Máme octu 1.9TDi 66kW s obtokovým turbem (AGR) a auto vůbec.. ne vůbec.. Spíše.. Turbo nepřeplňuje.. Už je to nějaký čas co auta s turbem řídím a poznám taký ten zástřel do sedaček když turbo začne mastit do motoru vzduch.. Kdežto u tejto okty, sešlápnu pedál na podlahu a auto táhne pořád stejně nehledě na otáčky přesně jako benzín.. žádný tlačení do sedaček ani menší změna ve výkonu.. Dneska se s tím bylo na DIAGu, koupila se nová váha.. Nastavili zákl. věci.. DIAg kromě váhy vyhodil ještě něco s teplotou nafty, ale to si myslím na to nemá vliv.. Ani budíky by takovou chybu nehlásili, kdežto na budíkách stále svítí serv. INSP.. NEvíte někdo co s tím?.. Slyšel jsem že u AGR může zatuhnou regulacce tlaku turba, nebo potrhané podtl. hadičky a tak dále.. Někdo něco?
1.9 TDi 66kW AGR.. Netáhne..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 TDi 66kW AGR.. Netáhne..
Vím, že už to tu nejspíš bylo.. Ale radši se optám a aktualizuji tak informace při řešení problému ostatním
..
Máme octu 1.9TDi 66kW s obtokovým turbem (AGR) a auto vůbec.. ne vůbec.. Spíše.. Turbo nepřeplňuje.. Už je to nějaký čas co auta s turbem řídím a poznám taký ten zástřel do sedaček když turbo začne mastit do motoru vzduch.. Kdežto u tejto okty, sešlápnu pedál na podlahu a auto táhne pořád stejně nehledě na otáčky přesně jako benzín.. žádný tlačení do sedaček ani menší změna ve výkonu.. Dneska se s tím bylo na DIAGu, koupila se nová váha.. Nastavili zákl. věci.. DIAg kromě váhy vyhodil ještě něco s teplotou nafty, ale to si myslím na to nemá vliv.. Ani budíky by takovou chybu nehlásili, kdežto na budíkách stále svítí serv. INSP.. NEvíte někdo co s tím?.. Slyšel jsem že u AGR může zatuhnou regulacce tlaku turba, nebo potrhané podtl. hadičky a tak dále.. Někdo něco?
Máme octu 1.9TDi 66kW s obtokovým turbem (AGR) a auto vůbec.. ne vůbec.. Spíše.. Turbo nepřeplňuje.. Už je to nějaký čas co auta s turbem řídím a poznám taký ten zástřel do sedaček když turbo začne mastit do motoru vzduch.. Kdežto u tejto okty, sešlápnu pedál na podlahu a auto táhne pořád stejně nehledě na otáčky přesně jako benzín.. žádný tlačení do sedaček ani menší změna ve výkonu.. Dneska se s tím bylo na DIAGu, koupila se nová váha.. Nastavili zákl. věci.. DIAg kromě váhy vyhodil ještě něco s teplotou nafty, ale to si myslím na to nemá vliv.. Ani budíky by takovou chybu nehlásili, kdežto na budíkách stále svítí serv. INSP.. NEvíte někdo co s tím?.. Slyšel jsem že u AGR může zatuhnou regulacce tlaku turba, nebo potrhané podtl. hadičky a tak dále.. Někdo něco?
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
Tak ale zatah turba v urcitych otackach tam musi bejt jako u kazdyho turba
.. A nejde mi do hlavy ze nez se koupila new vaha.. Nahradil sem ji asi na 100km jizdy diodou.. Ten zatah tam byl, ale az s naplno seslaplym plynem a auto neskutecne cerne kourilo.. Skouknu EGR.. Hadicky nejak spatne nevypadaji
.. Pqk uz jen ten N75?.. Vim kde a co to je.. Ale ta kravina z plastu stoji 1500 za hovno..
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
diagnostika je cílevědomá činost za účelem zjištění závady,Fordak33 píše:Diagnostika v servise.. Jakej druh nebo znacku bohuzel nevim nebyl sem u toho
v tvém případě výkon motoru agr, pokud to v tom servise neumí musíš někam jinam
příklad když ti nejde turbo a měnit váhu to je s největší praděpodobností blbost
egr ten je v akčních členech a jeho činnost změří váha vzduchu,
pokud netlačí turbo tak N75 ti u agr nic nedělá
nebo si myslet že teplota paliva nemá na nic vliv
Tqk tys to teda podal, kja myslel ze je to forum kde poradi.. Zrovna tady na DF sem cetl to vlakno kde radili podtl. Hadicly.. N75.. A tak dale.. Diagnostika prostr nic jineho nez vahu a tu naftu nic nevyhodila.. Myslim ze jedtli neode bude KO hadicka nebo vedeni vzduchu nijak vazne nevyhodi na diagnostice..
Ptam se jestli s tim ma nekdo zkusenost a kdyz ano tqk ho prosim o radu.. Buzeraci snesu, ale cetl sem nekolik vlwken.. Kde se vetsina shoduje a ty to vse otocis proti nim.. Pravy opaky..
Ptam se jestli s tim ma nekdo zkusenost a kdyz ano tqk ho prosim o radu.. Buzeraci snesu, ale cetl sem nekolik vlwken.. Kde se vetsina shoduje a ty to vse otocis proti nim.. Pravy opaky..
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
Miloš má ale pravdu. Vo všetkom. Neurážaj sa, on má len svojský prejav. Ty si nebol na diagnostike, tebe len niekto vyčítal uložené chybové kódy, ktoré tam boli ktovie ako dlho a ktovie prečo. Pokiaľ sem nedáš log z jazdy, nikto sa tu nebude s tebou o tom baviť. To rovno napíš veštici. Práve log podá informáciu, čo sa v motore deje a prečo. Teoplota paliva je dôležitý údaj. Vstrekovanie sa riadi výpočtom požadovanej vstrekovacej dávky v mg. Tá je závislá od dĺžky vstreku a práve teploty paliva.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to otočit musím, přesně v pravý opak jak píšeš, podtlakové hadičky to fakt nevíš o čem mluvíš,Fordak33 píše:Tqk tys to teda podal, kja myslel ze je to forum kde poradi.. Zrovna tady na DF sem cetl to vlakno kde radili podtl. Hadicly.. N75.. A tak dale..
Kde se vetsina shoduje a ty to vse otocis proti nim.. Pravy opaky..
protože u agr v N75 není v hadičkách žádný podtlak ale naopak tlak z turba který tlačí na bandu a tím vypouští tlak do výfuku když přetlačí limit do motoru ,
tam se podtlakem nenastavují lopatky protože tam žádné nejsou, to je řízené obtokové turbo tlakem ze sání které upravuje N75,
nesmíš naházet mě a internetového teoritka do jednoho pytle
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Fordak naštuduj si toto. Je to písané jak pre blbcov (rozumej servisákov v autorizákoch).
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/xXvv5qY2/16-1-9l-tdi-66kw-pdfZrovna teď jsem AGR dodělal a měnil také ty hadičky, je dobře možné že je v nich guláš, sám jsem 2 možná přendal. Auto jsem projel, dal jsem mu co proto, a po pár kilometrech to spadlo do nouze.. Jelikož dcera už byla na cestě, auto jsem jí předal a nic neřekl, ona nic nepozná...Jezdí jako s hnojem..
Docela by mne bodnulo schéma hadiček...
Docela by mne bodnulo schéma hadiček...
nepropadat panice...
-
Pavel další
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
