Zvýšený odběr při stání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvýšený odběr při stání
O1 ALH, rv 2001. Děda má několik let problém se zvýšeným odběrem, mění každou chvíli baterky a nikdo neví proč.
Při odpojení polu baterie je zde stále odběr cca 0,45-0,6A. Po delším stání jsou problémy se startama. Co může žrát tolik proudu v klidu?
Zkoušeli jsme odpojovat všechny pojistky v palubce, odpojit rádio ale bez efektu.
Nevím jestli má při zapojení/odpojení baterie cvakat nějaké relé, ale něco vždy cvakne pod volantem.
Měl by někdo radu, co zkusit odpojit nebo co to může žrát? Dodělávaný je tam jen vyhledávací systém, který má svůj vypínač.
teda měřili jsme to ihned, nenechali to napojené 30m co jsem tady ještě dohledal. V tý zimě to moc ani nejde.
Při odpojení polu baterie je zde stále odběr cca 0,45-0,6A. Po delším stání jsou problémy se startama. Co může žrát tolik proudu v klidu?
Zkoušeli jsme odpojovat všechny pojistky v palubce, odpojit rádio ale bez efektu.
Nevím jestli má při zapojení/odpojení baterie cvakat nějaké relé, ale něco vždy cvakne pod volantem.
Měl by někdo radu, co zkusit odpojit nebo co to může žrát? Dodělávaný je tam jen vyhledávací systém, který má svůj vypínač.
teda měřili jsme to ihned, nenechali to napojené 30m co jsem tady ještě dohledal. V tý zimě to moc ani nejde.
Idealne je zohnat kliestovy ampermeter a ist po kabloch. Najst vetvu kam to tecie. Zatial najlepsie vysledky s tymto:
http://www.amprobe.com/amprobe/usen/cla ... ?pid=73267
Alebo inak pokus/omyl: Zapojit za baterku klasicky ampermeter a vytahovat postupne poistky.
http://www.amprobe.com/amprobe/usen/cla ... ?pid=73267
Alebo inak pokus/omyl: Zapojit za baterku klasicky ampermeter a vytahovat postupne poistky.
Re: Zvýšený odběr při stání
Ten GPS/GSM lokalizátor fyzicky odpoj a pak to měř.
xshreck píše:O1 ALH, rv 2001. Děda má několik let problém se zvýšeným odběrem, mění každou chvíli baterky a nikdo neví proč.
Při odpojení polu baterie je zde stále odběr cca 0,45-0,6A. Po delším stání jsou problémy se startama. Co může žrát tolik proudu v klidu?
Zkoušeli jsme odpojovat všechny pojistky v palubce, odpojit rádio ale bez efektu.
Nevím jestli má při zapojení/odpojení baterie cvakat nějaké relé, ale něco vždy cvakne pod volantem.
Měl by někdo radu, co zkusit odpojit nebo co to může žrát? Dodělávaný je tam jen vyhledávací systém, který má svůj vypínač.
teda měřili jsme to ihned, nenechali to napojené 30m co jsem tady ještě dohledal. V tý zimě to moc ani nejde.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5101
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak jme nechali odstát, po klidu 10-20mA.
Ale tohle je dlouholetý problém, kolikrát dojde k autu a nenastartuje - prázdno. I u nových baterek.
Zkusíme ještě ten lokátor, třeba zůstane nějak moc seplý. Nebo je možný, že se nehodí nějaká řj do klidu - nepravidelně? V létě to znát není, ale jak přimrzne je to horší.
Ale tohle je dlouholetý problém, kolikrát dojde k autu a nenastartuje - prázdno. I u nových baterek.
Zkusíme ještě ten lokátor, třeba zůstane nějak moc seplý. Nebo je možný, že se nehodí nějaká řj do klidu - nepravidelně? V létě to znát není, ale jak přimrzne je to horší.
Než bych začal něco měnit, tak bych se nejdřív zeptal jak často a jak daleko děda s autem jezdí.
Pokud auto stojí a nebo jezdí jen couračky po městě, tak se není čemu divit že baterka to neustojí.
Dobíjíte baterku do plna před a po zimě ?
Jakou baterii tam máš, jaký naní máš napětí při nastartovaném motoru a po vypnutí motoru a při zátěži s nastartovaným motorem (světla, klimatizace, vyhřívání všeho možnýho co v autě je).
