Nový motor do OCT II
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
i kdyby ten výkon dosáhly tak DPF půjde do kytek hooodně rychle.. myslím že by byl neustále v modu čistění
při téhle úpravě softu už musí určitě ven.. podle mě je to stejně nereálná hodnota.. turbo to nevydrží, setrvák dlouho taky ne, spojka to samí, kdo dá mega za auto tak si to myslím rozmyslí to takhle čipovat a pak mít problémy.. nehledě na záruku..

Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Ano, ovšem tyto hodnoty byly vždy dosahovány na novinářských autech a na netu jsem viděl spoustu grafů sériových RS TDI a výkon byl vždy kolem cca 120-130kW, což potvrzuje i moje osobní měření, takže ono to bude možná tak, že novinářský auta jsou továrně mírně upravený, aby v porovnání s konkurencí více zazářily, jinak si to nedokážu vysvětlitAGR píše:v AUTODIESELu nameriili tomuto motoru v OII RS už v základu 141 kW....

Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Tohle se taky rozeriba na skodahome.cz ...vykon se me zda nadneseny ostatni upravci v DE to davaji na 200PS ...rozhodne to bude hodne bzdit ten nesmyslnej filtr pevn. castic .. motor sice prodava VW skoro uz 2roky.. a jeste sem nevidel upravu chipen na 240PS ..Cimbu to testuje nejak mooc dlouho a nikde kloudna odpoved ...rekl bych ze pratri mezi lepsi f , ale taky jen meni jednotky a ani se neumi poradit pokud mate treba jen jine trysky apod. ...a leckdo rikla ze kupuji SW z DE ...menit jednotky podle me neni zadny hrdninstvi ...ale co rikal Reesha tak SW pry nemaji sptany....
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19584
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19584
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Já jsem posílal panu Cimbu mail s dotazem na tu úpravu někdy po novým roce a dostal jsem odpověď, že mají problémy s filtrem a byli tak zoufalí, že koupili SW z německa, ale bylo to ještě horší než ten jejich, tak že uvidí, co vymyslí...a teď nedávno zase někomu psal, že problémy s DPF mají jen ti, co to neumí a oni s tím problém nemají...a nejnovější info od pana Cimbu bylo takové, že ještě testují ten SW na čtyřech autech a zatím si netroufají ho pustit ven, až tak v druhé půlce Října.JasteR píše:Tohle se taky rozeriba na skodahome.cz ...vykon se me zda nadneseny ostatni upravci v DE to davaji na 200PS ...rozhodne to bude hodne bzdit ten nesmyslnej filtr pevn. castic .. motor sice prodava VW skoro uz 2roky.. a jeste sem nevidel upravu chipen na 240PS ..Cimbu to testuje nejak mooc dlouho a nikde kloudna odpoved ...rekl bych ze pratri mezi lepsi f , ale taky jen meni jednotky a ani se neumi poradit pokud mate treba jen jine trysky apod. ...a leckdo rikla ze kupuji SW z DE ...menit jednotky podle me neni zadny hrdninstvi ...ale co rikal Reesha tak SW pry nemaji sptany....
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19584
Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Jak to tady tak pročítám, zjišťuji, že co člověk to názor a názory se mnohdy diametrálně liší.
Když jsem toto téma zakládal, chtěl jsem to jen nabídnout jako zajímavost a rozhodně to nebylo pojato jako téma k diskusi. Mně osobně je totiž úplně jedno, jestli to funguje nebo nefunguje a zda jsou ty hodnoty reálné či nikoli (já mám za to, že ano). Já totiž takové auto nikdy mít nebudu, a to i v případě, že bych si ho mohl dovolit.
Když jsem toto téma zakládal, chtěl jsem to jen nabídnout jako zajímavost a rozhodně to nebylo pojato jako téma k diskusi. Mně osobně je totiž úplně jedno, jestli to funguje nebo nefunguje a zda jsou ty hodnoty reálné či nikoli (já mám za to, že ano). Já totiž takové auto nikdy mít nebudu, a to i v případě, že bych si ho mohl dovolit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
samo o sobě bude problém se samotnym DPF, je mnoho štastlivců, kteří mají neskutečné problémy s tímto odlučovačem i bez čipu, navíc dost mediálně rozmáznutých /např. AutoTip č. 18/. Nechat očipovat auto, které je v záruce, může být pro majitele při případné reklamaci problém, ale Cimbu má kvalitní reference a asi ví co dělá, když čip ještě nepustil. Ohledně DPF a problémy s ním je nejlepší projet asi nějaká německá fóra, kde takových aut líta nesrovantelně víc než v ČR.
AGR píše:samo o sobě bude problém se samotnym DPF, je mnoho štastlivců, kteří mají neskutečné problémy s tímto odlučovačem i bez čipu, navíc dost mediálně rozmáznutých /např. AutoTip č. 18/. Nechat očipovat auto, které je v záruce, může být pro majitele při případné reklamaci problém, ale Cimbu má kvalitní reference a asi ví co dělá, když čip ještě nepustil. Ohledně DPF a problémy s ním je nejlepší projet asi nějaká německá fóra, kde takových aut líta nesrovantelně víc než v ČR.
Svatá pravda................!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
No já jsem o problémech s DPF některých majitelů také slyšel, ale za sebe můžu říct, že během 25k km se mi nerozsvítil ani jednou!! Nevím, jestli záleží na tom, zda-li se ten knkrétní kousek povede, nebo na kvalitě nafty či jízdním stylu, ale fakt s tím problém zatím nemám, občas se změní na chvíli zvuk motoru, zvláště při dlouhodobé jízdě ve městě, což je zřejmě regenerace, ale po chvíli to skončí a je klid 

Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Přátelé, pěkné povídání, ale je tu skutečně někdo, kdo má čip na RS TDI ??? Já mám vynikající zkušenosti s čipováním staré TDI od Richarda a rád bych čipnul i své nové RS, protože auto je težké a docela nemotorné v rychlostech nad 100 km/h to o dost méně táhne než moje stará škodověnka. To znamená, že bych s tím rád něco udělal, protože zbytek auto a to především podvozek a kastle má daleko navíc (se starou octávkou udělám i 240 km/h, ale mám pocit, že se rozpadne, v RS II jedu 200 a je to stejné jako ve staré při 150) 
TAKŽE HALÓ, HALÓ JE TU NĚKDO, KDO MI MŮŽE OBJEKTIVNĚ SDĚLIT JAKO POLADIT RS TDI II a například, jak z toho dostat DPF a jestli už někdo (kromě Milotecu!) dělá vejfuk ? (pač i ten tvuk motoru je jako traktůrek a ne RS)
(na staré mám Supersprint a zvuk je báječnej).
Díky všem moc...

TAKŽE HALÓ, HALÓ JE TU NĚKDO, KDO MI MŮŽE OBJEKTIVNĚ SDĚLIT JAKO POLADIT RS TDI II a například, jak z toho dostat DPF a jestli už někdo (kromě Milotecu!) dělá vejfuk ? (pač i ten tvuk motoru je jako traktůrek a ne RS)

Díky všem moc...
V naftě je síla... !
ked tochipnes tak to auto funguje uplne inak bol by si milo prekvapeny. skontaktuj reeshu on ti to urobi. na odstaveni dpf sa intenzivne pracuje a skusam akurat jednu RS na slovensku ako sa to bude dlhodobo spravat. vysledky zatial nemam ale to sa uvidi az po 10000 km ci je vsetko ok.Lucky126 píše:Přátelé, pěkné povídání, ale je tu skutečně někdo, kdo má čip na RS TDI ??? Já mám vynikající zkušenosti s čipováním staré TDI od Richarda a rád bych čipnul i své nové RS, protože auto je težké a docela nemotorné v rychlostech nad 100 km/h to o dost méně táhne než moje stará škodověnka. To znamená, že bych s tím rád něco udělal, protože zbytek auto a to především podvozek a kastle má daleko navíc (se starou octávkou udělám i 240 km/h, ale mám pocit, že se rozpadne, v RS II jedu 200 a je to stejné jako ve staré při 150)
TAKŽE HALÓ, HALÓ JE TU NĚKDO, KDO MI MŮŽE OBJEKTIVNĚ SDĚLIT JAKO POLADIT RS TDI II a například, jak z toho dostat DPF a jestli už někdo (kromě Milotecu!) dělá vejfuk ? (pač i ten tvuk motoru je jako traktůrek a ne RS)(na staré mám Supersprint a zvuk je báječnej).
Díky všem moc...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro