal byl v rozpacich ohledne fungovani turba. Po prijezdu auta jsem pripojil diagnostiku a zjistil nahlednutim do diag, ze v sani je pri volnobehu dokonce mensi tlak nez je atm.tlak, dale jsem spustil jeden test kterym si kontroluji funkci turba a dle tohoto testu lze krasne zjistit jak se turbo bude chovat. Tento test nejde ovlivnit upravou map, takze ani nejlepsi tuner by s tim nehnul, kdyz jsem zjistil ze turbo ma horsi parametry nez napr, GTB2260 ktera nafoukala pri tomto testu i o 80mbar vic, jsem rekl Markovi ze je problem a ze je turbo asi spatne serizene.
Marek me prosil at to zkusim odladit, ze to bude pak resit prenastavenim atd. No a jak to cele dopadlo si vsichni mohou precist v odkazu Marka.
Foreste, opravdu na smrt me dcery jsme na tebe nic nemeli v umyslu usit nebo neco vymyslet, proc bych to delal.
Ted tady vsude ctu jak me Forest pomlouva, jak odkazuje ze jsme pred XY lety meli konflikt s Risou (mimochodem myslim si ze dodnes s Risou a celym DP vychazime pomerne dobre)
Forest si vytvoril svoji pravdu..
a uplne masakr je, ze to co Forest napsal na adresu Turbosportu je vpodstate naprosto presny scenar, co si prozil Marek s tim ze to nedopadlo tak dobre jako s Hromym

odkaz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 56#1075956

- nenechat si poradit
- mit vlastni hlavu
- koupit
- namontovat
- zjistit, ze to nefunguje
- hledat chyby jinde (protoze prece ten hybrid je novy a proste MUSI fungovat)
- konecne prijit na to, ze to je hybridem
- resit to s dodavatelem
- zjistit, ze ten to odmita resit
- byt nucen vyvinout na nej tlak
- on, navzdory tomu, ze se vyjadril, ze funguje perfektne, tak nasledne zjisti, ze udelal chybu
- neomluvi se a se slovy informujici ve smyslu "ted je to v poradku" ze sebe udela vola (protoze potvrdi, ze je lhar)
- nabidne smesnou kompenzaci za to, ze clovek bude drzet hubu a nebude se verejne zminovat ... zdrceny, bezradny clovek prikyvne
- po namontovani stale nesplnuje ani zdaleka predpoklady, pro ktere byl za nehorazne penize porizen
- clovek znechucene jezdi par km, dojde k nazoru, ze toto proste stravit nemuze a proda ho za polovicni cenu, tedy za realnou hodnotu, spolkne hrdost
- pak si to secte a nestaci se divit, na kolik ho tato zkusenost vysla
- sebere penize, ktere mu zbyly a kontaktuje cloveka, ktery byl schopen zajistit v pocatku kvalitnejsi, fungujici a levnejsi reseni jiz na pocatku
... a je zdrcen, protoze si uvedomi, ze v ramci ziskani vyse uvedene zkusenosti proinvestoval tolik, ze uz nema ani na to reseni, ktere mohl na pocatku zvolit, usetril by nejen v pocatku ale i prubehu, ale hlavne, uz by spokojene jezdil.


