Svítí kontrolka mazání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
weron
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 bře 2015, 10:56
Odpovědi: 0

Svítí kontrolka mazání

Příspěvek od weron »

Dobrý večer, mám dotaz ohledně mazání motoru. Prošel jsem celý internet, ale všude se píše buď blikající kontrolka mazání, nebo o žluté kontrolce.
Auto je ford Galaxy 1.9 tdi 66kw r.v. 1997, jednoho dne se rozsvítila kontrolka mazání a furt svítí. Na volnoběh, po přidání plynu, prostě pořád. Jednou se stalo, že zhasnula, nebo po nastartování a zapnůtí světel zhasla, po vypnutí světel se rožla a tak pořád dokola.
Začal jsem kontrolou čiděl (má 2) , modré na hlavě je při vypnutém motoru seplé(pouští kostru do budíků), na filtru hnědě rozeplé. Po nastartování motoru modré čídlo rozepne, na filtru sepne a pouští kostru dál. Zjistil jsem, že když na volnoběh odpojím čidlo na filtru, kontrolka zhasne(čekal bych, že to bude obrácene).
Nevíte kde je problém? jestli někdě v elektrice, nebo v čidlech, případně jestli auto opravdu špatně maže?

Děkuji za případné rady
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jestli auto opravdu maže ti prozradí budík připojený do hlavy nebo k filtru, na internetu se to nedovíš

na staré čidla jsem si navařil trubky hadice budíky, nic víc na to neplatí ;)

co je zajímavé že pár motorů jak se ohřeje jede jen na 1,3 atm a zatím jezdí leta, měnil jsem i celý ten xindl kde je namontěný filter co píšou v manuálu a nepomohlo to, fitaty taky měly po zahřátí nulu a pořád to nějak jelo ;)
weron
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 bře 2015, 10:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od weron »

slovacek.milos píše:jestli auto opravdu maže ti prozradí budík připojený do hlavy nebo k filtru, na internetu se to nedovíš

na staré čidla jsem si navařil trubky hadice budíky, nic víc na to neplatí ;)

co je zajímavé že pár motorů jak se ohřeje jede jen na 1,3 atm a zatím jezdí leta, měnil jsem i celý ten xindl kde je namontěný filter co píšou v manuálu a nepomohlo to, fitaty taky měly po zahřátí nulu a pořád to nějak jelo ;)
tlak zkontroluju hned jak seženu budík, jen mě spíš zajímalo, jestli čidla dělají přesně to, co mají. Protože pokud jedno rozepne, druhé sepne, tak bych čekal problém jinde. Jinak kolik to má mazat na volnoběh a ve zvýšených?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tvůj zájem je hezký klidně se zajímej, skutečnost ti prozradí budík nejlépe když máš podezření tak dva budík může i cigánit :P

tam máš možnoti vyměníš ty čidla a pak už jen to měření co ti píšu, pak doufat ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“