TDi - přečasovaná vačka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tobě by jsme taky neprodali ani novou koloběžku.uiqjirka píše:Tobe to tak nepripada (protože houby vis a nerozumíš tomu), ale je to dulezita věc.Ze to není dulezita věc muze napsat a ještě obajovat jen odbornik z leknuti..Jeste, ze kupuji auta od noveho, koupit si nedejboze prasarnu od tebe..des.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pokud to tam k něčemu je, poznáš v zatáčce až ti bude bzucet mazani.
Jinak já to měl taky dost vyhřáty, upadla z toho jen jedna packa co objímá to hrdlo koše.
Za mě v tvém případě je to lepší vyhodit, než aby to upadlo samo a naplaclo se to na koš,nebo to dolamla klika.
Jinak já to měl taky dost vyhřáty, upadla z toho jen jedna packa co objímá to hrdlo koše.
Za mě v tvém případě je to lepší vyhodit, než aby to upadlo samo a naplaclo se to na koš,nebo to dolamla klika.
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě
turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto

Mně se to bohužel zlámalo na čtyři kusy již při demontáži vany. Ona se musí jakoby posunout, než ji lze sundat, a to kvůli trubce klimatizace. A to byl asi ten poslední krok k úmrtí. Bylo to vytvrdlé a praskalo to jen při pohledu na tu věc.
Určitě jsem to tam nechtěl vracet v takovém stavu, a to právě z důvodů, které popisuješ.
Určitě jsem to tam nechtěl vracet v takovém stavu, a to právě z důvodů, které popisuješ.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pamatuji na dvoulitrové 2 ohc motory Fiat, které padaly jako švestky kvůli tomu, že ve vaně něměly žádnou překážku a stačil olej na spodní rysce a zatáčka a motor zaklepal- protočená ojnice...Dovozce tehdy vozil tato auta /CROMA -REGATA, atd./ ze servisu Fiat ještě v záruce s touto vadou..Neponechal bych to náhodě...určitě bych to tam dal..
nepropadat panice...