Po tom co Markovi ruply nervy a vse zde zverejnil se na rok Forest stahnul ze sceny aby nastoupil razantneji a plny odhodlani vsechny pospinit, vede si archiv na vsechno a na vsechny aby mohl kazdeho uzemnit, pomluvit, pospinit. Dle meho prodelal drastickou lecbu pac jinak to nechapu. A ocekavam ze to jen tak neukonci a bude to porad dokola a dokola a dokola. Tohle je snad prvni a posledni verejna reakce na TEBE a dale to muzeme resit osobne. Nehodlam tady zasirat forum, takze pokud jsi frajer tak se muzeme sejit a vyrikat si to.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já na pomluvy nedám a každej normální člověk si o každým udělá obrázek až z osobního kontaktu.
Za Marenu mluví jeho práce která tu je celkem často prezentována a jako strojař vím o čem mluvím.
Na Andreho mám reference od bratrance, takže i kdyby to byli oba idioti, tak když si udělají svojí práci za kterou si vezmou peníze, tak není co řešit, však kamarádi z nás být nemusí.
Víc mě osobně nezajímá.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Andre píše:
MirekX píše:jedna věc je reklamace a problémy řešit a druhá vyřešit.... :)
Pokud dobře chápu kam tím míříš, tak jde o to turbo co tady pořád Forest omílá dokola. Uznávám, že sis s ním tenkrát asi užil, ale myslím, že by bylo fér napsat jak dlouho jsi to turbo měl v autě a kolik se s ním najezdilo - je otázka jestli u turba naladěného na 230HP a 3-4 letech používání se dá mluvit o nějaké záruce a reklamaci... A opakovaně jsem ti nabízel možnost řešení problému na naší dílně včetně proplacení nákladů na cestu - to jsi odmítl.

Stejně jako by bylo fér napsat tenkrát pravdu o náběhu toho inkriminovaného turba, které bylo asi prapůvodem celé této komedie a kvůli kterému se tenkrát Forest psychicky zhroutil. Všem by nám tu bylo líp, bylo by tady méně znechucených lidí, a hlavně Forest by nemusel věnovat tolik energie do msty za křivdu, která se nikdy nestala ;)
¨

Nikdy jsem nic nechtěl řešit na záruku, nikdy mě to ani nenapadlo, asi jsem to blbě napsal, mluvilo se o problémech a reklamacích.
Když to tady tak čtu, tak je mi Vás, co se živíte úpravama aut upřímně líto, protože to co se děje v téhle branži snad nemá obdoby.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

MirekX píše:
Andre píše:
MirekX píše:jedna věc je reklamace a problémy řešit a druhá vyřešit.... :)
Pokud dobře chápu kam tím míříš, tak jde o to turbo co tady pořád Forest omílá dokola. Uznávám, že sis s ním tenkrát asi užil, ale myslím, že by bylo fér napsat jak dlouho jsi to turbo měl v autě a kolik se s ním najezdilo - je otázka jestli u turba naladěného na 230HP a 3-4 letech používání se dá mluvit o nějaké záruce a reklamaci... A opakovaně jsem ti nabízel možnost řešení problému na naší dílně včetně proplacení nákladů na cestu - to jsi odmítl.

Stejně jako by bylo fér napsat tenkrát pravdu o náběhu toho inkriminovaného turba, které bylo asi prapůvodem celé této komedie a kvůli kterému se tenkrát Forest psychicky zhroutil. Všem by nám tu bylo líp, bylo by tady méně znechucených lidí, a hlavně Forest by nemusel věnovat tolik energie do msty za křivdu, která se nikdy nestala ;)
¨

Nikdy jsem nic nechtěl řešit na záruku, nikdy mě to ani nenapadlo, asi jsem to blbě napsal, mluvilo se o problémech a reklamacích.
Když to tady tak čtu, tak je mi Vás, co se živíte úpravama aut upřímně líto, protože to co se děje v téhle branži snad nemá obdoby.....

Problémy jsou v každé branži, reálně nebudou u oprav a úprav aut větší než jinde.
I když se snažím maximálně objektivně a nezaujatě zamyslet, tak většinu problémů a konfliktů tady uměle vytváří a nafukuje jeden jediný člověk (viz toto téma), proč nedostal už dávno ban admine?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak jsi to tam mohl napsat protože kdo si ty vaše spory má pamatovat každou chvilku se tu handrkujete a ta omáčka kolem to se nedá číst ale co si budeme povídat jakmile je problém s turbínou od tebe pokaždé se někdo přidá a vyleje si duši...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ladas píše:Tak jsi to tam mohl napsat protože kdo si ty vaše spory má pamatovat každou chvilku se tu handrkujete a ta omáčka kolem to se nedá číst ale co si budeme povídat jakmile je problém s turbínou od tebe pokaždé se někdo přidá a vyleje si duši...
Jestli to mělo být na mě, tak nevím co jsem měl kam napsat?

