Rozvody ÚT

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

do zdi je to o ničem. lepší do země a dnes už asi plast přímo pro topení. stačí kouknout na cenu za 1m plast/měď.
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

ked plast tak ale hliniko-plast kvoli tomu že samotný plast nezabráni okysličovaniu vody čiže tu budu hrdzaviet železné časti kúrenia,
kovové trubky všeobecne sa používaju na rozvody kúrenia kvoli tomu že tvoria "kyslikovú bariéru" tu plní aj hliník v hliniko-plasových trubkách.
Boobika cena za bm je jedná vec ale pozri si kolko stoja kolienka alebo T-čka a všelijaké prechody.
bombastik plast na zvárania "PPR" určite nie !
a prečo by si nemohol dat medenu trubku vloženú v mirelone do steny?
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

NEVO píše:ked plast tak ale hliniko-plast kvoli tomu že samotný plast nezabráni okysličovaniu vody čiže tu budu hrdzaviet železné časti kúrenia,
kovové trubky všeobecne sa používaju na rozvody kúrenia kvoli tomu že tvoria "kyslikovú bariéru" tu plní aj hliník v hliniko-plasových trubkách.
Boobika cena za bm je jedná vec ale pozri si kolko stoja kolienka alebo T-čka a všelijaké prechody.
bombastik plast na zvárania "PPR" určite nie !
a prečo by si nemohol dat medenu trubku vloženú v mirelone do steny?
prositě a proč se to nemá dělat plastovejma trubkama co sou na vodu
když do topení přijde fridex aby to nehnilo
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Obávám se že ty trubky ve zdi budou vlivem tepla pracovat.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Ladas píše:hoši jedině mačkat to je pak pohoda ;)
Ty sis koupil kleště ? dělals to ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

měl jsem půjčený od makity na baterku a pohoda největší dělal jsem jen pár trubiček
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Asi to pro ty moje ruce levotočivý bude jediný řešení (rofl)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dělej si to třeba v železe a koudeli ty zastánče starých struktur (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Jo , to já sem :D né no tak sonduju viď (noteeth) Protože dneska je toho jak maku, dyt to znáš.. (rofl)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na pohled je to lepší jak letovat navíc když to někdo po letování neočistí měděnka jde do akce a máme zeleno ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

..a cenově to vychází oprotim letování jak ? možná stejně ne ? ted na to koukám a ty elektrický stojej 50 . Takže asi koupim ty mechanický . doufám že to nebude zae nějaká budka .. :roll:
Jiri92
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 24 dub 2011, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Jiri92 »

No cenove vychazi o dost levněji tvarovky letovaci....zalezi ale taky co chces dělat, jestli jen něco dopojit nebo předělat na stávajícím rozvodu a nemas na letovani veci a nikdy jsi to nedělal tak ti uplne nejlip vyjde kdyz si zajedes do nakyho velkoobchodu a ten lis si půjčis. Hlavne pak bacha abys mel spravny čelisti, ale s tim by ti tam meli poradit. Na nejscasteji pouzivany Cu tvarovky jsou celisti s oznacenim V. Pak taky pri lisování bacha na to abys nemel na trubce otrepy, musis dukladne ogrotovat jinak pri nasazovani trhnes tesnici kroužek a poteče ti to. Další výhoda lisovani je v rychlosti a čistotě a taky v tom, že je to bez otevřeného plamene což někde ani jinak nejde. Muze se ale taky stát a stává se, že potrebujes udelat spoj v miste kam se s lisem nedostanes a pak ti nezbyva nez letovat nebo vymyslet jiny reseni. Jinak kupovat rucni lisovaci kleste podle me teda nema smysl, skoro kazdej velkoobchod ti pujci elektrickej lis i s celsitma, ktery bys k tem rucnim klestim stejne musel dokupovat pro kazdej prumer. Kdyz uz chces investovat tak si porid kvalitní rezak na trubky a grotovač protoze to budeš potřebovat pri obou variantach. Lisovani ma jeste jednu vyhodu a to je ta ze si muzes vse predem pripravit nastrkat natocit armatury a pak jen jit a postupne zalisovavat. U letovani musis premejslet kde budes mit poslední spoj aby sis nespalil pakování. Ale zase lisovanej spoj jak jednou zadelas a pak ti tece uz narozdil od letovanyho neopravis.... :)
Octavia Combi ASZ
Octavia II BXE
Fabia Combi ATD - totalschaden...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“