Fabia I 1.6 MPI 50kw AQW - tesnění?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nafotil jsem hlavu a blok v denním světle, fotky zde:
http://jajin111.rajce.idnes.cz/Detaily_blok_-_hlava/
http://jajin111.rajce.idnes.cz/Detaily_blok_-_hlava/
Na třetím válci jak jsem zakroužkoval je vidět jak to tlačilo do vody.
Jinak podle mě u těchto motorů pro fabii posrali to, že moc ubrali materiál bloku kolem zdvihacích tyček. Favorit/Felicia takový problémy s únikem oleje do vody zdaleka neměli a tohle může být příčina.

image upload no limit
Tady pro srovnání jak vypadá blok favorita:

20mb image hosting
Jinak podle mě u těchto motorů pro fabii posrali to, že moc ubrali materiál bloku kolem zdvihacích tyček. Favorit/Felicia takový problémy s únikem oleje do vody zdaleka neměli a tohle může být příčina.

image upload no limit
Tady pro srovnání jak vypadá blok favorita:

20mb image hosting
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jsem v rámci možností zkusil změřit ty přesahy a jsem z toho volaký zmetený.
Očistil jsem blok a vložky, plastovou škrabkou a umyl benzínem, k dispozici jsem měrky 0.05, 0.1 a 0.15 popsal jsem kam co strčit šlo a kam už ne:) Působí to na mě tak že jsou propadlé vložky 1 a druhé válce, nevím jak to změřit přesněji, to doma asi nejde.
Fotky jsou v pořadí od 1 - 4 válce z leva doprava z čelního pohledu na auto. P.S. Grafik ze mě nebude
Nejdou mi jsem vkládat fotky
http://jajin111.rajce.idnes.cz/Presahy_vlozek/
[/img]
Očistil jsem blok a vložky, plastovou škrabkou a umyl benzínem, k dispozici jsem měrky 0.05, 0.1 a 0.15 popsal jsem kam co strčit šlo a kam už ne:) Působí to na mě tak že jsou propadlé vložky 1 a druhé válce, nevím jak to změřit přesněji, to doma asi nejde.
Fotky jsou v pořadí od 1 - 4 válce z leva doprava z čelního pohledu na auto. P.S. Grafik ze mě nebude

Nejdou mi jsem vkládat fotky
http://jajin111.rajce.idnes.cz/Presahy_vlozek/
[/img]
tak trojka potvrzená dej kvalitní těsnění nech srovnat hlavu a za hodinu a půl můžeš jezdit 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
OK s těma vložkama teda nic dělat nebudu. Hlavu zítra odvezu.
Můžete mi doporučit jakou značku a tloušťku těsnění, pak budu stopro potřebovat několik výplachů. Co šrouby hlavy? Kupovat nebo ne. Tyhle se zdají ok.
Až to budu dávat dohromady tak předpokládám jen v opačném pořadí a kromě základního nastavení ventilů se tam nic zásadního dít dít nebude.
Můžete mi doporučit jakou značku a tloušťku těsnění, pak budu stopro potřebovat několik výplachů. Co šrouby hlavy? Kupovat nebo ne. Tyhle se zdají ok.
Až to budu dávat dohromady tak předpokládám jen v opačném pořadí a kromě základního nastavení ventilů se tam nic zásadního dít dít nebude.
Půjč si někde očko a závitník m11 a pořádně projeď závity.Pořádně vyfoukej diry na šrouby.Při montáži naolejuj závity a hlavy šroubů aby mohly po podložce pěkně klouzat.Pokud tohle někdo odrbe tak ta hlava prostě dotažená není.Vrchy vložek a i blok pořádně očisti ocelovým škrabákem.Pokud nemáš nabrus pilník.A pak měř přesahy.0,05 není nic moc. Zkus někde u vás poptat jestli vyrábí těsnění a nechat zkusit vypodlozit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
OK udělám
Ten přesah není 0.05, psal jsem že 0.05 měrku tam dám a 0.10 už ne. Takže to bude něco mezi. Ty spárový měrky jsou prostě takhle odstupňovaný, přesnějš to změřit nejde, aspoň jsem lepší měrky na to nenaše. Očistim to a přeměřim pořádně než dorazí hlava. Jen ocelovým kartáčem teda, pilníkem na to šahat nechci. Ty podložky nevim kde sehnat, našel jsem zde pro favorita
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 11536.html
ovšem jen 0.1mm což je moc, bych se dostal na nějakejch min 0.15 a víc a to už je hodně. Uvidim po očištění a přeměření.
Ten přesah není 0.05, psal jsem že 0.05 měrku tam dám a 0.10 už ne. Takže to bude něco mezi. Ty spárový měrky jsou prostě takhle odstupňovaný, přesnějš to změřit nejde, aspoň jsem lepší měrky na to nenaše. Očistim to a přeměřim pořádně než dorazí hlava. Jen ocelovým kartáčem teda, pilníkem na to šahat nechci. Ty podložky nevim kde sehnat, našel jsem zde pro favorita
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 11536.html
ovšem jen 0.1mm což je moc, bych se dostal na nějakejch min 0.15 a víc a to už je hodně. Uvidim po očištění a přeměření.
To jsou podložky pod vložky válce a pokud se nesrovnává dosedací plocha, tak tam bývá pouze jedna - buď 0,1 0,12 nebo 0,14 podle výrobních tolerancí. Pokud jdou šrouby volně natočit, tak bych na závity nesahal - šrouby pouze očistit na namazat.
Těsnění hlavy bych dal victor reinz, ta jsem dal na poslední fabku před víc než rokem a zatím to drží. Tady jsem to řešil: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Těsnění hlavy bych dal victor reinz, ta jsem dal na poslední fabku před víc než rokem a zatím to drží. Tady jsem to řešil: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002