Studené starty leon asv

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kurekungpao
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 srp 2012, 13:12
Odpovědi: 0

Studené starty leon asv

Příspěvek od kurekungpao »

Zdravím mám problém se studenými starty venku se ochladí cca 5 stupňů auto točí cca 5 vteřin a chytne z auta jde bílý kouř tudiž nespálená nafta jenže teď je venku -10 a auto startuje minimálně 30 vteřin. Nažhavím třeba 10x ničemu to nepomůže start furt stejný. Žhaviče nové přeměřené dokonce i vytažené a nasazené do lišty zda tam jde vůbec proud vše ok i relátka. Pal. filtr nový, rozvody ok nejsou skočené o zub, startovací dávka vstřikovací dávka ok. Chci se zeptat jestli stím může mít i něco společného řídící vstřik protože mi vag napíše chybu 00542- snímač zdvihu jehly (G80). Auto při tahu ztrácí výkon nebo prudce škubne nejspíš je nutné celý řídící vstřik. Setup auta je race520st2 1756vk fmic soft od funa. Jestli tu někde je nějaky podobný topic tak se omlouvám díky za rady
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Studené starty leon asv

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="kurekungpao"]
rozvody ok nejsou skočené o zub,

startovací dávka vstřikovací dávka ok.

napiš hodnotu startovací dávky?
napiš hodnotu počátku vstřiku za chodu motoru?
napiš hodnotu volnoběžné dávky tu sleduj třeba minutu zda je furt stejná nebo se mění a kolik?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

PC ti píše chybu,tak ji odstraň a bude to OK !!! Jestli ne,pak se teprve ozvi.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
kurekungpao
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 srp 2012, 13:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od kurekungpao »

a já se ptam zda ta chyba je způsobená řídícím vstřikovačem
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To už nemyslíš vážně....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kurekungpao píše:a já se ptam zda ta chyba je způsobená řídícím vstřikovačem
proc se tady ptáš si vem ohmetr a zeptej se toho snímače

kolik máš odpor? :roll: nastav si rosah 200 ohm a :o
Uživatelský avatar
Skodylak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 lis 2015, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Skodylak »

∞ Ω ;)
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Chyba nebude v tom riadiacom vstreku aspoň myslím. Kamárotovy na 2,5 TDI píše tiež túto chybu a štartuje mu to úplne v pohode. Ja mám ten istý motor v octavii a dnes -10 po 2 dňoch státia som naštartoval na otočenie.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

neporovnavaj 2.5 a 1.9.
Najskor treba odstarnit poruchu v ECU. Moze byt len zalomeny kabel.
Hlava v cerpadle 12mm?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33560
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

toefuk píše:neporovnavaj 2.5 a 1.9.
Najskor treba odstarnit poruchu v ECU. Moze byt len zalomeny kabel.
Hlava v cerpadle 12mm?
jenže co tam chceš odstranovat když ti kurekungpao napíše řídící vstřik ko a pak vstřikovací dávka je OK

jedině funkční řídící vstřik dokáže zobrazit vstřikované množství paliva ;) pak je to celý bokem vídně i s kurekungpao ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“