Nicméně, nelze si nevšimnout, že si tu s Forestem celkem úspěšně notujete, zejména v tématech kde se dělají z komárů velbloudi a zejména tam kde se to týká Turbosportu, jako třeba tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Nevím co ti nasliboval, jestli mu prodáváš jeho turba, jestli ti je tak příjemné to jeho nechutné vlezdoprdelství, nebo máš jen na mě pifku, že někteří tvoji potencionální zákazníci skončí u nás... , ale prosím vykašli se na to, nebo se budu muset bránit, a to se ti nebude líbit ;)

Naprosto každý, kdo něco vyrábí, opravuje, vyvíjí nemůže udělat vždy všechno na 100% (a kdo tvrdí že ano, tak ten toho nejvíc zkurví). Nikdo není v tomto směru vyjímkou, ani Turbosport a nakonec ani na Ladase u nás někteří jeho zákaznicí nepějí zrovna chválu :)

Každý soudný člověk pochopí, že firma, která bude dělat jen zmetky, z trhu velmi rychle zmizí a jen těžko může asi prosperovat. Nikdo k tomu nepotřebuje Foresta a jeho pseudofakta a lži.

A nevšimnul jsem si, že by si tu někdo vylejval duši, nebo alespoň já jsem o to nikoho nežádal. Pro mě to poslední, co si každý den přeju, je řešit Foresta na DP foru.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ono pomlouvat toho druhého je tak snadný.
Andre, věřím že ti co pomlouvali třeba Ladase, nemají nejmenší problém pomluvit i tebe a u Ladase na dílně byli určitě nad míru spokojeni.
Nezastávám se Laďase, ale jen znám lidi co takový pomluvy šíří, je lepší je nebrat vážně protože většinou jsou to jen řiťolezci.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Hm tak to je dobrý nakonec se dovím že pomlouvaj lidi mě jo je to možný protože určitému typu lidí se nezavděčíš buď je to drahý nebo to nejni nový a skoro zadara některý typy lidí jsem si dokonce zakázal 1.problematický 2.smlouvavý 3.spekulanty a stále mám plno že mě to někdy už nebaví.Jinak to notování to je jako skoro že jsme registrovaní partneři to je fakt zabil, a pro informaci hybridy od kohokoliv neprodávám a pokud si někdo koupí něco odemne s REA ať si přestavbu řeší podle sebe nebo u někoho jiného toť vše jo a nestraš mě nic jsem ti neudělal a pokud máš ten pocit jsi mimo jen jsem se někde zeptal proč jen 1.4 což mi bylo vysvětleno a pak proč dáváš do porovnání grafy od 8V a 16V jestli je to moc VEŘEJNĚ SE KAJI A OMLOUVÁM SE ZA VZNIKLÉ KOMPLIKACE

(obvykle mi stačí 2-3 řádky ale tohle stručně nešlo)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Hromy22 píše:Hybrid ne ! Mám vlastní zkušenost že nefungují :)
Pockej, nepausalizuj, proste napis jen: mel jsem moznost vyzkouset hybrida od toho a toho upravce a nefungoval :wink:

Nicmene, pravidelni ctenari vedi pro jaky hybrid ses rozhodl a kdo byl vyrobcem. Take vime, jak a za jak dlouho dopadl.

Ale ja souhlasim s tim, ze neni nad osobni zkusenost:
- nenechat si poradit
- mit vlastni hlavu
- koupit
- namontovat
- zjistit, ze to nefunguje
- hledat chyby jinde (protoze prece ten hybrid je novy a proste MUSI fungovat)
- konecne prijit na to, ze to je hybridem
- resit to s dodavatelem
- zjistit, ze ten to odmita resit
- byt nucen vyvinout na nej tlak
- on, navzdory tomu, ze se vyjadril, ze funguje perfektne, tak nasledne zjisti, ze udelal chybu
- neomluvi se a se slovy informujici ve smyslu "ted je to v poradku" ze sebe udela vola (protoze potvrdi, ze je lhar)
- nabidne smesnou kompenzaci za to, ze clovek bude drzet hubu a nebude se verejne zminovat ... zdrceny, bezradny clovek prikyvne
- po namontovani stale nesplnuje ani zdaleka predpoklady, pro ktere byl za nehorazne penize porizen
- clovek znechucene jezdi par km, dojde k nazoru, ze toto proste stravit nemuze a proda ho za polovicni cenu, tedy za realnou hodnotu, spolkne hrdost
- pak si to secte a nestaci se divit, na kolik ho tato zkusenost vysla
- sebere penize, ktere mu zbyly a kontaktuje cloveka, ktery byl schopen zajistit v pocatku kvalitnejsi, fungujici a levnejsi reseni jiz na pocatku

