FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13 čer 2010, 20:52
moje auto, 550x140x65, objem pri 15°C 1,8L, vedenie turbo->FMIC 50mm, FMIC->motor 50mm.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 14 čer 2016, 19:26, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
odkud mas IC? díktoefuk píše:a obrateny je preto, lebo naopak by sa mi tam nezmetil naraznik. Keby som mal volnu ruku na volbu materialu v den ked som to robil mozno by som to napasoval, ale na ten material co som mal nakupeny som to musel dat takto.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, v takovychto pripadech bych doporucoval do vstupni bocnice IC dole udelat dirku, nechat navarit hrdlo a pres malou silikonovou hadicku, kterou napojis dale na sacim traktu (za IC). Zajistis tim odstranovani pripadne usazeneho oleje, protoze se Ti muze stat, ze ti zacne turbo nepatrne propoustet olej, ten se tam bude shromazdovat v ramci "lehkeho provozu" (napriklad po meste) a az tomu das za usi, tak to vsechno vlitne do motoru ... co bude nasledovat snad netreba zminovat.toefuk píše:a obrateny je preto, lebo naopak by sa mi tam nezmetil naraznik. Keby som mal volnu ruku na volbu materialu v den ked som to robil mozno by som to napasoval, ale na ten material co som mal nakupeny som to musel dat takto.
... ikdyz, mozna ze zbytecne sejckuju, neni zase tak hluboky, takze by se to mohlo zvladnout vyplachovat ... nicmene ja osobne bych na stestenu nevsazel a rozhodne to udelal.
Mimochodem, toto by nemelo platit pro intercoolery, ktere maji vstup dole a vystup nahore.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)