Vklr do g4 pd 4x4

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

Slo by foto te 1756 az by si mel cas a cenu do sz treba?jaka je instalace?Co by bylo potreba pozhanet atd.?
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Údajně je lepší navarit origo výfukovku na svody než použít gtb2260vk. Použití rea je samozřejmost, ale o to se bude starat kamarád. Btw cumim kolik mám odpovědí a nakoneczse tu řeší úplně něco jiného.
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

a ted se zeptam ja...kdo dokaze u nas dat do provozu elektriku na to ? a co to kostuje ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jirka.p píše:a ted se zeptam ja...kdo dokaze u nas dat do provozu elektriku na to ? a co to kostuje ?
Vinen ;)

Doporucena cena prevodniku je 6,5 tis. (pro nekoho moc, jiny si uvedomi, na co vyjde predelani na podtlak a pochopi, ze je to smesna cena) a prozatim dodavam jen s celym turbem a podminkou je, ze to musi ladit Dieselpower/Brano (BH)/Mirulu nebo Netopier.
Naposledy upravil(a) Forest dne 15 úno 2016, 20:28, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

A proc to nemuzou ladit jini?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cacinek píše:A proc to nemuzou ladit jini?
Ale mohou, v tom z nasi strany neni problem. Jenom to prevzetim turbodmychadla konci a my se od toho plne distancujeme. A myslim si, ze Ty bys mel vedet moc dobre proc - kauza Poluxtroj nam poskytla patricne poznatky a ponauceni. A vez, ze nikdo neni nucen dodat, jakoz i nikdo neni nucen odebrat paklize nedoslo k aktu objednani a prijet objednavky.

Nehodlam o tom polemizovat, ber to treba tak, ze Ty bys taky sveho milovaneho domaciho mazlicka neprodal na maso ale pouze na chov, ne? ;)
Naposledy upravil(a) Forest dne 15 úno 2016, 20:38, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

blbá otázka - ak je gtb1756 prerobené na podtlak, je možné upraviť ho naspať na REA?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Ladas píše:1756 s rea je tu mám skladem a nejni chlazená vodou ty 1749 jo
A nevíš, jestli už ho někdo překopával na TDI resp. rotačku?
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Já mám 2260VKLR na rotačce 8)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Forest píše:
jirka.p píše:a ted se zeptam ja...kdo dokaze u nas dat do provozu elektriku na to ? a co to kostuje ?
Dieselpower/Brano (BH)/Mirulu nebo Netopier.
A musim doplnit,ze aj RB-digital (acryll)
johnyM128 píše:blbá otázka - ak je gtb1756 prerobené na podtlak, je možné upraviť ho naspať na REA?
Ak nieje upravene tak ako som videl posledne,ze to bolo natvrdo zavarene priamo na paku vgt tak by to slo. :roll:
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

VKLR je už doma, jen bych potřeboval radu, jak přesně zapojit olej a vodu (vstup a výstup)
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

ale máš asi na mysli jak vyrobit přípojky a ne co kam že?

Obrázek :D
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Tohle je přesně co jsem potřeboval, přírubu a vývod vody už vymyslím :)
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“