Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91 Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od driverdj » 16 úno 2016, 18:09
Viem že je tu toho písané veľa ale celkovo na internete som našiel rôzne informácie o tomto motore. Tak vás chcem poprosiť o nejaké informácie.
Motor BKD
Vstrekovanie Bosch
Bez vyvažovacích hriadelov
Bez DPF
Olejové čerpadlo???? ževraj inej konštrukcie a nekazí sa tak
Možné prasknutie hlavy
Sú tieto informácie v poriadku? nejaké postrehy a rady ohladom tochto motora? Je v Octavia 2 2006 280tis.
Za odpovede ďakujem
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130 Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 16 úno 2016, 18:36
Ahoj
Jo to by sedelo....Ja mam OII 2005 najeto 192000 a krom jineho turba,klepajiciho setrvaku dobry.
Kamos ma taky OII 2005 najeto asi 330000 a taky v poho.
Jde hlavne o to jak je o auto starano..
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91 Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od driverdj » 16 úno 2016, 18:39
ďakujem za odpoveď, tak já jazdím prevažne dlhšie trasy. Turbo a spojka odchádza asi na každom aute, to beriem ako spotrebný material
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 16 úno 2016, 19:06
můžu potvrdit žadny problemy a oproti 1.9 jiny svezení
Tiguan 2 2.0 tdi
Eric_
Přispěvovatel
Příspěvky: 230 Registrován: 22 bře 2010, 19:38
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Eric_ » 16 úno 2016, 19:07
Ja ho mám tiež a zatial OK, dávam Mobil 5-30W mením max 15 000km, studené nevytáčam, snažím sa nepodtáčať a má 165 000 jediné čo som menil bol 1 náboj predného kolesa.
ka_r_los
Přispěvovatel
Příspěvky: 96 Registrován: 19 srp 2013, 16:17
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ka_r_los » 16 úno 2016, 19:08
u ročníku 2006 bachaq na hlavu, nejlepší zkotolovat její revizi (je to na napravou pod vedením nafty), revizi A bych asi nebral:/
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91 Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od driverdj » 16 úno 2016, 19:09
ďakujem za odpoveďe, najlepšie by bolo keby tam má C
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028 Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov
Příspěvek
od leguan » 16 úno 2016, 19:12
C mam ja ale stat se může cokoliv
Tiguan 2 2.0 tdi
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130 Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 16 úno 2016, 20:02
Ja mam B (myslim) a musim zatukat dobry
No turba odchazi na kazdym ,ale u me to bylo moji vinou...bylo nacaty,klasicky houkalo az dohoukalo....ted mam hybrida a jsem jak sanitka
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 195 Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: morava
Příspěvek
od haromax » 17 úno 2016, 08:53
No mám asi BKd r.v 2010 hlava C asi už z posledních . Najeto 195 tis. Vše původní . takže tak
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 17 úno 2016, 09:26
BKD/AZV je asi nejpovedenější 2.0 TDi PD ze všech. Krom té hlavy, ale ze starších aut už ji stejně asi bude mít většina vyměněnou za C
Pokud by někdo sháněl BKD Oktávku, vím o jedné hezké (hlava C
) ..
http://auto.bazos.cz/inzerat/56957448/S ... a-2006.php
více kdyžtak SZ
Naposledy upravil(a)
Vici dne 17 úno 2016, 09:39, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 17 úno 2016, 09:38
ASV je 81kW rotacka. Motori BKD a AZV su identicke, stym ze AZV bol urceny na Holandsky, Belgicky a Francuzky trh. Olejove cerpadlo maju uplne rovnake ako vsetky ostatne TDI bez vyvazovakov, nic specialne na nom nieje. Trpi na praskajucu hlavu valcov, ochladzovac spalin a tiez nieje nezvycajny jav ked strihne stift na napinacej kladke rozvodoveho remena. Inac zo vsetkych 2.0 TDI pumpacov je to asi najlepsia volba co sa tyka vykonoveho potencialu, aj spolahlivosti. Huciace loziska predlohovej hriadele prevodovky tiez niesu vynimocny jav, tak pozor nato.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 17 úno 2016, 09:39
Jasné AZV - překlep
šestikvalty mají tu nemoc od 2004 všechny
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91 Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od driverdj » 19 úno 2016, 23:09
Viete mi este pomoct s vin? Nejake info o aute, vybava Tmbge21z372082409
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1432 Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice
Příspěvek
od šulda » 20 úno 2016, 07:16
Zase jedna co má 10 pytlů
Člověk se pořád učí.