... a je zdrcen, protoze si uvedomi, ze v ramci ziskani vyse uvedene zkusenosti proinvestoval tolik, ze uz nema ani na to reseni, ktere mohl na pocatku zvolit, usetril by nejen v pocatku ale i prubehu, ale hlavne, uz by spokojene jezdil.

Slovy Brana - budiz vytesana do kamene:
BH motor píše:UPRAVA- Clovek place ako je 10000 vela
OPRAVA- Clovek je rad ze to bolo iba 30000
Osobna skusenos. Cim viac ludi bude robit garaztuning tym viac bude roboty o pol roka o rok. Nie ze by som bol zastancom ale ked sa inac neda aj toto je kseft, Nasledna oprava je 4x taka zaujimava ako samotna uprava a clovek je stastny ze auto beha. A reklama toho cloveka je dostatocna na to aby si k dotycnemu uz nedal nik dofukat ani bicykel. To nepisem na margo tohoto pripadu ale vseobecne.
Info: s Hromym jsem si tuto celou kauzu "prozil" pres telefon - byly to sahodlouhe telefonaty (ikdyz jsem byl v Nemecku) plne emoci jakymi jsou rozcarovani, beznadej, zoufalost, zlost, agrese apod.

Nicmene, vsichni muzete byt Hromymu a jemu podobnym, kteri najdou odvahu to sdelit vdecni, protoze oni vam tyto zkusenosti zainvestovali a jen doplnuji mozaiku.

... otazkou je, kdy uz se ti lide pouci, premyslim, co se bude jeste muse stat, aby to lidi opravdu nejen zacali vnimat, ale i pochopili!

Obrázek[/quote]

Pěkně jsi to napsal Foreste. Jinak ty zprávy co zde zveřejnil André nebyly vůbec jemu ale Pecháčkovi ! Nelíbí se mi že zde zveřejňuje zprávy které vůbec nebyly adresované jemu, jelikož jsem od samého začátku jednal s Pecháčkem. A abych to uvedl na pravou míru... s Milanem Votavou který mě ladí soft jsme strávily několik hodin ladění a zjistil jsem že to bylo všechno úplně k ničemu... zprávy které André zveřejnil jsou pouze napsané s myšlenkou že mám radost že to snad začalo fungovat a jsem spokojený.... je tam ale jedno velký ALE ! Turbo funguje jak se mu chce ! Při ladění jsme dokázali aby fungovalo, no spíš aby se nerozletělo... takže zázračně se povedlo že udrželo nastavený MAXIMÁLNÍ tlak 2,5b a nešlo nesmyslně na 2,7b a více a protitlak přes 3,5bar ! Bohužel jak jsem odjížděl od Milana po cestě zpět se zase zbláznilo a nesmyslně přefukovalo... atakovalo to hranici 3 bary a regulace nikde. Jak víte tak se už docela ochladilo.... a můžu Vám říct že to turbo je momentálně k ničemu protože vůbec nereguluje. Skoro ani nemůžu vklidu předjet auto... jelikož dám půl plynu a tlak je za hranicí 2,5 bar a regulace nepřichází :) TSA 260 je pro mě VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST ! Jo a pro informaci... Toto zázračné turbo mi přetočilo 2 budíky na tlak turba do 3 barů :) Proivestováno hromada peněz a stále nefunguje a už ani nebude jelikož na to nemám nervy, a stydím se že to turbo ještě vůbec je v autě. Naštěstí jde ve středu z auta a jeho nástupce je VKLR.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“