Čistič vstřiků TEC-2000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čistič vstřiků TEC-2000
Nazdárek. Chci zkusit vyčistit vstřiky na Superb TDI a bylo mi doporučeno TEC-2000. Máte někdo nějakou zkušenost? Případně jak doporučujete přípravek aplikovat? Někdo radí nalít nádobku do plné nádrže, někdo zase do nádržem s minimem paliva. Moc děkuji za rady a zkušenosti. Hezký zbytek večera.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Existuju dva pohlady
Do plnej nadrze,vacsia koncetracia-mozmo nizsia ucinnost pripravku,ale dlhsiu dobu čistí.
Do prazdnej nadrze,nizsia koncetracia pripravku,mozno vyssia ucinnost pripravku,ale kratsiu dobu.
Do plnej nadrze,vacsia koncetracia-mozmo nizsia ucinnost pripravku,ale dlhsiu dobu čistí.
Do prazdnej nadrze,nizsia koncetracia pripravku,mozno vyssia ucinnost pripravku,ale kratsiu dobu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Re: Čistič vstřiků TEC-2000
Dělal jsem to několikrát....oddělám přívod a zpátečku od palivovýho filtruAjbi píše:Nazdárek. Chci zkusit vyčistit vstřiky na Superb TDI a bylo mi doporučeno TEC-2000. Máte někdo nějakou zkušenost? Případně jak doporučujete přípravek aplikovat? Někdo radí nalít nádobku do plné nádrže, někdo zase do nádržem s minimem paliva. Moc děkuji za rady a zkušenosti. Hezký zbytek večera.
a strčím je obě do plechovky s přípravkem.
nastartuju a necham běžet na volnoběh, zhruba 25 min.
Potom až vidím že je plechovka prazdná tak napojim zpět na filtr.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Přesně tak, to je nejlepší metoda.
Pokud dlouhodobě používáš něco do nafty, jako například VIF, moc se to neprojeví, protože vstřiky jsou v dobrém stavu. U zanedbaných motorů to ovšem umí doslova zázraky.
Pokud dlouhodobě používáš něco do nafty, jako například VIF, moc se to neprojeví, protože vstřiky jsou v dobrém stavu. U zanedbaných motorů to ovšem umí doslova zázraky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Přesně Marku, ja to poznal hned.
Motor mě zakopával a kor když bylo pod nulou. Ted mužu říct že motor mě vrní jak když jsem ho měl nový. Mam tam 300 tis najeto a aplikoval jsem to při 200 tis a od té doby přidavam VIF i v létě a mužu řic super.
Motor mě zakopával a kor když bylo pod nulou. Ted mužu říct že motor mě vrní jak když jsem ho měl nový. Mam tam 300 tis najeto a aplikoval jsem to při 200 tis a od té doby přidavam VIF i v létě a mužu řic super.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Já myslím, že všechno je to plus minus na stejno.
Nedávno jsme s bráchou řešili dost zanedbanou ATD ve Fabii, co i přes veškerou snahu nešla pod osm litrů spotřeby a zastudena blbě startovala. Po výměně termostatu, rozvodů, filtrů, přetěsnění tandemu pořád nic moc. Tak se vyčistily vstřiky a hle, najednou to jezdí pod šest a startuje na drc.
Nedávno jsme s bráchou řešili dost zanedbanou ATD ve Fabii, co i přes veškerou snahu nešla pod osm litrů spotřeby a zastudena blbě startovala. Po výměně termostatu, rozvodů, filtrů, přetěsnění tandemu pořád nic moc. Tak se vyčistily vstřiky a hle, najednou to jezdí pod šest a startuje na drc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Nejlepší je přímo do vstřikování, ne do paliva. Jak tu bylo popsáno - hadičky přímo do piksly a spálit.Ajbi píše:Já si taky myslím, že to smysl má. Jen přemýšlím jak přípravek aplikovat pro nejlepší účinnost. ..
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ano, tohle bylo vždy, jak to tady pánové popsali. I u benzinových vstřikových motorů je tento postup stejný, protože ta koncentrace rychle působí, zatímco to rozředění se musí opakovat vícekrát, aby to zabralo a také majitel si postupně zvyká a pak si řekne, kdo-ví zda ten přípravek vůbec zabral... 

nepropadat panice...
Když je motor tak nějak "neudržovaný", projeví se účinnost toho vehementu dost rychle. Za pár minut se zpátečkou začne vracet cosi černého jako holinky, občas i viditelné kousky karbonu, takže vzniká jakoby suspenze. Někdy jsme dokonce museli na zpátečku dát palivový filtřík, takový ten škodovkový do hadice, protože jsme měli obavy, aby se to po nasátí zase někde nezacpalo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)