|Chladič stlačeného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Moc sem uz nepisem, ale predsa..... turbo ma 2 kvazi samostatne casti (aspon co sa energetickeho konceptu tyka) - kompresorovu a turbinovu. Pre tu kompresorovu je IAT (teplota nasavaneho vzduchu) urcite transparentna velicina, to je bez debaty, ale u tej turbinovej by som si tym tvrdenim nebol zase az taky isty (EGT), Jozef, ci? Pekny vecer vsetkym ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

subz3ro_tdi píše:Moc sem uz nepisem, ale predsa..... turbo ma 2 kvazi samostatne casti (aspon co sa energetickeho konceptu tyka) - kompresorovu a turbinovu. Pre tu kompresorovu je IAT (teplota nasavaneho vzduchu) urcite transparentna velicina, to je bez debaty, ale u tej turbinovej by som si tym tvrdenim nebol zase az taky isty (EGT), Jozef, ci? Pekny vecer vsetkym ;)
Ono to všetko so všetkým súvisí a u diesel motoru nie som tak doma aby som vedel povedat ake EGT dokaze tento koncept motora dosiahnut. U benzinu si dvihnes EGT skor upravou zmesi, časovanim atd..IC ma na to minoritný vplyv.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to Stano: Asi sme sa celkom neporozomeli. Mas pravdu cim je teplota na zaciatku spalovacieho procesu mensia, tym mensia je aj na konci tohto procesu (EGT). Ja som ten prispevok predtym napisal z hladiska celkoveho mnozstva odvedeneho tepla.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“