407, motor 1,6 Hdi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

407, motor 1,6 Hdi

Příspěvek od slovacek.milos »

známý problémový motor pežot ford, dosáhne cca 3OOO otáček spadne výkon a po chvilce zas naskočí a táhne dál, rožne se kontrolka motoru

pokud je teplo závada se neobjevuje,

jedná se o závadu P0238 snímač plnícího tlaku přerušení zkrat na plus, závad je víc ale tato rožne kontrolku v době prodlevy výkonu,

nápad? dík


:?
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Tady se resi neco podobnyho, zkus mu napsat jestli uz na neco neprisel (LOL)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=150799
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20111
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

regulace na turbu chodí pěkně ?
nebo to může být v samotném turbu, řešíme to pořád ty 1.6ky...
v rámci čištění tam mění i jakýsi prstenec a plechové lopatky za jiné, pak už to šlape dobře
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kubima píše:Tady se resi neco podobnyho, zkus mu napsat jestli uz na neco neprisel (LOL)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=150799
jo už jsem mu psal, tak zatím na nic nepřišel,

nové čidlo a pořád stejné kolem 3OOO při předjíždění auto ztrácí tah, pak jsme skusili ještě dvě čidla pujčit z vrakecu a nic to neřeší P0238 snímač plnícího tlaku přerušení zkrat na plus, s odpojeným čidlem je to hned špatně

:(
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

přište napiš VIN P0238 zkrat na plus pol nebo přerušený obvod , přiliš vysková hodnota vysoký tlak (vyšši než 4,8V) po dobu 1,2s

podezřele zony.
snimač tlaku přeplnování
snimač kopírovnání polohy turbodmychadla !!! ( hodne častá závada)
problém podtlakového okruhu
turbo zablokované v poloze maximálního výkonu
vadné turbodmychadlo.

bez vinka na to nevidím ale je na bance truba konektor (snímání polohy turba) ?
je potřeba to projet a podívat se jestli to nepřetlakuje a jestli požadovaná hodnota rj, sedí ze skutečnou . RCO ovladací ventil sedí aji z polohou turba ..
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mirku dík majitel tlačí a tak si auto veme, co jsi napsal to jsem už tušil, po nevém roku spraví borec co se těmto motorům věnuje, už jsem to zajistil,
nedávno mi tento motor vzal trochu vítr z plachet, tři vstřiky ko, za deset dnů přestala přitékat do koše nafta, za deset dnů se zadřela jedna hlava čerpadla a za deset dnů bylo na liště 715 atm trvale, (wallbash) tak si dám od tohoto motoru pohov ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mirek12 píše:přište napiš VIN P0238 zkrat na plus pol nebo přerušený obvod , přiliš vysková hodnota vysoký tlak (vyšši než 4,8V) po dobu 1,2s

podezřele zony.
snimač tlaku přeplnování
snimač kopírovnání polohy turbodmychadla !!! ( hodne častá závada)
problém podtlakového okruhu
turbo zablokované v poloze maximálního výkonu
vadné turbodmychadlo.

bez vinka na to nevidím ale je na bance truba konektor (snímání polohy turba) ?
je potřeba to projet a podívat se jestli to nepřetlakuje a jestli požadovaná hodnota rj, sedí ze skutečnou . RCO ovladací ventil sedí aji z polohou turba ..
díky vyřešeno
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“