Zvýšený odběr při stání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Zvýšený odběr při stání

Příspěvek od xshreck »

O1 ALH, rv 2001. Děda má několik let problém se zvýšeným odběrem, mění každou chvíli baterky a nikdo neví proč.

Při odpojení polu baterie je zde stále odběr cca 0,45-0,6A. Po delším stání jsou problémy se startama. Co může žrát tolik proudu v klidu?

Zkoušeli jsme odpojovat všechny pojistky v palubce, odpojit rádio ale bez efektu.

Nevím jestli má při zapojení/odpojení baterie cvakat nějaké relé, ale něco vždy cvakne pod volantem.

Měl by někdo radu, co zkusit odpojit nebo co to může žrát? Dodělávaný je tam jen vyhledávací systém, který má svůj vypínač.

teda měřili jsme to ihned, nenechali to napojené 30m co jsem tady ještě dohledal. V tý zimě to moc ani nejde.
Lakyy
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 pro 2015, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lakyy »

Idealne je zohnat kliestovy ampermeter a ist po kabloch. Najst vetvu kam to tecie. Zatial najlepsie vysledky s tymto:
http://www.amprobe.com/amprobe/usen/cla ... ?pid=73267

Alebo inak pokus/omyl: Zapojit za baterku klasicky ampermeter a vytahovat postupne poistky.
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

ak si to meral hned po odpojeni tak nemas relevantnu informaciu.... musis pockat aspon par minut a budes vidiet ako odber klesa ked sa jednotky uspavaju.... alebo si vyrob prepojenie aby si to prehodil na amermeter bez odpojenia bat.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený odběr při stání

Příspěvek od dhfool »

Ten GPS/GSM lokalizátor fyzicky odpoj a pak to měř.
xshreck píše:O1 ALH, rv 2001. Děda má několik let problém se zvýšeným odběrem, mění každou chvíli baterky a nikdo neví proč.

Při odpojení polu baterie je zde stále odběr cca 0,45-0,6A. Po delším stání jsou problémy se startama. Co může žrát tolik proudu v klidu?

Zkoušeli jsme odpojovat všechny pojistky v palubce, odpojit rádio ale bez efektu.

Nevím jestli má při zapojení/odpojení baterie cvakat nějaké relé, ale něco vždy cvakne pod volantem.

Měl by někdo radu, co zkusit odpojit nebo co to může žrát? Dodělávaný je tam jen vyhledávací systém, který má svůj vypínač.

teda měřili jsme to ihned, nenechali to napojené 30m co jsem tady ještě dohledal. V tý zimě to moc ani nejde.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5101
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nejezdí jen krátké vzdálenosti? Nabitá baterka zapojená v autě bez jízdy vydrží jak dlouho?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Tak jme nechali odstát, po klidu 10-20mA.

Ale tohle je dlouholetý problém, kolikrát dojde k autu a nenastartuje - prázdno. I u nových baterek.

Zkusíme ještě ten lokátor, třeba zůstane nějak moc seplý. Nebo je možný, že se nehodí nějaká řj do klidu - nepravidelně? V létě to znát není, ale jak přimrzne je to horší.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

večný problém GPS/GSM.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 854
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Vyměn altik
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Než bych začal něco měnit, tak bych se nejdřív zeptal jak často a jak daleko děda s autem jezdí.
Pokud auto stojí a nebo jezdí jen couračky po městě, tak se není čemu divit že baterka to neustojí.
Dobíjíte baterku do plna před a po zimě ?
Jakou baterii tam máš, jaký naní máš napětí při nastartovaném motoru a po vypnutí motoru a při zátěži s nastartovaným motorem (světla, klimatizace, vyhřívání všeho možnýho co v autě je).
Až si odpovíš na všechny tyhle otázky, potom bych začal s výměnama dílů, případně s hledáním žroutu napětí.

V autě se kterým nejezdím mám danou solární nabíječku. Je to prd, ale pořád je lepší dávat 1,5 W než jí jen nechat cucat budíkama.
Když k autu příjdu po 7 měsících stání tak bez problémů otočím klíčkem a odjíždím a je fuk zda je léto nebo zima. Někdy s autem vyjedu jen 1x za rok.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Lakyy
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 pro 2015, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lakyy »

Mas tip na taku solarnu nabijacku?
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jakmile budu doma tak ti pošlu odkaz. Ted jsem mimo domov a jen na mobilu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Koukni třeba sem, tady mají celkem výběr i rozumný ceny.
Já mám tu 1,5W jak ve feldě tak v Golfu, ale uvažuji otom že do Golfa koupím nějakou silnější, přeci jen mám tam bufík a né vždy jedu s autem tak dlouho aby se baterka dostatečně dobila.
Zvažuji i koupi toho solárního regulátoru, protože felda víc stojí jak jezdí tak abych do ní necpal víc než je třeba.
Možná je to celý k prdu, ale osobně mám vyzkoušený, že když jsem měl ve feldě deset let starou baterku a s feldou kvůli Golfu přestal jezdit, tak baterka šla brzo do kopru a pokud mi motor nenaskočil na první nebo druhý pokus, tak už jsem s ním nepohnul.
S touto nabíječkou jsem po cca 14ti dnech, měl další dva plný pokusy na start.
Pochybuji, že se barka sama oživila během těch 14 dní, abych mohl zase startovat. Nakonec šla baterka nová, ale i tak jsem solární nabíječku nechal napojenou.


http://www.nej-ceny.cz/5526/solarni-autonabijecky/
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Lakyy
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 pro 2015, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lakyy »

1,5W sa mi zda malo. To je pri maximalnom vykone pri 13V (plne nabita baterka) iba nejakych 115mA minus straty na regulatore. Takze to realne nebude tlacit ani 100mA. A ceny nic moc. pozri na toto:
http://www.gearbest.com/garden-supplies/pp_246916.html
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33749
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="xshreck"] nevím kde má děda auto ale dát si zásuvku na barák prodlužka a udržovací nabíječka?
Lakyy
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 pro 2015, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lakyy »

No ja parkujem pred blokom na parkovisku, takze to moc nejde. Ale ano, presne ako boli niekedy udrziavacie nabijacky, by sa zisla solarna, ktoru by si auto vozilo stale so sebou. Jazdim vela kratkych tras a preto hladam nejake riesenie ako tu baterku udrziavat v lepsom stave. Ten solar by to dobijal skoro cely den na parkovisku v praci, doma, ....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“