Už opravdu nevím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Ten předstřik to ukazuje prý na hranici hodnota 72. pak jsem koukal že hodnota MAF má být 280 - 340 a píše to 540 to je jediné co se mi nezdálo ale moc tomu nehovím.
Prosím kde je snímač toho atmosférického tlaku jestli je to ten na plastové trubce co jde k sání tak ty jsem zkošel už dva
Díky za každou radu
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

EGR je zaslepen?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

už vidim že je zas funkční, tahle vysoká hodnota je když je EGR zavřenej, za cca 10s by měl sepnout a změnit hodnotu na těch méně jak je požadováno...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Jo EGR je zaslepenej já ho dneska na chvilku otevřel tak to jsem asi tu hodnotu přečet když fachčil ale jinak pořád stejný pořád stejný padá a padá ta řídící jednotka mě dost děsí ale o tom ventylu N 75 ví protože jak vytáhnu konektor tak hned je tam závada ale když je připojený tak jakmile nastartuju ta jde páčka dolů na doraz. Tak to snad fachčí
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Od humlika jsem dostal jednou tip jak na turbo - logování.
Zkus odpojit hadičku co jse z n75 na turbo. Pak to jeď projet a dívej se kolik tlačí turbo, pokud to půjde přes půl baru tak je seklý nebo otočenej kroužek nebo tak něco. pokud je to pod tak turbo oK a je to regulací.

Odzkoušej jakej máš podtlak na vakuovce. Pokud by tam byl malejtak to prej taky ovlivňuje.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

OK to turbo můžu zkusit jaká má být hodnota v té vakuovce to nevím ale turbo když ubírá tak plechovka jde nahoru a to jí tlačí pružina. A když nastartuju tak páčka jde dolů až na doraz. A otočený kroužek tam není ten mě vyškolil při čištění a lopatky jdou jak víno.
Už mě napadla zoufalá věc dát do motoru kameru namířit na ovládací páčku turba a jít to prohnat jestli při těch kritických otáčkách kdy má omezovat tak jestli to má alespoň snahu se hýbat.
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

asi blbost to jsi asi kontroloval nemas na N75 prehozeny hadicky vstup a vystup?uz jsem to videl kluk menil taky uplne vse a nakonec to byla takova blbost :D
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

podívej se na kat a výfuk, ještě zkus podtlak v posilovači brzd , jestli se tam neztrácí
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Zdravím. Posílám logy při padnutí do nouzáku. Mohl by se prosím na to někdo podívat?

http://uloz.to/1474650/Logs.zip

Děkuji
P.
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

Příspěvek od matias99 »

Ja mám preste ten istý problém na Octavke 1.9 TDI 81KW ročník 2002.
Bolo to aj na diagnostike, tá ukázala problémy z tlakom tak sa menil regulátor tlaku na turbe potom elektromagnet. ventil na turbe, išlo to tak mesiac a potom sa to zase pojekazilo.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Udělej jednoduchou kontrolu: Odpoj hadičku od plechovky a naloguj. Mělo by to naměřit nízký tlak přeplňování a mělo by to být bez výkonu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

Pavel2 : Prosim tě, nepamatuješ si ještě co způsobovalo to padání do nouzáku? Mám úplně stejný problém a už taky nevím co s tím. Je to tedy nějaká doba co se to tu řešilo, ale snad si vzpomeneš :-) Díky
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

čo ten snímač atmosferického tlaku čo ti radil misovw? pozri tu hodnotu v poli na vcds
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

V jakém poli prosim tě najdu tu hodnotu atm. tlaku? Jestli je to v kanálu 10 - druhé pole (senzor f96), tak tam mám hodnotu 979 mbar. Nechá se ještě jinak zjistit zda je špatné čidlo tlaku, např. změření odporu na svorkách apod.... ?
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

V jakém poli prosim tě najdu tu hodnotu atm. tlaku? Jestli je to v kanálu 10 - druhé pole (senzor f96), tak tam mám hodnotu 979 mbar. Nechá se ještě jinak zjistit zda je špatné čidlo tlaku, např. změření odporu na svorkách apod.... ?
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“