Až si odpovíš na všechny tyhle otázky, potom bych začal s výměnama dílů, případně s hledáním žroutu napětí.
V autě se kterým nejezdím mám danou solární nabíječku. Je to prd, ale pořád je lepší dávat 1,5 W než jí jen nechat cucat budíkama.
Když k autu příjdu po 7 měsících stání tak bez problémů otočím klíčkem a odjíždím a je fuk zda je léto nebo zima. Někdy s autem vyjedu jen 1x za rok.
Pokud auto stojí a nebo jezdí jen couračky po městě, tak se není čemu divit že baterka to neustojí.
Dobíjíte baterku do plna před a po zimě ?
Jakou baterii tam máš, jaký naní máš napětí při nastartovaném motoru a po vypnutí motoru a při zátěži s nastartovaným motorem (světla, klimatizace, vyhřívání všeho možnýho co v autě je).
Až si odpovíš na všechny tyhle otázky, potom bych začal s výměnama dílů, případně s hledáním žroutu napětí.
V autě se kterým nejezdím mám danou solární nabíječku. Je to prd, ale pořád je lepší dávat 1,5 W než jí jen nechat cucat budíkama.
Když k autu příjdu po 7 měsících stání tak bez problémů otočím klíčkem a odjíždím a je fuk zda je léto nebo zima. Někdy s autem vyjedu jen 1x za rok.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Koukni třeba sem, tady mají celkem výběr i rozumný ceny.
Já mám tu 1,5W jak ve feldě tak v Golfu, ale uvažuji otom že do Golfa koupím nějakou silnější, přeci jen mám tam bufík a né vždy jedu s autem tak dlouho aby se baterka dostatečně dobila.
Zvažuji i koupi toho solárního regulátoru, protože felda víc stojí jak jezdí tak abych do ní necpal víc než je třeba.
Možná je to celý k prdu, ale osobně mám vyzkoušený, že když jsem měl ve feldě deset let starou baterku a s feldou kvůli Golfu přestal jezdit, tak baterka šla brzo do kopru a pokud mi motor nenaskočil na první nebo druhý pokus, tak už jsem s ním nepohnul.
S touto nabíječkou jsem po cca 14ti dnech, měl další dva plný pokusy na start.
Pochybuji, že se barka sama oživila během těch 14 dní, abych mohl zase startovat. Nakonec šla baterka nová, ale i tak jsem solární nabíječku nechal napojenou.
http://www.nej-ceny.cz/5526/solarni-autonabijecky/
Já mám tu 1,5W jak ve feldě tak v Golfu, ale uvažuji otom že do Golfa koupím nějakou silnější, přeci jen mám tam bufík a né vždy jedu s autem tak dlouho aby se baterka dostatečně dobila.
Zvažuji i koupi toho solárního regulátoru, protože felda víc stojí jak jezdí tak abych do ní necpal víc než je třeba.
Možná je to celý k prdu, ale osobně mám vyzkoušený, že když jsem měl ve feldě deset let starou baterku a s feldou kvůli Golfu přestal jezdit, tak baterka šla brzo do kopru a pokud mi motor nenaskočil na první nebo druhý pokus, tak už jsem s ním nepohnul.
S touto nabíječkou jsem po cca 14ti dnech, měl další dva plný pokusy na start.
Pochybuji, že se barka sama oživila během těch 14 dní, abych mohl zase startovat. Nakonec šla baterka nová, ale i tak jsem solární nabíječku nechal napojenou.
http://www.nej-ceny.cz/5526/solarni-autonabijecky/
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
1,5W sa mi zda malo. To je pri maximalnom vykone pri 13V (plne nabita baterka) iba nejakych 115mA minus straty na regulatore. Takze to realne nebude tlacit ani 100mA. A ceny nic moc. pozri na toto:
http://www.gearbest.com/garden-supplies/pp_246916.html
http://www.gearbest.com/garden-supplies/pp_246916.html
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33749
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No ja parkujem pred blokom na parkovisku, takze to moc nejde. Ale ano, presne ako boli niekedy udrziavacie nabijacky, by sa zisla solarna, ktoru by si auto vozilo stale so sebou. Jazdim vela kratkych tras a preto hladam nejake riesenie ako tu baterku udrziavat v lepsom stave. Ten solar by to dobijal skoro cely den na parkovisku v praci, doma, ....