Vadné vstřikovače nebo čerpadlo? JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Vadné vstřikovače nebo čerpadlo? JTD

Příspěvek od sikin1987 »

zdar neresil tady nekdy nekdo problem s kolisanim tlaku paliva u JTD? vim,ze sem jezdil na sracky a dost dlouho bez problemu a zrazu mi to zacalo houpat volnobehem a pak zastudena to chytne a hned chipne dokud nepridam plyn coz zastudena moc dobry neni. cim vic se to zahreje tim vic je to klidnejsi. a pomuze,kdyz se to podrzi ve vysokych otackach jakoby byl pridreny vstrikovac a na chvilku povolil.A nebo staci 3x po sobe nastartovat a treba potretim startu to drzi volnobeh krasne. Na diagnostice lita samozrejme jak tlak paliva,tak logicky otevreni regulatoru i davka. bohuzel u EURO 3 nenactu korekce vstrikovacu,takze jediny test bude prepadovej. jinak logicky to vypadalo na ucpanej palivac,protoze jakoby tam neslo palivo,kdyz to zastudena chcipe aj pri dojeti na krizovatku,ale ten sem vymenil a regulator ten sem hodil do benzinu,ale na tom nic clovek nepozna je tam to posrany sitko.

porad to fakt vypada jako ucpanej palivac,protoze pokud se to neproturuje a nepodrzi v otackach tak se neda ani plynule rozjet bez chcipnuti dokdu se to jekoby nezabehne.
mam zkouset menit DRV? pochybuji,ze by reagoval na teplotu to mi spis sedi na vstrikovace.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Haha, chudák auto (noteeth) Tvý Mechanici ti neporadí, přijímací Techniku?
(LOL) (noteeth)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to sitko z DRV som odstrihol a bolo po probleme...
prepadovy test..
ale ak máš veľký bordel v pal. systéme tak ani nové DRV ti nepomôže,teda pomôže,ale nachvíĺku,kym sa zase nenadrbe bordel do neho,na sitko.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

UchoTD píše:to sitko z DRV som odstrihol a bolo po probleme...
prepadovy test..
ale ak máš veľký bordel v pal. systéme tak ani nové DRV ti nepomôže,teda pomôže,ale nachvíĺku,kym sa zase nenadrbe bordel do neho,na sitko.
ja se to snazil na bravu klestema urvat a neslo to nevim jak to tma je uchyceny. neverim,ze to bude regulatorem,ale nejaks emi nezda,ze by to zdechaly vstrikovace a to jeste,kdyz to chytne na 5 valcu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34025
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

třeba ucpaný paliváč že bys protúroval a situace se zlepšila tak to jsem nikdy neviděl, přepadový test udělej pro obrázek, to sítko proti bublinám bych taky zlikvidoval
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zobereš cvakačky a cvakneš,žiadna veda ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Tak kolega mel funglovku v supliku prcnul sem to tam a byl klid,ale pak donesl dalsi pouzitej:D a rika tohle je origo fiat to ti nedam chcu za to 2500. rikam vole 2 tis stoji novej na zitra s dovozem.No a ja mam domluvenej pouzitej za 400 s postou,ale co sem chtel rict ten druhej pouzitej co mel byt funkcni houpal s volnobehem taky. sice to nechcipalo,ale nebylo to uplne OK. tak sme tikal,ze na nej pojezdim a pak se uvidi. kazdopadne. rano -1 stupen chytilo 3x zdechlo pak sem pridal a hned jel ,ale pri kazdem vyrazeni chciplo hned nad 3 km asi 5x. Neveril sem,ze to je regulatorem,ale na ten novej to jelo jak zamlada.

a to sitko sem z toho spatneho zkusil urvat a asi sem ho znicil urval sem to moc a ten zeleny krouzek se nema o co oprit . to tam zkouset davat nebudu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Dal sem funglovku DRV a auto jede bez zavahani. startuje krasne aj v mrazu a volnobeh nezahapruje nikdy!. takze ono nejspis to sitecko fakt ochrani vstrikovace a cerpadlo pochrousta cokoliv. je to zajimavy,ale uz na 1,9tce se mi protrhl palivac v tubkach byl nanos bordelu,ale cerpadlo a vstrikovace jezdily dal.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nemusíš veriť,čo to som si odpičoval pri DRVčku..vedel som čo píšem.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

uplne nevim jak to myslis,ale ja vim,ze DRV dokaze nadelat bordel na 1,9tce mi zpusoboval zdechani bez zavad a taky cukani pri vysokem tlaku. s tim novym regulatorem to snad aj lip jede a ten chod motoru to je bomba.
akorat na ten starej legulator to chytalo jakoby o jendu otacku motoru driv coz je divny jestli kvuli tomu,ze tam byl novej krouzek a tento regulator lezel 2 roky ve stole.

ted uz jen potrebuji vyresit problem s nouzakem(vysoky tlak turba) zaclao to delat casteji a je to vic citit,ze nedostanu z auta ani 3/4 vykonu. ventyl na podtalk sem zkousel z jinyho auta,takze jedina moznost je sudnat turbo a zkusit vycistit naklapeni vubec se mi nechce,protoze musim koupit tesneni aj pod parohy
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Turbo mas von za 25min s cigaretou,nie ako na vw.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Uvidime uz mam povolene srouby na vyfuku,takze na parohach by to melo jit taky kdyz se k nim dostanu. horsi ho pak rozpulit a vycistit. uz to musim udelat,protoze ted to je jen na jezdeni pro dedouse
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Proc chces povolovat vyfukovy svody kvuli demontazi turba. :D Turbo se vyndava bez demontaze svodu a housing jde dolu od stredu v pohode. Nehledej v tom vedu.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Hodilo by se mi mit dole svody,protoze mam prasklou trubku do egru a chci to tam primo na parohach poradne zaslepit,ale zase musim koupit novy tesneni aj pod parohy
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Proc to delat jednoduseji, kdyz to jde sloziteji :D Neni snadnejsi vyndat tesneni mezi prirubou EGRu a svodama udelat podle toho z dvojky nerezu zaslepku a mrsknout ji tam? Nez tu pak budes chtit radu jak dostat ven zalomeny stevty na svodach :roll:
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“