Mercedes Vito demontáž vstřikovačů??!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mercedes Vito demontáž vstřikovačů??!!
Chlapi mám tady Mercedes Vito 108 2,2CDi. Majitel přijel s tím, že motor za jízdy zhasne a musí se počkat asi 5 minut než je možné zase pokračovat v jízdě. To se děje každých cca 20km. Navíc z motoru se kouřilo a zvuk připomínal supějící parní lokomotivu. Podotýkám, že s autem jezdí zedníci, takže to tak i vypadá. Na přístrojové desce svítí po zapnutí klíčku jen jediná kontrolka a to dobíjení. Hodil jsem to na počítač a vyřítilo se na mně asi 15 závad. Většina z nich se točila kolem elektriky, ale já řešil pouze pokles tlaku v palivové liště, což způsoboval absolutně zasraný palivový filtr. Ten kouř byl způsoben tím, že buď vypadla hadice odvětrávání pod tím plastovým krytem co kryje vstřikovače nebo ji tam někdo ani nenasadil. Museli s tím jezdit pěkně dlouho, protože vstřikovače po sundání krytu jsem marně hledal. Byly totiž kompletně utopené v jakémsi černém marastu, který byl spečený v jeden celek. Při dobývání vstřikovačů jsem si proto připadal spíše jako havíř než mechanik. A to syčení?! Kromě jednoho vstřikovače zbylé tři podfukovaly. Dostávám se teť k jádru problému. Tři vstřikovače jsem vyndal zafrézoval sedla dal nové podložky. Tu čtvrtou ku.vu nemůžu za prase vyndat. Už jsem na něm utrhl dvakrát přípravek, který jsem si musel vyrobit, protože ten co mám na vytahování vstřiků tam prostě nenasadím neboť je moc vysoký. Zkoušel jsem už i startovat jestli se to tím tlakem nějak uvolní, ale nic. Má na to někdo nějakou fintu fňóóó??? Já už jsem vyčerpal veškeré své nápady. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jj a rovnou objednat víko ventilů každopádně když je to zarostlý pořádně tak motor ven
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Da sa to vytiahnut ale zabijes tym cas a hlavne nervy Nie raz sme odtial vytahovali vstreky a stale vysli von aj ked niekedy po troch dnoch vojny Na veko ventilov pozor vie prasknut rychlo. Ono na nich by mali byt aj gumicky pri tychto Vitach, ktore zabranuju aby sa tam dostala voda, vlhkost a ked ich tam niekto neda alebo neplnili funkciu vedia tam aj pekne zahrdzaviet.
Tak pánové dnes i bez odborné firmy vstřikovač konečně ven a celý. Přípravek, který jsem si na to udělal a který se mně stále trhal jsem kompletně překopal. Místo šroubu M10 jsem použil M14 ovšem vysoko pevnostní a s jemným závitem a místo obyčejné pásoviny 40x6 jsem použil ten sám rozměr ovšem z legované oceli a po stranách jsem pro jistotu dal vyztužení. Přípravek držel perfektně. ale měl jsem strach o víko ventilů i když jsem pod něj použil podložky 50x50. Proto jsem ještě pomohl klasickým vytahovákem vstřiků, který jsem našrouboval na přívodní šikmý holendr. Přípravek jsem měl hotový za necelé dvě hoďky, takže v současném stádiu nevypadá vábně, ale hlavní je výsledek. Celý si ho udělám znovu a pohraju si s tím, aby vypadal trochu profesionálněji. Ono těch 1500 se dá té firmě taky zaplatit ovšem jestli jsou někde od Prahy, tak mně těžko pojedou k vůli jednomu vstřiku na Moravu, že. Kluci všem vám díky za rady.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Já zrovna budu sundavat hlavu na tomhle motoru v osobáku, ale už se měnily podložky pod vstřiky tak to snad půjde, ale samozřejmě návod od šikuli na přípravek není nikdy k zahození...Majitel, milovnik MB už před opravou ztratil obdiv k této značce a vzpomíná na jeho staré dobré medvědy.../má poctivých 199000 km/..
nepropadat panice...
V MB v autorizaku by měl byt předpis při(každych) 70t.km vyndat vstřiky a namazat měděnou pastou
Hlavně když ručně taháte vstřikytak s ními co nejmeně kroutit-jsou pak nachylne na přetržení.
A Netahat větší silou za ten jemný venkovní závit pod elektromagnetem.
Hlavně když ručně taháte vstřikytak s ními co nejmeně kroutit-jsou pak nachylne na přetržení.
A Netahat větší silou za ten jemný venkovní závit pod elektromagnetem.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )