
Zrezlé válce v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Při měření kompresních tlaků na naftě by motor měl mít minimálně 60°C. Navíc se musí točit na opravdu dobré baterce a startéru, aby měl co nejvyšší otáčky, a další důležitá věc jsou demontované všechny žhaviče, aby motor nebyl brzděn kompresemi jiných válců. A to by ses divil, jaké tlaky pak naměříš
.

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Týýý vole, tak to sem to dělal s expertem teda
což baterka byla v plný síle, startér je normálně ok, ale žhaviče na ostatních válcích jsme nesundali
No nic, začnu od začátku - zkontroluju turbo, pokud OK zajedu za příbuzným - je to moc šikovnej motorář, ale nemá nikdy čas (klasika), změříme znova tlaky, a uvidíme k čemu se doměříme... ale skoro bych tu zrepasovanou hlavu i ty kruhy dal tak jako tak 



BMW e46 320D touring 110/125kw
To já vím! Ale spousta lidí to asi neví, protože třeba na jinýchfórech jsou lidi dost agresivní, místo rad raději říkají ať se na to radši vy****, hádají se, a obecně jsou neochotní poskytnout jakékoli info. A to nemluvim o tom jak rychle a kolik mi vás odpovědělo 
budu sem dávat nějaké info jak pokračuju

budu sem dávat nějaké info jak pokračuju

BMW e46 320D touring 110/125kw
Upřímně - já když vím, rád poradím. Ale taky ne pokaždé. Například nemám rád "líné" uživatele. To jsou ti, co místo toho, aby pět minut hledali ve starších příspěvcích, raději napíší a "otravují" znovu a pořád dokola.
Třeba jeden (na jiném fóru jiné značky aut) - místo toho, aby si vzal dílenskou příručku a tam si ve dvou odstavcích věc přečetl, napíše "Jak mám vyměnit spojku - prosím o přesný postup a návod, co potřebuju, na co si mám dát pozor a na co nesmím zapomenout". A když mu odpovím, aby si to přečetl v příručce, jsem za hajzla, co je drzý a nechce mu poradit. Nakonec skončím odeslán v prdel. Tak přesně takovým neradím.....
Třeba jeden (na jiném fóru jiné značky aut) - místo toho, aby si vzal dílenskou příručku a tam si ve dvou odstavcích věc přečetl, napíše "Jak mám vyměnit spojku - prosím o přesný postup a návod, co potřebuju, na co si mám dát pozor a na co nesmím zapomenout". A když mu odpovím, aby si to přečetl v příručce, jsem za hajzla, co je drzý a nechce mu poradit. Nakonec skončím odeslán v prdel. Tak přesně takovým neradím.....

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tak jen pro info, včera jsem měřil válce toho motoru, a úplně v klidu jsem se vešel někam do 83,10mm spíš se to drželo kolem 83,05mm. V místě rzi nebyla hloubka větší víc než 0,01mm. Hranice opotřebení válce je 83,30mm Takže podle mýho je ten motor úplně v cajku, stačil by opravdu přehonovat a překroužkovat. Ale to už si teď musim rozhdnout sám, do jakýho motoru půjdu... Já jen pro info když jsme to tu tak rozebírali 

BMW e46 320D touring 110/125kw
Jo je to možný, celkem se toho nebojim... Já jen furt laboruju jestli bude lepší "patlat" se s tim na autě (neni tam nikde žádný místo, kuli čemukoliv musim sundat všechno ostatní atd.), a nebo jestli to vytáhnout celý ven, protože se bude dělat ještě spojka - takže převodovka dolu... Ale jak říkám to už si musim rozhodnout sám...
BMW e46 320D touring 110/125kw
No vidíš, a já tenhle motor dělal nejraději, dokud jej nevylepšili , nezačali montovat hliníkovou vanu, nenasrali tam klima a co se týče turba je to vždy opruz..Ale v dobách největšího rozkvětu těchto motorů , kdy byly všude hlavně obyčejné diesely /Citroen BX,P 205, 309. 405/ to byla ta nejlepší práce..Logicky perfektní, velmi odolný, přístupný a s neobyčejnou tuhostí..Na rozdíl od těch moderních choulostivých sraček s kopicí přípravků ve skříni..Kam se na tento motor hrabaly všechny ostatní motory z firem co se serou do aut... 

nepropadat panice...