Tak ak chces pridam moje skusenosti - ak si riesil trysky, treba poriesit aj cerpadlo inak sa ti problem po 10-20tis vrati.... Trysky odchadzaju kvoli kovovym pilinam, ktore sa vydieraju z nizkotlakej (sacej) casti cerpadla a dostavaju sa do celeho systemu. Takze vymena trysiek je len odstranenie dosledku, pricina zostava. Treba cerpadlo, trysky, vycistit dokladne vsetky vedenia, vysokotlake najlepsie vymenit a vycistit nadrz, tam to bude vidiet najlepsie - zvnutra bude akoby metaliza....
Co sa tyka problemov s chladenim - Carnival tejto a predchadzajucej generacie trpi na zadny radiator ku ktoremu vedu trubky od hlavy motora pod auto dozadu. tieto trubky zhniju, pripadne sa rozpadnu spoje a nasledne sa z motora pomaly straca voda a dochadza k prehrievaniu a aj praskaniu a kruteniu hlavy. AK mas hlavu ok ako pises, tak to stale dobre neprudi a je to zavzdusnene...
Pri tej klime to moze byt kompresor, ale moze to robit aj ta napinacia kladka remena pohonu klimy. Ma strasne nestastne riesene sponovanie a kladka sa zvykne vyosit....
tak hadam nieco bude uzitocne, ak by nieco a budem vediet rad poradim.... Carnival je tahun a makac, ale ma dost vela much.... Mam na tom svojom nove cerpadlo, trysky, tlmice, napravy, brzdy, namontovane monitory pre decka, tazne s nabijanim karavanu, zadnu kameru a vobec - je v nom tolko penazi ze ho uz asi nikdy nepredam
