octavia 1 domontovani nezavisleho topeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no ideální je to zapojit tak, jak se to má, dle schématu... mám ti něco pohledat? dej mail
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Vici píše:no ideální je to zapojit tak, jak se to má, dle schématu... mám ti něco pohledat? dej mail
Ahoj jestli mas nejaky info ohledne techto topeni,hod mi ho taky prosim do mailu.Napis mi na SZ a ja ti poslu maila.
dik
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
mottom
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 čer 2010, 15:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od mottom »

tady jsem ti to hodil na ulozto
http://ulozto.cz/xp3G2uQo/webasto-e-skoda-pdf


ja jen nejsem chopnej najit ten drat co napaji ten ventilator
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Diky moc
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3759
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ladas píše:mezi výměník EGR a vstup do topení
Co se stane když to napojím ještě před výměník EGR?Myslím že nic vid?Jen budu první nahřívat výměník,ale ten asi moc tepla nesebere.Mám to rozdělané a napojit to jak píšeš moc nepasuje.Musel bych vymyslet koleno a nějakou vracečku.Tak by to vyšlo v pohodě.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Já bych to tak nedával. Výměník se ohřívá výfukovými plyny, takže do topení ti půjde teplo od výfuku. Ale topení pak vodu ochladí a ta jde studená do motoru. Proto bych to dal až za topení, aby to hlavně ohřívalo motor.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3759
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No ale já nepotřebuju prioritně ohřát motor,ale kabinu a odmrazit sklo.Proto hned před topení.Jenže ty hadice jsou tam tak namotané že bych musel vymýšlet nějaké kolena atd.Když to napojím před chladič spalin tak jednu hadici sundám a otocím a připojím a místo ní dám druhý konec od bufa a bude...

A ještě jedna otázka.Kudy nejlíp s elektrikou dovnitř do kabiny?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jesli chceš ohřát boudu neohřívej hovadiny kolem do budky nejlíp LP roh pod oknem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“