Motor BKD 2.0TDi 103kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Motor BKD 2.0TDi 103kw

Příspěvek od driverdj »

Viem že je tu toho písané veľa ale celkovo na internete som našiel rôzne informácie o tomto motore. Tak vás chcem poprosiť o nejaké informácie.

Motor BKD
Vstrekovanie Bosch
Bez vyvažovacích hriadelov
Bez DPF
Olejové čerpadlo???? ževraj inej konštrukcie a nekazí sa tak
Možné prasknutie hlavy

Sú tieto informácie v poriadku? nejaké postrehy a rady ohladom tochto motora? Je v Octavia 2 2006 280tis.

Za odpovede ďakujem :)
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Ahoj
Jo to by sedelo....Ja mam OII 2005 najeto 192000 a krom jineho turba,klepajiciho setrvaku dobry.
Kamos ma taky OII 2005 najeto asi 330000 a taky v poho.
Jde hlavne o to jak je o auto starano..
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

ďakujem za odpoveď, tak já jazdím prevažne dlhšie trasy. Turbo a spojka odchádza asi na každom aute, to beriem ako spotrebný material
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

můžu potvrdit žadny problemy a oproti 1.9 jiny svezení
Tiguan 2 2.0 tdi
Eric_
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 22 bře 2010, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Eric_ »

Ja ho mám tiež a zatial OK, dávam Mobil 5-30W mením max 15 000km, studené nevytáčam, snažím sa nepodtáčať a má 165 000 jediné čo som menil bol 1 náboj predného kolesa.
ka_r_los
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 19 srp 2013, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka_r_los »

u ročníku 2006 bachaq na hlavu, nejlepší zkotolovat její revizi (je to na napravou pod vedením nafty), revizi A bych asi nebral:/
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

ďakujem za odpoveďe, najlepšie by bolo keby tam má C :D
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

C mam ja ale stat se může cokoliv :-D
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Ja mam B (myslim) a musim zatukat dobry :)
No turba odchazi na kazdym ,ale u me to bylo moji vinou...bylo nacaty,klasicky houkalo az dohoukalo....ted mam hybrida a jsem jak sanitka :D
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od haromax »

No mám asi BKd r.v 2010 hlava C asi už z posledních . Najeto 195 tis. Vše původní . takže tak
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

BKD/AZV je asi nejpovedenější 2.0 TDi PD ze všech. Krom té hlavy, ale ze starších aut už ji stejně asi bude mít většina vyměněnou za C

Pokud by někdo sháněl BKD Oktávku, vím o jedné hezké (hlava C :-D) ..
http://auto.bazos.cz/inzerat/56957448/S ... a-2006.php

více kdyžtak SZ
Naposledy upravil(a) Vici dne 17 úno 2016, 09:39, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ASV je 81kW rotacka. Motori BKD a AZV su identicke, stym ze AZV bol urceny na Holandsky, Belgicky a Francuzky trh. Olejove cerpadlo maju uplne rovnake ako vsetky ostatne TDI bez vyvazovakov, nic specialne na nom nieje. Trpi na praskajucu hlavu valcov, ochladzovac spalin a tiez nieje nezvycajny jav ked strihne stift na napinacej kladke rozvodoveho remena. Inac zo vsetkych 2.0 TDI pumpacov je to asi najlepsia volba co sa tyka vykonoveho potencialu, aj spolahlivosti. Huciace loziska predlohovej hriadele prevodovky tiez niesu vynimocny jav, tak pozor nato.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jasné AZV - překlep
šestikvalty mají tu nemoc od 2004 všechny :(
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

Viete mi este pomoct s vin? Nejake info o aute, vybava Tmbge21z372082409
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1432
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Vici píše:Pokud by někdo sháněl BKD Oktávku, vím o jedné hezké (hlava C :-D) ..
http://auto.bazos.cz/inzerat/56957448/S ... a-2006.php
Zase jedna co má 10 pytlů (LOL)
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“