Čistič vstřiků TEC-2000

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

arielohv píše:Si ty koncentrace nejak otocil.
to je o uhle pohladu (LOL) ;)
stačí ak si tomu pochopil čo som napísal.
alebo ak chceš môžme sa natahovat pre slovička (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

Myslím že někde tady nebo i jinde je velké téma o čištění VIFem.
- Odpojit filtr a napojit hadice přímo do zavařovačky s čistým letním (i zimním) VIFem,
- na vratku nasadit průtokový filtr (20Kč)
- nechat klapat na zahřátém motoru. Pak tomu párkrát přidat do cca 3000 ot. a hotovo.
Pokud je tam bordel tak tou vratkou nepoteče žlutý VIF ale černý, proto ten filtr. Pokud tekl černý, vyměnit i palivák!!! A POZOR co půjde z vratky bude horké!
OI 1.9 TDI AHF
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 839
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

dawo píše:Myslím že někde tady nebo i jinde je velké téma o čištění VIFem.
- Odpojit filtr a napojit hadice přímo do zavařovačky s čistým letním (i zimním) VIFem,
- na vratku nasadit průtokový filtr (20Kč)
- nechat klapat na zahřátém motoru. Pak tomu párkrát přidat do cca 3000 ot. a hotovo.
Pokud je tam bordel tak tou vratkou nepoteče žlutý VIF ale černý, proto ten filtr. Pokud tekl černý, vyměnit i palivák!!! A POZOR co půjde z vratky bude horké!
Čistí se to přípravkem TEC 2000 a nesmí se přidavat plyn, jenom volnoběh.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

pokud použivám pravidelně a dlouhodobě VIF tak to asi nemá smysl dělat co?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 839
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

standa123 píše:pokud použivám pravidelně a dlouhodobě VIF tak to asi nemá smysl dělat co?
Pokud ti motor běži pravidelně, tak ne.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
PL679SX
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26 črc 2015, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od PL679SX »

Osobne môžem doporučiť Liqui moly diesel purge, spolu s "priamim" čistením tak ako spomenul "tiguan2", mám s ním dobré skúsenosti, preukázateľne mi znížil hodnoty na vstrekoch. Hadičky odporúčam palivové (priemer 8-10mm), spojky kúpiš v Bauhause a ako nádobu použiť plechovku alebo niečo sklenené, určite nič plastové (prvý krát som urobil tú chybu a plast sa skoro roztiekol :-D), filter palivový kúpiš hocikde.
Na čistenie cez nádrž ešte môžem doporučiť Chevron Techron.
Vif je určený skôr na udržiavanie čistoty systému, ako samotné čistenie. Čiže najskôr vyčistiť niečim na to primárne určeným a potom používať Vif na udržanie čistoty.

Setup:
Obrázek

Zostatok po čistení:
Obrázek
Arnošt
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 03 lis 2006, 22:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Arnošt »

A jak to udělat u PD 77Kw když tam tlačí čerpadlo z nádrže?
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

A na tom obrazku je co??
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

74 kw :D

Hadice co ti zbydou spojíš a to co čerpadlo vypustí, pošleš zase zpět do nádrže a je to.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Arnošt
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 03 lis 2006, 22:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Arnošt »

Soustava se musí natlakovat, nebo ty trysky si to tahají Z té skleničky sami?
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

ťahá si to vstrekovacie čerpadlo netreba nič tlakovať
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

PD vstřikovací čerpadlo nemá. Máš pomocný čerpadlo v nádrži, potom podavací čerpadlo na hlavě spolu s vývěvou a nakonec samotný vstřikovač který je současně vysokotlaké čerpadlo, proto PD pumpe düse, čerpadlo - tryska.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
sakhal
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 21 bře 2016, 17:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od sakhal »

Zdravím, je tady někdo z Prahy nebo blízkého okolí, kdo by mi touto metodou pomohl pročistit vstřiky u mé 1.9 TDi ? Sám si na to úplně netroufám. Já bych nakoupil veškerý komponenty, sešli by jsme a spáchali to :-D Samozřejmě to nechci zadarmo, díky :)
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

ja používam protec - diesel system super clean a je super... kopa mechanikov si ho velmi chváli a hlavne je velký rozdiel pred a po
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

Ahoj chci tento pripravek zkusit na sve 1.9tdi už jen tak jako prevence. Urcite tomu neublizim kdyz je to cistic. Ale muze mi nekdo prosím přesně rict co a jak napojit? Palivak mam sice meneny vloni nekdy v lete takze snad nebude vadit kdyz ho po vycisteni necham ale nevim ktera hadice je na co a co a jak dat do toho tecu. Diky za info
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“