Rozvody ÚT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ked plast tak ale hliniko-plast kvoli tomu že samotný plast nezabráni okysličovaniu vody čiže tu budu hrdzaviet železné časti kúrenia,
kovové trubky všeobecne sa používaju na rozvody kúrenia kvoli tomu že tvoria "kyslikovú bariéru" tu plní aj hliník v hliniko-plasových trubkách.
Boobika cena za bm je jedná vec ale pozri si kolko stoja kolienka alebo T-čka a všelijaké prechody.
bombastik plast na zvárania "PPR" určite nie !
a prečo by si nemohol dat medenu trubku vloženú v mirelone do steny?
kovové trubky všeobecne sa používaju na rozvody kúrenia kvoli tomu že tvoria "kyslikovú bariéru" tu plní aj hliník v hliniko-plasových trubkách.
Boobika cena za bm je jedná vec ale pozri si kolko stoja kolienka alebo T-čka a všelijaké prechody.
bombastik plast na zvárania "PPR" určite nie !
a prečo by si nemohol dat medenu trubku vloženú v mirelone do steny?
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
prositě a proč se to nemá dělat plastovejma trubkama co sou na voduNEVO píše:ked plast tak ale hliniko-plast kvoli tomu že samotný plast nezabráni okysličovaniu vody čiže tu budu hrdzaviet železné časti kúrenia,
kovové trubky všeobecne sa používaju na rozvody kúrenia kvoli tomu že tvoria "kyslikovú bariéru" tu plní aj hliník v hliniko-plasových trubkách.
Boobika cena za bm je jedná vec ale pozri si kolko stoja kolienka alebo T-čka a všelijaké prechody.
bombastik plast na zvárania "PPR" určite nie !
a prečo by si nemohol dat medenu trubku vloženú v mirelone do steny?
když do topení přijde fridex aby to nehnilo
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

měl jsem půjčený od makity na baterku a pohoda největší dělal jsem jen pár trubiček
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dělej si to třeba v železe a koudeli ty zastánče starých struktur 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
na pohled je to lepší jak letovat navíc když to někdo po letování neočistí měděnka jde do akce a máme zeleno 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No cenove vychazi o dost levněji tvarovky letovaci....zalezi ale taky co chces dělat, jestli jen něco dopojit nebo předělat na stávajícím rozvodu a nemas na letovani veci a nikdy jsi to nedělal tak ti uplne nejlip vyjde kdyz si zajedes do nakyho velkoobchodu a ten lis si půjčis. Hlavne pak bacha abys mel spravny čelisti, ale s tim by ti tam meli poradit. Na nejscasteji pouzivany Cu tvarovky jsou celisti s oznacenim V. Pak taky pri lisování bacha na to abys nemel na trubce otrepy, musis dukladne ogrotovat jinak pri nasazovani trhnes tesnici kroužek a poteče ti to. Další výhoda lisovani je v rychlosti a čistotě a taky v tom, že je to bez otevřeného plamene což někde ani jinak nejde. Muze se ale taky stát a stává se, že potrebujes udelat spoj v miste kam se s lisem nedostanes a pak ti nezbyva nez letovat nebo vymyslet jiny reseni. Jinak kupovat rucni lisovaci kleste podle me teda nema smysl, skoro kazdej velkoobchod ti pujci elektrickej lis i s celsitma, ktery bys k tem rucnim klestim stejne musel dokupovat pro kazdej prumer. Kdyz uz chces investovat tak si porid kvalitní rezak na trubky a grotovač protoze to budeš potřebovat pri obou variantach. Lisovani ma jeste jednu vyhodu a to je ta ze si muzes vse predem pripravit nastrkat natocit armatury a pak jen jit a postupne zalisovavat. U letovani musis premejslet kde budes mit poslední spoj aby sis nespalil pakování. Ale zase lisovanej spoj jak jednou zadelas a pak ti tece uz narozdil od letovanyho neopravis.... 

Octavia Combi ASZ
Octavia II BXE
Fabia Combi ATD - totalschaden...
Octavia II BXE
Fabia Combi ATD - totalschaden...